Jorge Lorenzo vs Dani Pedrosa - Κανονίζουν αγώνα… μποξ μεταξύ τους!

Το #99 προκάλεσε το #26 σε grudge match, με τον μικρό σαμουράι να απαντά θετικά
Jorge Lorenzo vs Dani Pedrosa
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

25/4/2024

Την ώρα που ο παλαίμαχος Dani Pedrosa επιστρέφει στο MotoGP ως wildcard συμμετοχή της KTM στον αγώνα της Jerez, ο Jorge Lorenzo ανέβαζε βίντεο εν ώρα προπόνησης στο μποξ, προκαλώντας τον Dani για ματς, με τον τελευταίο να απαντά “τα λέμε στο ρινγκ”!

Όπως όλοι γνωρίζουμε, μετά την απόσυρσή του από τους αγώνες MotoGP, ο 5 φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jorge Lorenzo έχει πολύ χρόνο στα χέρια του, κάνοντας τα πάντα για να κρατήσει πάνω του ακόμα και σήμερα τα φώτα της δημοσιότητας. Αυτό το καταφέρνει με πάμπολλους τρόπους όπως με προκλητικές δηλώσεις για τα τεκταινόμενα στο MotoGP, χορεύοντας σε reality show της τηλεόρασης, ενεργώντας ως ambassador διαφόρων εταιρειών (Tissot, Sendi, Laureus, Vmoto Soco, κλπ.), συμμετέχοντας σε αγώνες αυτοκινήτου (Porsche Carrera Cup Italia, κ.α.), και τώρα προκαλώντας το αντίπαλο ισπανικό δέος της εποχής του στο MotoGP, Dani Pedrosa σε αγώνα μποξ.

Συγκεκριμένα, ο Lorenzo ανέβασε ένα βίντεο στο instagram στο οποίο τον βλέπουμε να προπονείται στο μποξ χτυπώντας (χαλαρά, άκεφα και... ατάλαντα) έναν σάκο, όταν σταματά και λέει τα εξής: “ξέρετε πως μου αρέσουν οι προκλήσεις. Δεκαπέντε χρόνια πριν είχα καλές αλλά και κακές στιγμές με τον Dani Pedrosa στην πίστα και εκτός αυτής. Τώρα που τα celebrity events έχουν γίνει της μόδας (βλ. αγώνες μποξ του Jake Paul), μου ήρθε στο μυαλό μια λίγο τρελή πρόκληση. Σε προκαλώ Dani σε έναν αγώνα μποξ στη Βαρκελώνη, στη σχολή που προπονούμαι.” Ο Lorenzo μάλιστα δήλωσε πως στόχος του είναι ο αγώνας να μεταδοθεί ζωντανά από το Youtube!

Οι Lorenzo και Pedrosa είχαν αρκετές ιστορικές μάχες στην πίστα -και αρκετή αντιπάθεια μεταξύ τους-, συμπεριλαμβανομένου και του ισπανικού GP του 2010, όπου τα έδωσαν όλα σε μια μάχη μέχρι τον τελευταίο γύρο του αγώνα, αλλά και στο διαβόητο GP του 2008, ξανά στην Ισπανία, όπου ο πρώην βασιλιάς της Ισπανίας Juan Carlos τους έβαλε με το ζόρι να δώσουν τα χέρια στο βάθρο.

Επιστρέφοντας στο παρών, ο Pedrosa δεν άφησε την πρόκληση του Lorenzo αναπάντητη, και σε μια ανάρτησή του στα social media δήλωσε τα εξής: στην αρχή σκέφτηκα πως παραείναι τρελή σαν ιδέα, αλλά από την άλλη είμαι ακόμα γυμνασμένος και ο πειρασμός να σου ρίξω μερικές μπουνιές είναι μεγάλος. Έτσι, δέχομαι την πρόκλησή σου.”

Το grudge match μεταξύ των δύο πρώην αντιπάλων του MotoGP δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα, αν και ο Pedrosa ανέφερε “πες μου τη μέρα και την ώρα και τα λέμε στο ρινγκ”.

