Αναβαθμίζει την Pramac η Ducati

Ίδιοι αναβάτες αλλά με full factory μοτοσυκλέτες
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/6/2019

Σύμφωνα με τις δηλώσεις που έκανε ο Jack Miller την περασμένη Τετάρτη, η Ducati έχει πάρει τις τελικές της αποφάσεις σχετικά με τα συμβόλαια των αναβατών της εργοστασιακής ομάδας, αλλά και της δορυφορικής ομάδας της Pramac. Ουσιαστικά ο Αυστραλός αναβάτης αποκάλυψε πως το 2020 δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στις σέλες των τεσσάρων μοτοσυκλετών της ιταλικής εταιρείας. Αυτό σημαίνει πως ο Danillo Petrucci θα κρατήσει για άλλον ένα χρόνο την “κόκκινη” μοτοσυκλέτα του και η καρέκλα του στα pits θα είναι δίπλα σε εκείνη του Andrea Dovizioso. Ο Jack Miller και ο Francesco Bagnaia θα έχουν τις “κόκκινες-μπλε-άσπρες” μοτοσυκλέτες της Pramac (οπότε το σενάριο που ήθελε τον Alex Marquez να πηγαίνει στην Pramac δεν θα υλοποιηθεί, αλλά ακόμα μένει ανοιχτό το ενδεχόμενο να βρεθεί με άλλη ομάδα στα MotoGP). Όμως θα υπάρξει μια μεγάλη και ουσιώδης διαφορά σε σχέση με την φετινή χρονιά, καθώς οι μοτοσυκλέτες που θα έχει η Pramac θα είναι ακριβώς οι ίδιες με εκείνες της εργοστασιακής ομάδας. Αυτό αποτελεί μια μεγάλη αναβάθμιση για την ομάδα της Pramac, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα για τον Miller και τον Bagnaia, καθώς όπως έχουμε δει, η Desmosedici του ’19 είναι σαφώς καλύτερη μοτοσυκλέτα από τα την υβριδική (μισή GP18 και μισή GP19) έκδοση που οδηγεί φέτος ο Miller και την  GP18 που οδηγάει ο Bagnaia. 

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.