Νέο Honda Transalp: Αποκλειστική επιβεβαίωση στο MOTO πως το ετοιμάζουν!

Το μεσαίο που λείπει από την Honda!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/12/2019

Η Honda ετοιμάζεται να επαναφέρει το Transalp το μεγάλο όνομα των μεσαίων on-off, την στιγμή που το καλοκαίρι Ιάπωνες δημοσιογράφοι έκαναν λόγο για σχέδια μιας μικρότερης Africa Twin.

Είμαστε τώρα σε θέση για μία παγκόσμια πρώτη αποκάλυψη, καθώς Ιάπωνας σχεδιαστής του εργοστασίου αποκάλυψε απευθείας στο ΜΟΤΟ, πως εργάζονται πάνω στο επόμενο Transalp!

Τίτλοι με ερωτηματικά, τύπου «Έρχεται νέο Transalp;» υπάρχουν εδώ και τρία με τέσσερα χρόνια, δηλαδή αμέσως μετά την διακοπή παραγωγής του προηγούμενου μοντέλου! Όμως το ΜΟΤΟ δεν δημοσιεύει ποτέ τέτοιους τίτλους και δεν μιλά με ερωτήσεις. Αυτή είναι η πρώτη επιβεβαίωση που υπάρχει, χωρίς ερωτηματικά, χωρίς υποθέσεις, πως έρχεται νέο Transalp.

Στόχος της Honda είναι να αποτελεί αυτή η μοτοσυκλέτα τον σωστό συνεχιστή του ονόματος της μεσαίας on-off που επάξια έπαιξε τον ρόλο καθημερινής μοτοσυκλέτας και πιστής συντρόφου για μεγάλη μερίδα του κοινού, δεκαετίες ολόκληρες.

Το τελευταίο της σειράς, το XL700V Transalp που παρουσιάστηκε το 2007 με κινητήρα 680 κυβικών που μοιραζόταν με το Deauville, πάτησε πάνω στην εμπορική επιτυχία του προκατόχου του, παρόλο που ήταν ακόμη περισσότερο προσανατολισμένο για χρήση στον δρόμο και είχε ένα ABS που κάλλιστα θα μπορούσε να αποτελέσει το σημείο αναφοράς για το χειρότερο της δεκαετίας.

Βέβαια το συνδυαζόμενο ABS ήταν αρχικά προαιρετικός εξοπλισμός και όταν το είχαμε οδηγήσει στην πανευρωπαϊκή παρουσίασή του στις Άλπεις το 2007, δεν ήταν το πρωταρχικό πράγμα που έπρεπε να απασχολήσει τον οποιονδήποτε. Τότε η τεχνολογία του ABS ήταν στα σπάργανα και τα προβλήματα ήταν δεδομένα. Αργότερα που το ABS έγινε καθολικό, τότε άρχισαν να υπάρχουν και οι κραυγές για καλύτερα αποτελέσματα. Στα τέλη όμως του 2007, η Transalp ζούσε την αναβίωση ενός ιστορικού Rally: το 1987 η πρώτη έκδοση των 600 κυβικών πραγματοποιούσε διάσχιση των Άλπεων με αναβάτες από όλη την Ευρώπη, και το 2007 την επαναλάμβανε στα πλαίσια μίας εξαιρετικά πρωτοποριακής δημοσιογραφικής παρουσίασης, που αντίστοιχες δεν έχουν υπάρξει από τότε… Ένα χρόνο αργότερα η παγκόσμια οικονομική ύφεση θα επηρέαζε τις πωλήσεις των μοτοσυκλετών, ιδιαίτερα στην Ελλάδα όπου και θα κορυφωνόταν.

Ένα ραφινάρισμα που δέχτηκε αμέσως μετά, κάνοντάς το περαιτέρω ασφάλτινο δεν βελτίωσε την εμπορική πορεία, ενώ παράλληλα ο ανταγωνισμός αυξανόταν κατακόρυφα. Τώρα οι μεσαίες on-off έχουν αρχίσει και πάλι να έρχονται στο προσκήνιο με τον ανταγωνισμό να αυξάνεται ολοένα και περισσότερο και είναι η κατάλληλη στιγμή για ένα τέτοιο βήμα από την Honda. Από το 2021 και μετά, η Transalp θα κυκλοφορεί ξανά στους δρόμους, αυτό πρέπει να θεωρείται απολύτως δεδομένο.