Παρόλο τώρα που στο βίντεο ο Lorenzo δείχνει... ιδιαίτερα ατσούμπαλος με τις γροθιές του, όπως επισήμανε στον Pedrosa ο Michael Ruben Rinaldi (γενικά γίνεται το έλα να δεις στα σχόλια από αναβάτες κάτω από την ανάρτηση), "φίλε Dani, ο Jorge σου ρίχνει τουλάχιστον 15 κιλά. Είναι σα να κάνετε αγώνα εσύ με μοτοσυκλέτα 600 κυβικών κι εκείνος με χιλιάρα! Αλλά όπως και να έχει θα είχε πλάκα να δούμε τον αγώνα σας."

Marc Marquez για Acosta: “o Marquez του 2013 κέρδισε το Πρωτάθλημα στο ντεμπούτο του” [VIDEO]

“Είμαι αναβάτης, όχι κριτής, δεν θα διαμαρτυρηθώ ποτέ επίσημα, αλλά η κόκκινη γραμμή το 2026 μπήκε χαμηλά”
Marquez-Acosta
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

5/3/2026

Σε εκδήλωση της χορηγού Estrella Galicia με τους Ισπανούς Πρωταθλητές Marc Marquez, Jose Antonio Rueda και τον Βραζιλιάνο Diogo Moreira, μέσα σε άλλες ενδιαφέρουσες δηλώσεις, ο Marquez -που όπως ήταν φυσικό μονοπώλησε το ενδιαφέρον των δημοσιογράφων, απάντησε αιχμηρότατα σε ερώτηση δημοσιογράφου για το αν στον Pedro Acosta βλέπει τον νεαρό Marc Marquez του 2013.

“O Marquez του 2013 κέρδισε στην πρώτη του χρονιά”, ήταν η απάντηση του 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή, απάντηση που συνοδεύτηκε από μια εύγλωττη κίνηση με τα χέρια που θα μεταφράζαμε ως “τι άλλο να πω”, εννοώντας σαφέστατα πως για εκείνον δεν υπάρχει σύγκριση.

Θυμίζουμε πως στο εκπληκτικό ντεμπούτο του στο MotoGP το 2013 με τη Honda, ο Marc Marquez ανέβηκε στο βάθρο στον πρώτο του αγώνα, κέρδισε τον δεύτερο και τελικά πήρε και τον τίτλο με 6 νίκες, ο πρώτος αναβάτης που έκανε κάτι τέτοιο στο ντεμπούτο του από το 1978 και τον “King” Kenny Roberts. Από την πλευρά του, ο Pedro Acosta στην Τρίτη του χρονιά στο Πρωτάθλημα και μετά από 42 GP δεν έχει καταφέρει να πάρει όχι τίτλο, αλλά ούτε νίκη σε αγώνα Κυριακής.

Acosta

Η πρώτη νίκη του αναβάτη της KTM ήρθε πριν λίγες ημέρες στον αγώνα Sprint της Ταϊλάνδης, αφού όμως οι αγωνοδίκες υποχρέωσαν τον Marquez να χάσει μια θέση λίγο πριν τον τερματισμό για την αμφιλεγόμενη προσπέρασή του στον Acosta. Μια προσπέραση που κάποτε θα θεωρούνταν τυπική για αγώνα μοτοσυκλέτας, όμως τα τελευταία χρόνια οι κριτές έχουν αναπτύξει εντελώς διαφορετικά και σαφώς πιο “clean cut” και αυστηρά κριτήρια για το πόσο μπορεί κανείς να πιέσει σε μια ανάλογη περίσταση.

I will never cry

Αν και ο Marquez ενοχλήθηκε από την απόφαση των κριτών στο Sprint, που έδωσαν τη νίκη στον Acosta, δήλωσε αμέσως μετά σε δημοσιογράφο που τον ρώτησε “θα μιλήσεις με τον Simon Crafar για το συμβάν”, “Όχι. Είμαι αγωνιζόμενος και όχι κριτής, δεν διαμαρτύρομαι και δεν θα διαμαρτυρηθώ ποτέ”. Οι ακριβείς λέξεις που χρησιμοποίησε ήταν “I’m not a steward, I’m a racer, I never cry and I will never cry”. Το ρήμα cry που συνήθως αποδίδεται σε κλαίω, σημαίνει όμως και φωνάζω / διαμαρτύρομαι. Επειδή έχουμε δει πολλές φορές τον Marquez να κλαίει από συγκίνηση, και επειδή τα αγγλικά του δεν είναι τέλεια, και σε συνδυασμό με τα συμφραζόμενα και τη γενικότερη συμπεριφορά του εναντίον κάποιας ένστασης στους κριτές, το συμπέρασμα τείνει προς το φωνάζω / διαμαρτύρομαι, κάτι που όντως δεν έκανε ούτε ο Marc ούτε η Ducati, τουλάχιστον επίσημα.

O Marquez δήλωσε πως “οι αγωνοδίκες θέτουν πάντα ένα όριο, και φαίνεται πως το 2026 μετακίνησαν την κόκκινη γραμμή προς τα κάτω, και αυτή τη γραμμή θα πρέπει να σεβαστούν και για την υπόλοιπη σεζόν. Πρέπει να προσαρμοστούμε.” Δήλωση που προετοιμάζει το έδαφος για μελλοντικές αντίστοιχες κινήσεις από τους ανταγωνιστές του, οι οποίες θα πρέπει να αντιμετωπιστούν από τους κριτές με την ίδια αυστηρότητα.

Tardozzi

Όσον αφορά στο κλατάρισμα του πίσω ελαστικού της Michelin και την λυγισμένη ζάντα της Marchesini σε δυο σημεία, ο Ισπανός είχε τα εξής να πει: “Ας πούμε ότι ήμουν τυχερός την Κυριακή, γιατί διαφορετικά ίσως να μην ήμουν εδώ. Δεν υπάρχει σαφής εξήγηση για το τι συνέβη και δεν προσπαθώ καν να τη βρω. Δεν νομίζω ότι ήταν ευθύνη της Michelin ούτε της ζάντας. Ο Davide (Tardozzi) έλεγξε τα πάντα και ήταν σε άριστη κατάσταση.” Ακόμα λοιπόν απάντηση δεν υπάρχει για το αν η κότα έκανε το αυγό ή το αυγό την κότα (αν έσκασε το ελαστικό πρώτα ή αν έσκασε στο κερμπ), όμως αν βάλετε τους υπότιτλους στα αγγλικά στο βίντεο της Estrella Galicia, ο Marquez αφήνει αιχμές, καθώς όπως λέει μετά από εξέταση του κερμπ, αυτό δεν έδειξε να έχει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, και ήταν μέσα στις προδιαγραφές όσον αφορά στη μελετημένη κλίση του που επιτρέπει σε έναν αναβάτη που θέλει να κάνει έξοδο για να μην πέσει να κάνει μικρό άλμα προς την έξοδο διαφυγής και την αμμοπαγίδα χωρίς η μοτοσυκλέτα να πάρει ύψος.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε και στην ταχύτητα που έδειξε ο Marco Bezzecchi με τη μοτοσυκλέτα της Aprilia Racing: “Ακόμη και αν είχα πιέσει για τον ταχύτερο γύρο στις δοκιμές, δεν θα ήμουν ο πιο γρήγορος. Όταν προσπάθησα να ακολουθήσω τον ρυθμό του Bez, έπεσα”.

Όταν τώρα οι δημοσιογράφοι ρώτησαν τον Marquez αν είναι στο 100% της φυσικής του κατάστασης εκείνος έδωσε μια εξαιρετικά οξυδερκή απάντηση. “Ποιο 100%; Το 100% του Marquez τώρα; Γιατί ακόμα και σε ένα πρώτο ατύχημα, το προηγούμενο 100% φθίνει κατά ένα ποσοστό. Δεν θα είσαι ποτέ ξανά στο προηγούμενο 100%. Κατά πόσο φθίνει το νούμερο; Κατά 1%, 20%. Δεν ξέρω το 100% μου σήμερα σε σχέση με πριν. Απλώς θέλω να αισθάνομαι καλά, και να καταλαβαίνω το πώς εξελίσσεται το σώμα μου μετά από τους τραυματισμούς.”

Αν δεν γνωρίζετε ισπανικά, αξίζει να κάνετε μια μικρή ρύθμιση στους υπότιτλους του παρακάτω βίντεο, ώστε να το μεταφράσετε στα αγγλικά, καθώς οι δηλώσεις ενός αναβάτη του επιπέδου του Marquez, ιδίως σε αυτή την ώριμη περίοδο της καριέρας του είναι ανεκτίμητες για όσους αγαπούν τους αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλέτας.

Ετικέτες