KTM-MotoGP: Περιμένει νέους επενδυτές στην ομάδα πριν τα Χριστούγεννα

Ψάχνει έξτρα πόρους για να μείνει ανταγωνιστική σε περίπτωση περικοπών από την Bajaj
MotoGP KTM Future
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

2/12/2025

Η KTM ανοίγει την πόρτα σε επενδυτές για την εργοστασιακή της ομάδα με στόχο τη σταθερότητα και την ενίσχυση της παρουσίας της στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP.

Η KTM επιβεβαιώνει ότι έχει της έχει εκδηλωθεί σοβαρό ενδιαφέρον από επενδυτές που θέλουν να μπουν στο αγωνιστικό πρόγραμμα της MotoGP ομάδας, με τις συζητήσεις να βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και την τελική συμφωνία να προβλέπεται “πριν τα Χριστούγεννα”.

Η εταιρεία πέρασε μια ιδιαίτερα δύσκολη χρονιά μετά τη μεγάλη οικονομική κρίση του περασμένου χειμώνα. Η είσοδος της Bajaj ως νέου πλειοψηφικού μετόχου έδωσε την απαιτούμενη σταθερότητα στην KTM που θέλει να συνεχίσει κανονικά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα όχι απλά ως κομπάρσος αλλά με στόχο την κορυφή και για αυτόν τον λόγο ψάχνει τρόπους να αυξήσει το μπάτζετ της.

MotoGP KTM Future

Τους τελευταίους μήνες, η KTM επιβεβαίωσε την εμπλοκή της στην ερχόμενη σεζόν, τιμώντας το υπάρχον συμβόλαιο με την Dorna Sports. Αβέβαιη μένει η συμμετοχή στο MotoGP από το 2027 και μετά, παρότι ήταν η πρώτη εταιρεία που παρουσίασε τον νέο 850cc κινητήρα της για την νέα εποχή των Grand Prix.

Μέσα στους τελευταίους 12 μήνες, η KTM άνοιξε επίσημα την πόρτα σε εξωτερικούς επενδυτές για πρώτη φορά. Κάποια στιγμή, το όνομα του Lewis Hamilton είχε ακουστεί έντονα ως το άτομο που ενδιαφέρεται για την ομάδα ενώ μέσα στους μνηστήρες βρέθηκε και η CFMOTO.

MotoGP KTM Future

Η εξαγορά του MotoGP από τη Liberty Media καλλιέργησε ακόμη περισσότερο το ενδιαφέρον για επενδύσεις στο πρωτάθλημα, με χαρακτηριστικό παράδειγμα την πρόσφατη εξαγορά της Tech3 από επενδυτές με επικεφαλής τον πρώην επικεφαλής της Haas F1 Team, Guenther Steiner, έναντι 20 εκατ. ευρώ -διαβάστε περισσότερα εδώ.

Σε συνέντευξή ο CEO της KTM Gottfried Neumeister δήλωσε πως δεν είναι μυστικό το μεγάλο τεράστιο ενδιαφέρον που υπάρχει από επενδυτές να εμπλακούν στην ομάδα των MotoGP των Αυστριακών.

Ο στόχος παραμένει ένας συνεργάτης που θα καλύπτει περίπου το 30% του κόστους λειτουργίας της εργοστασιακής ομάδας, με την Bajaj να θέλει να περιορίσει τα έξοδα της ΚΤΜ -όχι απαραίτητα του αγωνιστικού τμήματος- και τους Αυστριακούς να κινούνται για να το ισοσταθμίσουν αυτό πριν η ινδική εταιρεία πάρει κάποια τελική απόφαση.

"Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η KTM σκοπεύει να παραδώσει τα κλειδιά, “Ας γίνει απολύτως σαφές πως δεν πρόκειται ποτέ να παραχωρήσουμε τον έλεγχο της ομάδας.", υπογράμμισε ο Neumeiste.