Την προγραμματισμένη κουβέντα μας με τον Ιάπωνα μηχανικό που πραγματοποιήθηκε σε ραντεβού στην Eicma, διέκοψε απότομα ο επικεφαλής marketing αμέσως μόλις ειπώθηκε το όνομα Transalp. Κι αυτό γιατί δεν θα έπρεπε να βγουν παρά έξω οι λεπτομέρειες, αλλά ούτε και το όνομα που εκ παραδρομής ειπώθηκε και για αυτό και κρατήσαμε την είδηση του ονόματος για ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Αντίθετα λοιπόν με το γεγονός πως η μοτοσυκλέτα αυτή έρχεται, κάτι βέβαιο και σίγουρο, δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες για τον κινητήρα της παρά μόνο δύο πιθανές κατευθύνσεις. Η μία είναι ο κινητήρας του NC στα 750 κυβικά, κάτι που συνάδει με το γεγονός πως η σειρά NC θα αλλάξει κι αυτή ως ονοματολογία, που είναι η δεύτερη μεγάλη αποκάλυψη. Το Integra θα υιοθετήσει όνομα σειράς σκούτερ, για να μπορέσει καλύτερα να αναμειχθεί μαζί τους. Παρόλο που είναι μία κανονική μοτοσυκλέτα με κουστούμι, η Honda θέλει το Integra να περνά για σκούτερ το X-ADV για μοτοσυκλέτα με εμφάνιση σκούτερ...

Μία πιο ογκώδης έκδοση του NC750 θα μπορούσε να είναι το επόμενο Transalp, ωστόσο η δεύτερη εκδοχή είναι εξίσου πιθανή: Την δημιουργία ενός νέου κινητήρα, μίας υποκυβισμένης έκδοσης του CRF1000 που φτάνοντας τα 850 κυβικά θα απέχει εξίσου από τα 500 και τα 1100, τώρα που το Africa μεγάλωσε και ξέφυγε από 998 που ήταν.

Από 750 έως 850 κυβικά, το γεγονός είναι πως το νέο Transalp ετοιμάζεται!

Ετικέτες

Ένα νέο teaser [VIDEO] από τη Norton για επερχόμενο μοντέλο

Η Norton κυκλοφόρησε ένα νέο video για επερχόμενο μοντέλο με ορισμένα σημεία να υποδεικνύουν ότι πρόκειται για ένα νέο V4 μοντέλο.
Norton 2nd Teaser
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

7/8/2025

Η βρετανική μάρκα, που ανήκει πλέον στον όμιλο TVS, διατηρεί το μυστήριο γύρω από το νέο της δημιούργημα, με το δεύτερο κατά σειρά teaser στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης να προκαλεί ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον.

Όπως συνηθίζεται σε τέτοιου είδους υλικό, λίγα πράγματα αποκαλύπτονται ξεκάθαρα. Στην πραγματικότητα, είναι δύσκολο να πούμε με βεβαιότητα ποιο μέρος της μοτοσυκλέτας βλέπουμε στο video, το πιο ενδιαφέρον όμως δεν είναι η εικόνα, αλλά ο σχολιασμός που τη συνοδεύει.

Μια φωνή χαρακτηρίζει το αποτέλεσμα “έργο τέχνης” και “εντυπωσιακό”, χαρακτηρισμοί που προϊδεάζουν για κάτι μεγάλο. Αυτό όμως που τραβά την προσοχή είναι η αναφορά στις δυσκολίες του σχεδιασμού.

Ο ομιλητής σχολιάζει “το μέγεθος του πλαισίου” και τον “αριθμό των εξαρτημάτων και το μέγεθος του κινητήρα που χωράει σε αυτό”. Εκφράσεις που δεν φαίνεται να περιγράφουν μια καθημερινή, απλή μοτοσυκλέτα.

Όλα δείχνουν πως πρόκειται για κάτι πολύ πιο φιλόδοξο και πολύ πιο συναρπαστικό.

Το νέο Norton V4 εντοπίστηκε να δοκιμάζεται

Πριν από μερικές εβδομάδες είχαν βρεθεί στην δημοσιότητα εικόνες με τον Sudarshan Venu, επικεφαλής της TVS Motors, να δοκιμάζει την επόμενη superbike V4. Με βάση τον τρόπο που η εταιρεία χτίζει το ενδιαφέρον γύρω από αυτήν τη νέα μοτοσυκλέτα, δεν αποκλείεται το νέο teaser να αφορά αυτή τη μοτοσυκλέτα.

Όσοι περιμένουν με ανυπομονησία να δουν το τελικό αποτέλεσμα, θα πρέπει να κάνουν λίγη υπομονή ακόμη. Η Norton σχεδιάζει να αποκαλύψει το νέο της μοντέλο στις 4 Νοεμβρίου, κατά τη διάρκεια της έκθεσης EICMA στο Μιλάνο. Φυσικά, θα είμαστε παρόντες για να σας μεταφέρουμε όλα τα νέα και τις εξελίξεις, αν και μάλλον αυτό δεν ήταν το τελευταίο στοιχείο που θα δούμε έως τότε.