Πρωτότυπο Suzuki e - Let’s

Από το

Μαύρο Σκύλο

3/11/2010

Και η Suzuki εξελίσσει ηλεκτροκίνητο scooter στην Ιαπωνία. Βασισμένο στο μοντέλο Let’s που χρησιμοποιεί κινητήρα βενζίνης, το ηλεκτροκίνητο αναπτύσσεται σε συνεργασία με την Sanyo. Η φόρτιση της μπαταρίας λιθίου γίνεται από το δημόσιο δίκτυο, 110 volt είναι η τάση του στην Ιαπωνία και χρειάζεται τέσσερις ώρες για την ολοκλήρωσή της. Μετά από αυτήν το e - Let’s έχει αυτονομία τριάντα χιλιομέτρων. Σίγουρα δεν είναι μεγάλη, αλλά θα καλύψει τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης στο κέντρο της πόλης. Το βάρος του πάντως είναι ιδιαίτερα χαμηλό και θα ζυγίζει κατά προσέγγιση 74 κιλά, χαρακτηριστικό που υπόσχεται ευκολία στον χειρισμό του. Οι μηδενικές εκπομπές ρύπων, ο ελάχιστος θόρυβος και η ομαλή επιτάχυνση είναι στοιχεία που θα χαρακτηρίζουν τη λειτουργία του ηλεκτροκίνητου scooter. Ο κινητήρας του βρίσκεται στο κέντρο του πίσω τροχού, ενώ θα υπάρχει και διάταξη που θα φορτίζει τις μπαταρίες κατά τη διάρκεια των επιβραδύνσεων, χαρακτηριστικά που από ότι φαίνεται θα είναι κοινά όλων των ηλεκτροκίνητων scooter που ετοιμάζονται.

Η Royal Enfield ετοιμάζει το Continental GT-R 750 για παραγωγή

Το αγωνιστικό πρωτότυπο που είχε εμφανιστεί στην EICMA έχει πάρει ρότα για τον δρόμο
royal enfield continental gt-r 750 spy pics
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

9/3/2026

Η Royal Enfield προετοιμάζεται για να λανσάρει έναν νέο κινητήρα, δικύλινδρο σε σειρά με 750 κυβικά εκατοστά χωρητικότητα και ήδη έχουμε δει πρωτότυπα εξέλιξης να δοκιμάζονται με αυτόν σε δύο διαφορετικές μορφές: Himalayan 750 και Continental GT 750.

Η νέα έκπληξη μας έρχεται από την Ινδία και αφορά μιαν ακόμη μοτοσυκλέτα με τον νέο δικύλινδρο που δοκιμάζεται στον δρόμο και η οποία μοιάζει πολύ με το πρωτότυπο Continental GT-R που είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση στην εκδήλωση MotoVerse στην Ινδία και μετά στην έκθεση EICMA 2025 στο Μιλάνο.

Σε αμφότερες περιπτώσεις η μοτοσυκλέτα δεν διέθετε εξοπλισμό δρόμου και έμοιαζε με ένα αγωνιστικό πρωτότυπο στημένο πάνω στον νέο κινητήρα, με τη σιλουέτα του Continental GT και ένα κοντό ρετρό φέρινγκ.

Σε αυτό το νέο μοντέλο η Royal Enfield πατά στη βάση του πρωτοτύπου Continental GT 750 που είχαμε δει πρόσφατα σε δοκιμές στον δρόμο, με δύο δίσκους μπροστά.

Συγκριτικά με το πρωτότυπο GT-R 750 της EICMA, ξεχωρίζουν οι μακρύτερες εξατμίσεις, προφανώς ελέω προδιαγραφών και φυσικά ο πλήρης εξοπλισμός δρόμου.

Οι πληροφορίες μας μιλούν για ένα μοντέλο 2027 πιθανότατα θα εμφανιστεί δίπλα στο Continental GT 750 στις μεγάλες εκθέσεις στο τέλος της φετινής χρονιάς.