Teaser Video με μία νέα έκδοση του Katana ετοίμασε η Suzuki
Το έχουμε και σε μαύρο κύριε!
Από τον
Μπάμπη Μέντη
25/10/2018
Σε οργασμό νέων μοντέλων βρίσκονται οι άνθρωποι της Suzuki, αφού μετά την ασημί Katana που είδαμε στην έκθεση της Κολωνίας, έχουν ετοιμάσει άλλο ένα νέο μοντέλο… την Μαύρη Katana. Ζητάμε προκαταβολικά συγνώμη από τους οπαδούς της Suzuki για την ειρωνεία της εισαγωγής μας, όμως πραγματικά δεν ξέρουμε πια πώς να αντιμετωπίσουμε την πολιτική της Suzuki, που εδώ και τέσσερα χρόνια μας είχε υποσχεθεί πως ετοιμάζει δυνατή επίθεση σε όλες τις κατηγορίες και πως έχει πάρει το μήνυμα του κόσμου και, και, και… και τελικά μας εμφανίζει ως νέα μοντέλα τα διαφορετικά χρώματα. Αυτή την φορά έβγαλε teaser video που δείχνει πως στην προσεχή έκθεση της EICMA θα μας παρουσιάσει μια Μαύρη Katana. Αυτό και τίποτε άλλο! ΟΚ, δείχνει όμορφη συμφωνούμε.
Πιθανόν είναι πιο όμορφη από την ασημί, αλλά προς τί όλες αυτές οι τυμπανοκρουσίες; Στην EICMA οι υπόλοιποι κατασκευαστές θα μας δείξουν μοτοσυκλέτες όπως το καινούριο BMW S1000RR, το KTM 790 Adventure, το Yamaha 700 Tenere και αντί να έχουμε την καινούρια Hayabusa ή το δικύλινδρο Turbo 700 από την Suzuki που είναι δύο μοντέλα που περιμένει ολόκληρος ο πλανήτης, η Suzuki εμφανίσει ως νέο μοντέλο την κάθε νέα χρωματική επιλογή… κρίμα. Τουλάχιστον ελπίζουμε η Μαύρη Katana να έχει αναβαθμισμένα μηχανικά μέρη και να είναι καλύτερα εξοπλισμένη…
Vision CE: Πρώτη εμφάνιση του νέου σκούτερ της BMW που οδηγείται χωρίς κράνος
Ευτυχώς μία κανονική φωτογραφία που δίνει άποψη για το μέγεθος
Από τον
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
9/9/2025
Μετά την απαράδεκτη αποκάλυψη του νέου μοντέλου με την ευφάνταστη επιλογή του τμήματος marketing της BMW να μην δείξει καμία φωτογραφία του μοντέλου παρά μόνο ψηφιακές απεικονίσεις και μάλιστα να κλείσει το συνοδευτικό κείμενο με την φράση «έρχεται, μπορεί και όχι», έχουμε τώρα την πρώτη φωτογραφία που μας δίνει πλέον και την πρώτη αίσθηση μεγέθους αλλά και της εικόνας του στον πραγματικό κόσμο.
Ευτυχώς υπήρχαν φωτογραφίες από το τμήμα σχεδιασμού, οπότε είχε ήδη λυθεί η απορία για το αν πράγματι ετοιμάζει η BMW το Vision CE ή απλά δείχνει ένα concept.
Παρά τα εκατοντάδες παράπονα που έλαβε για την πρώτη αποκάλυψη της boxer σειράς που είχε δώσει στον κόσμο μονάχα ψηφιακές απεικονίσεις και μάλιστα χαμηλής ποιότητας, η BMW συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο και τώρα με την αποκάλυψη του Vision CE. Ελπίζουμε πως κάποια στιγμή θα πάρει το μήνυμα, όπως συνέβη και με την EICMA που πέρσι επέστρεψε καθώς κατάλαβε πως η απουσία από τις Εκθέσεις δεν μπορεί να αντικατασταθεί από το ψηφιακό λανσάρισμα, όπως θα ήθελε.
Το άλλο που χρειάζεται να μάθουν, είναι να δίνουν πραγματικές πληροφορίες με τεχνικό υπόβαθρο. Προς το παρόν δεν το έχουν κάνει για το Vision CE.
Ξέρουμε από άλλη πηγή, ευτυχώς, πως ακολουθεί το CE 04 πιστά και δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Αναμένουμε να στρίβει και το ίδιο καλά με το πανάκριβο ηλεκτρικό σκούτερ της BMW, χωρίς να έχει επηρεαστεί ιδιαίτερα από το ψηλότερο κέντρο βάρους, τουλάχιστον στην βασική του μορφή.
Κι αυτό γιατί το σπουδαιότερο κομμάτι του Vision CE θα είναι η προσαρμοστικότητά του, όχι μόνο από τον μακρύ κατάλογο που σίγουρα θα του προετοιμάσει η BMW, αυξάνοντας κατακόρυφα το κόστος απόκτησης, αλλά και με λύσεις από τα αξεσουάρ της ελεύθερης αγοράς, όπως επίσης και με προσωπικές μετατροπές.
Τερατώδες το νέο Vision CE...
Στην προκειμένη περίπτωση αυτό θα κάνει την BMW ευτυχισμένη, καθώς πηγάζει από τις αναφορές τους πως θέλουν να γίνει το Vision CE η βάση για καθημερινή μετακίνηση εντός αστικού ιστού και αυτό σημαίνει προσαρμοστικότητα για να καλύπτει τις ατομικές ανάγκες του καθενός.
Πριν από 20 χρόνια η BMW έφτιαξε πρώτη φορά το C1 με στόχο να οδηγείς σκούτερ χωρίς να χρειάζεται να βάλεις κράνος και δεν τα κατάφερε εμπορικά να το καθιερώσει, παρόλο που δεν τα πήγε άσχημα στις πωλήσεις για όσο το κράτησε στην γκάμα της. Πολύ ακριβό για την εποχή του, βαρύ και χωρίς δυνατότητα δεύτερου ατόμου, αν και έχουμε δει να φορτώνουν συνεπιβάτη εκεί που ήταν ο χώρος αποσκευών και με την πλάτη της οροφής στην μέση, να μοιάζουν, τουλάχιστον, μαλωμένοι.
Τώρα είκοσι χρόνια μετά επιχειρούν το ίδιο με βάση την ηλεκτροκίνηση αυτή την φορά. Να τονίσουμε εδώ κάτι που ξέρουμε από τα ATV και ισχύει και σε αυτή την περίπτωση. Οι περιπτώσεις που θα σε προστατέψει το κουβούκλιο από τρακάρισμα χωρίς κράνος είναι συγκεκριμένες και φυσικά αυτό δεν θα το πει το τμήμα marketing αλλά θα το δεις στα ψιλά γράμματα όταν το αποκτήσεις. Όπως επίσης πως θα πρέπει να παλέψεις με την επιθυμία να βάλεις χέρι κάτω, γιατί ο τραυματισμός θα είναι χειρότερος όπως θα είσαι δεμένος στο κάθισμα και το χέρι κάτω από την μπαριέρα της οροφής…
Περισσότερα για την αποκάλυψη του μοντέλου από την BMW, εδώ: