Νέο Honda CBR 600 RR-R: Έρχεται τον Αύγουστο λένε οι Ιταλοί

Σημαντική απόφαση για το μέλλον
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

24/7/2020

Σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται από τους Ιταλούς δημοσιογράφους, μέσα στον Αύγουστο η Honda θα παρουσιάσει την εντελώς νέα γενιά του CBR 600 RR-R. Έως τώρα υπήρχε μια ανησυχία για το αν τελικά η Honda θα αποφασίσει να συνεχίσει την παραγωγή του CBR 600 RR, καθώς μετά την εφαρμογή των προδιαγραφών Euro 4 και πλέον των Euro 5, είχε σταματήσει τις πωλήσεις στην Ευρώπη και όλες τις χώρες που έχουν προσαρμόσει τις δικές τους προδιαγραφές σε εκείνες της Ε.Ε. όπως είναι η Ιαπωνία και προσφάτως η Ινδία. Από την Ινδία είχαμε στις 7 Μαίου την πληροφορία πως η Honda θα παρουσίαζε το νέο CBR 600 RR-R στην πίστα της Ταϊλάνδης κατά την διάρκεια του αγώνα των MotoGP. Όμως φαίνεται πως η αβεβαιότητα για την διεξαγωγή των αγώνων στις χώρες της Ασίας άλλαξε τα σχέδια των Ιαπώνων.  

Η κατηγορία των supersport έχει γίνει πολύ μικρή σε παγκόσμιο επίπεδο και το κόστος κατασκευής ενός τετρακύλινδρου 600 δεν διαφέρει από εκείνο ενός superbike 1000, ενώ θα πρέπει να πωλείται σε πολύ χαμηλότερη τιμή… Με άλλα λόγια τα περιθώρια κέρδους είναι ελάχιστα για τα εργοστάσια και οι πωλήσεις δεν επαρκούν για να καλύψουν το υψηλό κόστος εξέλιξης μιας τόσο Hi-Tech μοτοσυκλέτας. Φαίνεται όμως πως στις αγορές της Ασίας ο μοτοσυκλετισμός και η οικονομία αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς και καθώς μιλάμε για εκατομμύρια πωλήσεις δίκυκλων κάθε χρόνο, η επανεμφάνιση των supersport 600 ίσως να μην είναι τόσο τρελή ιδέα. Επίσης, στις Ασιατικές αγορές υπάρχει πολύ μεγάλη ζήτηση για supersport μοτοσυκλέτες και όπως είδαμε η Kawasaki σχεδίασε τετρακύλινδρο 250 κυβικών μόνο για εκείνες της αγορές. Σε ό,τι αφορά το νέο CBR 600 RR-R, είναι λίγο δύσκολο να πει κάποιος ποιες από τις πατέντες που έχουμε δει έως τώρα θα ενσωματώνει το νέο μοντέλο. Η αεροδυναμική είναι σίγουρα της μόδας, οπότε δεν θα ήταν παράξενο αν το φαίρινγκ έχει φτερά και ίσως μεταβλητά εσωτερικά πτερύγια στην ουρά.

H Sherco ετοιμάζεται να παρουσιάσει “κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί”

Την Πέμπτη 9 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια
sherco teaser
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

7/4/2026

Το teaser που κυκλοφόρησε η γαλλική εταιρεία μας κλείνει ραντεβού για την Πέμπτη 9 Απριλίου και την αποκάλυψη μιας νέας μοτοσυκλέτας, η οποία συνοδεύεται ωστόσο από μια βαρύγδουπη δήλωση: κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.

Η ερμηνεία της σκοτεινής φωτογραφίας πάντως μας κατευθύνει σε συγκεκριμένες σκέψεις. Πρώτον, είναι ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται για κάτι ηλεκτρικό, διακρίνεται καθαρά η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου και, παίζοντας λίγο με τον φωτισμό της εικόνας, οι λαιμοί των εξατμίσεων που παραπέμπουν σε τετράχρονο κινητήρα.

sherco teaser

Δεύτερον, είναι ένα μοντέλο εντούρο, καθώς επίσης διακρίνεται καθαρά ο προβολέας μπροστά.

Από κει και πέρα όλα τα ενδεχόμενα μοιάζουν ανοικτά, αναμένουμε λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι καινούργιο θα παρουσιαστεί σε δύο μέρες από τώρα.

 

Ετικέτες