MotoGP KTM Future

Ο Neumeister εξήγησε πως το ενδιαφέρον είναι τόσο μεγάλο, που η διαδικασία έχει παραταθεί, “Δεχόμαστε νέες προτάσεις σχεδόν καθημερινά. Παρ’ όλα αυτά, σκοπεύουμε να πάρουμε τον χρόνο μας για να εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή συμφωνία.”

Και ξεκαθαρίζει ότι δεν έχει να κάνει απλώς με χρήματα. “Δεν πρόκειται απλώς για έναν επενδυτή που θα προσφέρει κεφάλαιο. Τα χρήματα δεν αρκούν, χρειάζεται να υπάρχει και η σωστή “χημεία”. Μιλάμε για χτίσιμο μιας σταθερής συνεργασίας και αμοιβαίας εμπιστοσύνης.

Ο CEO κλείνει με έναν σαφή χρονικό ορίζοντα, “Πιστεύω ότι μπορούμε να φτάσουμε σε υπογραφή πριν τα Χριστούγεννα. Το σημαντικότερο ήταν να κατανοήσουμε το ενδιαφέρον και να εξασφαλίσουμε μία σοβαρή υποστήριξη για το 2026.”

 

Bezzecchi: Από τις σφαλιάρες, στη συγνώμη και στο δώρο στον κριτή – Όλο το χρονικό του συμβάντος [Video]

Ελπίζουμε ο Ιταλός να πήρε το μάθημά του
bez
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/6/2026

Το GP στο Brno χαρακτηρίστηκε από τη νίκη του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez, αλλά και από το εξωαγωνιστικό συμβάν που συνέβη το Σάββατο μεταξύ του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος Bezzecchi και ενός κριτή.

Το συμβάν θεωρείται πολύ σημαντικό και συνέβη όταν δύο γύρους πριν το τέλος του σύντομου αγώνα Sprint και ενώ βρισκόταν στην 5η θέση, ο Bezzecchi έπεσε. Στην συνέχεια ο κριτής λανθασμένα μαρσάρει την μοτοσυκλέτα του Ιταλού στην προσπάθεια να σηκώσει, με τον Bez να αντιδρά υπερβολικά και να τον χαστουκίζει δύο φορές!

Η διοργάνωση έπειτα απέβαλλε τον Ιταλό αναβάτη από τον Κυριακάτικο αγώνα. Ο Bez την επόμενη ημέρα μετά το πρωινό ζέσταμα πήγε στον κριτή για να του ζητήσει συγνώμη και μάλιστα του έκανε και δώρο ένα ζευγάρι γάντια του, ενώ στο τέλος φαίνεται πως δακρύζει κιόλας.

Δείτε παρακάτω όλο το χρονικό του συμβάντος:

“Είμαι εντάξει. Εκείνη τη στιγμή ήμουν λίγο σοκαρισμένος και το βράδυ, όταν το βίντεο έγινε viral και όλος ο κόσμος το έβλεπε, ένιωθα πραγματικά πεσμένος, γιατί είναι κάτι καινούργιο για μένα.

Σίγουρα ήταν αγχωμένος και καταλαβαίνω την κατάστασή του, καθώς έπεσε. Έκανα τη δουλειά μου, πήγα προς τη μοτοσυκλέτα, πίεσα τον συμπλέκτη και προσπάθησα να τη σηκώσω, επειδή ήταν ακόμα αναμμένη και η μοτοσυκλέτα άρχισε να κυλάει, οπότε ήθελα να την ξαναφήσω κάτω και ανέβασε στροφές.

Πιθανότατα σκέφτηκε ότι το έκανα επίτηδες, αλλά ήταν καθαρό ατύχημα και μετά όλοι είδαν τι συνέβη. Είδα (τη συγγνώμη) και ήρθε απλά να μου ζητήσει συγγνώμη αυτοπροσώπως, οπότε, εννοώ, τον καταλαβαίνω και του εύχομαι καλή τύχη. Έχει πραγματικά σημασία για μένα το γεγονός ότι ζήτησε συγγνώμη.