Suzuki GSX-R 850 - Ιαπωνικές εικασίες σε μελλοντικό MotoGP μοτίβο

Συνήθως το Young Machine έχει πληροφορίες εκ των έσω, όμως εδώ τραβάνε πολύ το σκοινί…
Suzuki GSX-R 850
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/3/2025

Αρκετές φορές το Young Machine έχει δικαιωθεί στις προβλέψεις του για νέες ιαπωνικές μοτοσυκλέτες, έχοντας αποδείξει τις στενές σχέσεις που διατηρεί με ανθρώπους των εργοστασίων. Κάποιες άλλες, οι εικασίες του έχουν πέσει έξω και όσον αφορά στο GSX-R 850 τα πράγματα δείχνουν αρκετά μπερδεμένα.

Το μπέρδεμα αφορά στο ότι η θεωρία για το επερχόμενο GSX-R 850 δεν δείχνει να βασίζεται σε κάποια ουσιαστική πληροφορία, και προέρχεται από μια σειρά γεγονότων που θα μπορούσαν να μην έχουν σχέση το ένα με το άλλο. Ή πάλι το Young Machine θα μπορούσε να έχει ήδη την είδηση για την εξέλιξη της νέας μοτοσυκλέτας, και θέλοντας να προστατεύσει τις πηγές του να βγάζει συνδυαστικές θεωρίες που από τη μία να δείχνουν 100% εικασίες ενώ από την άλλη να μεταφέρον την πραγματικότητα -το τέλειο προπέτασμα καπνού, ή ίσως και να το υπέρ-αναλύουμε…

Τα στοιχεία βάσει των οποίων θα πρέπει να περιμένουμε ένα GSX-R 850 είναι τα εξής, σύμφωνα με τους Ιάπωνες: αρχικά, σε δηλώσεις του στην MCN στα τέλη του 2024, ο Πρόεδρος του Hamamatsu, Toshihiro Suzuki είχε αναφερθεί στον αντικαταστάτη του GSX-R 1000 που “’έφαγαν” οι Euro 5 προδιαγραφές στην Ευρώπη, δίνοντας ένα “τυράκι” για αναγέννηση της μοτοσυκλέτας: “Δεν μπορώ να μπω σε λεπτομέρειες, αλλά πιστεύω πως είναι σημαντικό να παρουσιάσουμε μια σπορ μοτοσυκλέτα παραγωγής που να πληροί τις νέες προδιαγραφές”.

Στη συνέχεια, το Young Machine αναφέρει πως “το περιοδικό μας πιστεύει πως η παρουσίαση ενός νέου GSX-R σημαίνει την επιστροφή της Suzuki στους αγώνες -από τους οποίους αποσύρθηκε για να επικεντρωθεί στην ινδική αγορά, στα scooter και στη νέα κινητικότητα.

Το θέμα είναι πως το YM δεν αναφέρει κανέναν πειστικό λόγο για τον οποίο η Suzuki θα επέστρεφε στο MotoGP, την ώρα που το Hamamatsu επιδεικνύει εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα επειδή έκανε στροφή στα μικρά κυβικά και αποτίναξε τον οικονομικό ζυγό των αγώνων.

Στο ίδιο άρθρο οι Ιάπωνες δημοσιογράφοι αναφέρουν πως ο Takuya Tsuda που ήταν αναβάτης εξέλιξης του project MotoGP της Suzuki αποσύρθηκε από τους αγώνες πέρυσι. “Υποπτευόμαστε πως αυτό έχει να κάνει με την επιστροφή της Suzuki στο MotoGP.”

Όταν στο άρθρο υπάρχει η λέξη “υποπτευόμαστε”, πασπαλισμένη με εικασίες πως ο κυβισμός του νέου GSX-R θα είναι 850 επειδή αυτός θα είναι ο νέος κυβισμός στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP από το 2027 και μετά (λίγο άσχετο, αφού τα MotoGP δεν αφορούν μοτοσυκλέτες παραγωγής όπως τα WorldSBK...), τότε όπως προαναφέραμε είτε έχουμε χοντρή σπέκουλα για clickbait εντυπωσιασμό, είτε οι Ιάπωνες έχουν την πληροφορία εκ των έσω, και προσπαθούν να τη δικαιολογήσουν με αέρα κοπανιστό. Ο χρόνος θα δείξει.

