Αναβαθμίζει την Pramac η Ducati

Ίδιοι αναβάτες αλλά με full factory μοτοσυκλέτες
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/6/2019

Σύμφωνα με τις δηλώσεις που έκανε ο Jack Miller την περασμένη Τετάρτη, η Ducati έχει πάρει τις τελικές της αποφάσεις σχετικά με τα συμβόλαια των αναβατών της εργοστασιακής ομάδας, αλλά και της δορυφορικής ομάδας της Pramac. Ουσιαστικά ο Αυστραλός αναβάτης αποκάλυψε πως το 2020 δεν θα υπάρξει καμία αλλαγή στις σέλες των τεσσάρων μοτοσυκλετών της ιταλικής εταιρείας. Αυτό σημαίνει πως ο Danillo Petrucci θα κρατήσει για άλλον ένα χρόνο την “κόκκινη” μοτοσυκλέτα του και η καρέκλα του στα pits θα είναι δίπλα σε εκείνη του Andrea Dovizioso. Ο Jack Miller και ο Francesco Bagnaia θα έχουν τις “κόκκινες-μπλε-άσπρες” μοτοσυκλέτες της Pramac (οπότε το σενάριο που ήθελε τον Alex Marquez να πηγαίνει στην Pramac δεν θα υλοποιηθεί, αλλά ακόμα μένει ανοιχτό το ενδεχόμενο να βρεθεί με άλλη ομάδα στα MotoGP). Όμως θα υπάρξει μια μεγάλη και ουσιώδης διαφορά σε σχέση με την φετινή χρονιά, καθώς οι μοτοσυκλέτες που θα έχει η Pramac θα είναι ακριβώς οι ίδιες με εκείνες της εργοστασιακής ομάδας. Αυτό αποτελεί μια μεγάλη αναβάθμιση για την ομάδα της Pramac, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα για τον Miller και τον Bagnaia, καθώς όπως έχουμε δει, η Desmosedici του ’19 είναι σαφώς καλύτερη μοτοσυκλέτα από τα την υβριδική (μισή GP18 και μισή GP19) έκδοση που οδηγεί φέτος ο Miller και την  GP18 που οδηγάει ο Bagnaia. 

MotoGP: Επίσημο αντίο Davide Brivio στην Trackhouse – Προορίζεται για αντικαταστάτης του Alberto Puig στο HRC

Μια ακόμη ηχηρή μεταγραφή επιβεβαιώνεται, κατά το ήμισυ τουλάχιστον
Davide-Brivio
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Με επίσημο ανακοινωθέν της ομάδας Trackhouse Racing MotoGP στο περιθώριο του Καταλανικού Grand Prix στη Βαρκελώνη επισημοποιήθηκε μια φήμη που είχε φουντώσει τις προηγούμενες εβδομάδες. Ο Davide Brivio θα αποχωρήσει από τη διεύθυνση της ομάδας μετά το τέλος της φετινής σεζόν, γεγονός που καλύπτει κατά το ήμισυ την επικαιρότητα. Επιβεβαιώνεται δηλαδή ότι ο έμπειρος Ιταλός φεύγει, αλλά δεν αποκαλύπτεται ο νέος του προορισμός.

Πριν λίγες μέρες γράφαμε για την αναβάθμιση του Alberto Puig από διευθυντή της εργοστασιακής ομάδας Honda HRC Castrol σε έναν πιο κομβικό ρόλο με ευρύτερες αρμοδιότητες εντός του αγωνιστικού τμήματος HRC (Honda Racing Corporation). Το προφανές ερώτημα που εξαρχής δημιουργήθηκε αφορούσε τον αντικαταστάτη του και η διασύνδεση των δύο ειδήσεων μας δίνει την απάντηση.

Η φημολογία ήδη ήθελε τον 58χρονο Brivio σε διαπραγματεύσεις με τη Honda για τη θέση αυτή και η ανακοίνωση της Trackhouse ανοίγει τον δρόμο για τον επόμενο προορισμό του Ιταλού, με μόνο τις επίσημες ανακοινώσεις να απομένουν.

Ο Brivio είναι ένα πολύ έμπειρο στέλεχος με πολλά χρόνια προϋπηρεσίας και ανάλογα πολλές επιτυχίες στο βιογραφικό του. Προερχόμενος από μια πενταετία στην ηγεσία της Yamaha στο WSBK, μετακινήθηκε εντός της ιαπωνικής εταιρείας στο MotoGP το 2001. Εκεί, παρέα με τον Lin Jarvis ήταν κομβικός στο να προσελκύσει τον Valentino Rossi στη Yamaha το 2004, παίρνοντας μαζί του μια σειρά αξέχαστα πρωταθλήματα.

Ένας από τους επόμενους σταθμούς του Brivio ήταν η Suzuki (2013), με την οποία πανηγύρισε τον ιστορικό τίτλο του Joan Mir το 2020, τον πρώτο για τη Suzuki μετά από μια στείρα 20ετία από τον τελευταίο τίτλο του Kenny Roberts Jr. στη δίχρονη ακόμη εποχή του πρωταθλήματος το 2000.

Η αποχώρησή του από το MotoGP ήρθε το 2021 για να αναλάβει ηγετικό ρόλο στην ομάδα Alpine F1, περνώντας τρία χρόνια στο κορυφαίο τετράτροχο πρωτάθλημα πριν επιστρέψει το 2024 ως αγωνιστικός διευθυντής της νεοσύστατης αμερικανικής ομάδας Trackhouse Racing MotoGP.

Όσο για την Trackhouse, η φετινή χρονιά συνδυάζει αγωνιστικές επιτυχίες με δυσάρεστες ειδήσεις, καθώς εκτός από τον team manager της, Brivio, χάνει του χρόνου και τον Ai Ogura που οδεύει πως μια εργοστασιακή Yamaha το 2027.