Νέο Ducati Hypermotard

Η πρώτη δημόσια εμφάνιση
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

17/8/2018

Μόλις λίγους μήνες πριν τις μεγάλες εκθέσεις (INTERMOT & EICMA), η Ducati ετοιμάζεται πυρετωδώς για να τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας πάνω της, ειδικά σε αυτή του Μιλάνου. Ήδη γνωρίζουμε ότι θα δούμε εκεί την νέα γενιά των Diavel, το Panigale V4R των 1000 κυβικών με το οποίο θα συμμετέχει στο WSBK. Tαυτόχρονα όμως θα υπάρχουν και αρκετές ανανεώσεις στις υπόλοιπες σειρές μοντέλων της, τόσο για να τονόσουν το ενδιαφέρον του κοινού, όσο και για να προσαρμοστούν στις αλλαγές που απαιτούν οι νέες προδιαγραφές Euro 5 στο άμεσο μέλλον. Ένα από αυτά τα ανανεομένα μοντέλα θα είναι και το Hypermotard, που ήδη βρήσκεται στο τελευταίο στάδιο δοκιμών και έκανε την πρώτη εμφάνιση του στους δρόμους, με ελαφρύ καμουφλάζ.Το νέο μοντέλο διατηρεί γενικώς τις γραμμές του κοντά στο πνεύμα του προκατόχου του και δεν διαφοροποιείται ιδιαίτερα στο εμπρός τμήμα του, όμως από το υποπλείσιο και πίσω οι αλλαγές είναι πάρα πολλές. Ο κινητήρας όπως φαίνεται είναι βασικά ο ίδιος, αλλά υπάρχουν αλλαγές στο ψυγείο, που απέκτησε μεγαλύτερο όγκο και το σύστημα εξαγωγής, όπου επανέρχονται οι διπλές εξατμίσεις στην ουρά και το υποπλαίσιο χωροδικτυωμα, αντί της μονής εξάτμησης χαμηλά και του χυτού υποπλαισίου που έχει το υπάρχον μοντέλο. Στη πίσω ανάρτηση παρατηρείται ένας αναλογικός αισθητήρας ο οποίος μετράει με ακρίβεια (μεγαλύτερη απ’ ότι ενός ψηφιακού καθώς δεν επηρεάζεται από τους κραδασμούς) την κίνηση του ψαλιδιού και συνολικά τη λειτουργία της ανάρτησης, όμως το πιθανότερο είναι να πρόκειται για αίσθητήρα του οργάνου καταγραφής δεδομένων που χρησιμοπιούν οι δοκιμαστές για την τελική ρύθμιση των αναρτήσεων και όχι για ημι-ενεργητικές αναρτήσεις. Βέβαια με την Ducati δεν μπορείς να αποκλείσεις τίποτα, ειδικά στον τομέα των ηλεκτρονικών, όπου οι Ιταλοί συνηθήζουν τα τελευταία χρόνια να πρωτοπορούν.

Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα της φωτογραφίας φαίνεται ότι έχει πιρούνι της Marzocchi με αντιτριβηκή επίστρωση DLC σε μαύρο χρώμα, όπως το πρώτο αερόψυκτο Hypermotard 1100 S. Το πίσω αμορτισέρ δεν είναι σαφές αν πρόκειται για Ohlins ή αν είναι της Sachs. Θυμίζουμε ότι αυτή τη στιγμή η έκδοση SP έχει Ohlins εμπρός (48mm) και πίσω, ενώ η βασική έχει πιρούνι kayaba (43mm) εμπρός και Sachs αμορτισέρ πίσω. 

Η επιστροφή της Marzocchi είναι σίγουρα μια πολύ ευχάρηστη είδηση για όσους έχουν οδηγήσει Ducati ή MV Agusta με πιρούνι της ιταλικής εταιρείας. Οι υπόλοιποι μάλλον θα γκρινιάξουν γιατί τους ενδιαφέρει περισσότερο η "λεζάντα" και το brand name της Ohlins. Βεβαια αυτά λέμε με την υπόθεση ότι η μοτοσυκλέτα της φωτόγραφίας είναι η κορυφαία έκδοση SP, διότι αν είναι η βασική ή κάποια ενδιάμεση έκδοση εξοπλισμού, τότε όλοι θα είναι χαρούμενοι! 

 

Ετικέτες

Kawasaki KLE 500 Rally Concept by Rubberdust [VIDEO]

Στόχοι το χαμηλότερο βάρος και η βελτιωμένη off-road συμπεριφορά
Kawasaki KLE 500 Rubberdust
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

12/11/2025

Ο Nicolas Vontobel που βρίσκεται πίσω από τη γερμανική εταιρεία Rubberdust που ειδικεύεται στα εντυπωσιακά aftermarket σετ αυτοκόλλητων για Adventure μοντέλα, έβαλε το χεράκι του και βελτίωσε ψηφιακά το επερχόμενο Kawasaki KLE 500, τονίζοντας τη Rally αύρα του και φυσικά ντύνοντάς το με νέα γραφικά και χρώματα.

Ο Vontobel αναφέρει πως ενώ το KLE 500 έχει φτιαχτεί για τον μέσο όρο αναβατών που θα κάνουν περισσότερα ασφάλτινα παρά χωμάτινα χιλιόμετρα, εκείνος θα ήθελε να δει την Kawasaki να παρουσιάζει και μια δεύτερη, πιο ικανή στο χώμα έκδοση. Και για να προσθέσει εικόνα στα λόγια του, βελτίωσε ψηφιακά το KLE, προικίζοντάς το με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων, ράλι σέλα, ψηλά φτερά, carbon ποδιά και ψηλότερα τοποθετημένο τελικό εξάτμισης, όπως βλέπουμε στη φωτογραφία του ανοίγματος.

KLE 500 Rubberdust

Φυσικά ο ιδιοκτήτης της Rubberdust δεν θα παρέλειπε να ντύσει το δημιούργημά του με νέα, θεαματικά γραφικά σε δυο εκδοχές. Μια στο κλασικό lime green του Akashi, και μια -όχι και τόσο πετυχημένη για εμάς- έκδοση με προσθήκη κόκκινων λεπτομερειών, όπου έχει αφήσει και την εξάτμιση χαμηλά.

KLE 500 Rubberdust

Ωραίες οι βελτιώσεις στο μάτι, ωραία και τα γραφικά, το μόνο που μένει είναι τώρα να βγει η μοτοσυκλέτα στην παραγωγή και κάποιος να εφαρμόσει την παραπάνω ιδέα στην πράξη. Και πιστεύουμε πως δεν θα είναι μόνο ένας...

Ετικέτες