Ετικέτες

MotoGP: Φτάσαμε να γιορτάζουμε την πεντάδα! Απίστευτη η πρόοδος της Honda, δηλώνει ο Luca Marini

Ο Luca Marini είχε το καλύτερο Σαββατοκύριακο του ως αναβάτης της Honda
Marini
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Ο Luca Marini της Honda χαρακτήρισε την πρόοδο της ιαπωνικής ομάδας με τη μοτοσυκλέτα ως απίστευτη, μετά τον πρώτο του τερματισμό στην πεντάδα στο Grand Prix της Ουγγαρίας

Ο Ιταλός εντάχθηκε στην Honda την περσινή σεζόν από τη VR46 Ducati, αντικαθιστώντας τον Marc Marquez, αλλά δυσκολεύτηκε να βρει ρυθμό με την RC213V στο μεγαλύτερο μέρος του 2024.

Του πήρε μέχρι τον τελευταίο αγώνα πριν τη θερινή διακοπή για να κερδίσει τον πρώτο του βαθμό για τη Honda πέρσι, και αυτό μόνο λόγω ποινής σε προπορευόμενο αναβάτη.

Ο Marini εμφανίστηκε πιο δυνατός το 2025, αν και αντιμετώπισε τραυματισμούς μετά από δοκιμή για τις 8 Ώρες της Suzuka, καθώς και αβεβαιότητα για το μέλλον του, αφού οι Pedro Acosta και Jorge Martin συνδέθηκαν με τη θέση του στη Honda.

Πλέον, έχοντας εξασφαλίσει την θέση του στην εργοστασιακή ομάδα για το 2026, ο Marini πραγματοποίησε το καλύτερο Σαββατοκύριακό του στη Honda, στην πίστα του Balaton Park, τερματίζοντας πέμπτος στον αγώνα και τέταρτος στο sprint.

“Ήταν ένα πραγματικά δυνατό Σαββατοκύριακο, από την αρχή”, είπε.

“Από το FP1 ένιωθα άνετα στην νέα πίστα.

Ήξερα ότι μπορούσε να είναι μια καλή ευκαιρία για εμάς, έτσι προσπάθησα να δουλέψω πολύ σκληρά όλο το Σαββατοκύριακο και να βελτιώσω την οδήγησή μου με τη μοτοσυκλέτα.

Μεγαλώσαμε πολύ μαζί, αυτό το Σαββατοκύριακο. Κάναμε σωστές κινήσεις στις ρυθμίσεις και ένιωθα πολύ άνετα πάνω στη μοτοσυκλέτα.

Με μια καλή θέση στην κατατακτήρια και μια καλή εκκίνηση όλα γίνονται πιο εύκολα. Ήταν πραγματικά ένα ωραίο Σαββατοκύριακο”.

Συγκρίνοντας τη μοτοσυκλέτα με πέρυσι, ο Marini πρόσθεσε:
“Είναι εύκολο να συγκρίνω με την περσινή σεζόν.

Είναι απίστευτο το από πού ξεκινήσαμε, μέχρι το τι καταφέραμε τώρα. Ήταν μέρος μιας διαδικασίας.

Κάθε αποτέλεσμα που πετύχαμε στους τελευταίους αγώνες, πέρυσι και φέτος, βοήθησε να φτάσουμε εδώ.

Και τώρα πρέπει να επιβεβαιώσουμε αυτήν την πρόοδο σε άλλες πίστες, ειδικά σε πιο δύσκολες για εμάς, όπως η Βαρκελώνη.

Εκεί θα πρέπει να δοκιμάσουμε σωστά όλες τις αναβαθμίσεις που έχουμε στη μοτοσυκλέτα, γιατί ακόμη δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είναι ο καλύτερος συμβιβασμός”.

Τόσο ο Marini όσο και ο Joan Mir αγωνίστηκαν με νέο πλαίσιο στο Ουγγρικό Grand Prix, το οποίο αποδείχθηκε βήμα προόδου.

Ωστόσο, ο Marini πιστεύει ότι αποτελέσματα στην πρώτη πεντάδα θα μπορούσαν να είχαν έρθει νωρίτερα με καλύτερες κατατακτήριες.

“Ένιωθα ότι ένα τέτοιο αποτέλεσμα θα μπορούσε να είχε έρθει και στο παρελθόν σε κάποιους αγώνες, αλλά δυστυχώς δεν ήταν δυνατό να μπω απευθείας στο Q2”, είπε.

“Η διέλευση από το Q1 είναι πάντα πολύ πιο δύσκολη και όταν ξεκινάς απο πίσω υπάρχουν λιγότερες ευκαιρίες για ένα καλό αποτέλεσμα.

Αλλά αυτό το Σαββατοκύριακο όλα λειτούργησαν με πολύ θετικό τρόπο”.