Aprilia: 30 χρόνια επιτυχίες

Στο Misano η επέτειος των επιτυχιών
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

11/9/2017

To Σαββατοκύριακο του MotoGP στο Misano, συμπληρώθηκαν τριάντα χρόνια από την πρώτη νίκη της Aprilia στους αγώνες Grand Prix, στην κατηγορία 250 με τον Loris Reggiani στις 30 Αυγούστου 1987, ακριβώς σε αυτή την πίστα.

Ήταν μία νίκη που σηματοδότησε την έναρξη μιας νικηφόρου αγωνιστικής ιστορίας σε όλες τις κατηγορίες. Σήμερα, την τροπαιοθήκη του αγωνιστικού τμήματος κοσμούν 54 παγκόσμιοι τίτλοι από διάφορα πρωταθλήματα, μεταξύ των οποίων 38 σε αγώνες Grand Prix με 294 νίκες.

Ο εορτασμός αυτής της νίκης πλαισιώθηκε επίσης από την FMI (Ιταλική Ομοσπονδία Μοτοσυκλέτας) που με την ευκαιρία του MotoGP στο Misano, βράβευσε την Aprilia γι' αυτή αυτή την πρώτη της νίκη σε παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ένας φόρος τιμής  σε μια νικηφόρα τεχνική και αγωνιστική ιστορία, που έχει εκπαιδεύσει εξαιρετικές γενιές αναβατών και τεχνικών.

“Ως ομοσπονδία, είμαστε υπερήφανοι για τον εορτασμό αυτής της επετείου, της θριαμβευτικής πρώτης νίκη της Aprilia σε παγκόσμιο πρωτάθλημα, που κατακτήθηκε από ένα Ιταλό αναβάτη, τον Loris Reggiani, εδώ στο Misano." δήλωσε ο Giovanni Copioli, Πρόεδρος of FMI. Ο Romano Albesiano, ο manager της Aprilia Racing, δήλωσε από τη μεριά του πως "ανατρέχοντας στην πρώτη νίκη της Aprilia σήμερα, ανακαλύπτουμε μία εξαιρετική ιταλική κληρονομιά επιτυχιών. Η φανταστική επίδοση του Loris Reggiani αποτέλεσε το πρώτο βήμα σε μια αλυσίδα με 294 νίκες και 38 τίτλους σε MotoGP, που συνοδεύονται από 7 τίτλους σε παγκόσμια πρωταθλήματα Superbike και επιτυχίες σε αγώνες off-road. Σήμερα η Aprilia Racing αντιπροσωπεύει την πιο τεχνολογικά προηγμένη πλευρά του Ομίλου Piaggio."

Ετικέτες

MotoGP-Fabio Quartararo: Προειδοποιεί τη Yamaha κάνοντας τον M.Marquez παράδειγμα

Θαυμάζει τον Ισπανό που έσπασε το τεράστιο συμβόλαιό του με τη Honda για να οδηγήσει Ducati
Fabio
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/11/2025

Ο Γάλλος κατά την διάρκεια συνέντευξής του έκανε δηλώσεις που θα συζητηθούν, καθώς αφήνει υπόνοιες ότι μπορεί να εγκαταλείψει την Yamaha στο μέλλον για χάρη μιας πιο ανταγωνιστικής μοτοσυκλέτας, όπως έκανε και ο M.Marquez με τη Honda.

Ο Quartararo διανύει μία ακόμη μέτρια χρονιά στο MotoGP, αφού βρίσκεται μόλις στην 9η θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας όμως ελπίδες στον τελευταίο αγώνα να σκαρφαλώσει και μία θέση υψηλότερα, καθώς τον χωρίζουν 5 βαθμοί από τον Aldeguer. Ωστόσο ο Γάλλος φέτος έδειξε ακόμη πιο πειστικά το ταλέντο του κατά τη διάρκεια της σεζόν πιέζοντας τη Yamaha του στο όριο για να πάρει τέσσερεις pole positions που δεν μετουσιώθηκαν έπειτα σε νίκες αφού η ταχύτητα μπορεί να είναι εκεί για τη Yamaha -με τη βοήθεια και το Γάλλου- όχι όμως και η διάρκεια.

Σε μία συνέντευξη που θα συζητηθεί, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 αναφέρει μεταξύ άλλων πως θέλει ακόμα να κερδίζει και να βρίσκεται στην κορυφή και πως είναι δύσκολο να βρίσκει την ενέργεια να παλεύει για την 5η ή την 8ή θέση. Μάλιστα τονίζει ότι όταν ήταν Πρωταθλητής όλα ήταν ευκολότερα, ενώ τώρα έχει μάθει να διαχειρίζεται καλύτερα τις καταστάσεις και να δίνει τον καλύτερό του εαυτό.

Στην συνέχεια αναφέρθηκε στους λόγους που ανανέωσε το συμβόλαιό του με την Yamaha έως το τέλος της επόμενης σεζόν, λέγοντας πως υπήρχαν αρκετοί για να το κάνει τότε, αφού η Yamaha θα δημιουργούσε μία ομάδα, με έναν μηχανικό που τον εμπιστευόταν και ότι ακούμπησε επίσης το εγωιστικό του κομμάτι, καθώς ήθελε να επανέλθουν μαζί στην κορυφή, χωρίς να σημαίνει πως τα πολλά χρήματα που του προσφέρθηκαν ήταν κάτι αμελητέο. Παρεμπιπτόντως ο Quartararto δεν έχει να ζηλέψει κανένα για τον μισθό που παίρνει, χωρίς να εξαιρείται από την εξίσωση ο M.Marquez αφού μαζί με αυτόν είναι οι μοναδική που εισπράττουν πάνω από 10 εκατ. ευρώ ετησίως, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτά τα μπόνους και οι χορηγίες.

Έπειτα, είπε πως αυτή η σεζόν ήταν καλύτερη από την προηγούμενη και πως περιμένει να δει την απόδοση της νέας μοτοσυκλέτας, καθώς εστίασαν πολύ σε αυτό το κομμάτι και δεν βελτίωσαν την τωρινή M1.

Τέλος, αναφέρθηκε και στον manager του, που είναι το πρόσωπο που εμπιστεύεται περισσότερο από όλους και καταλαβαίνει πως θέλει ξανά μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει, ενώ ανέφερε στην κουβέντα και τον Marc Marquez,. Ο Quartararo είπε πως ο Marquez έσπασε ένα τεράστιο συμβόλαιο για να έχει μία ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα και αυτό αποτελεί παράδειγμα για εκείνον, αφού ο Marc πήρε ένα ρίσκο -σχετικά μικρό θα λέγαμε εμείς- και του βγήκε σε καλό χωρίς να υπολογίζει το οικονομικό κόστος.

Ο Quartararo στέλνει έτσι ένα έμμεσο μήνυμα προς την διοίκηση της ιαπωνικής εταιρείας, ζητώντας ευθέως μία ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να κερδίσει αγώνες, αλλιώς δεν σκοπεύει θα ανανεώσει το συμβόλαιό του και θα ψάξει την τύχη του αλλού. Βέβαια όπως δείχνουν όλα δεν πρόκειται να κάνει κάτι αντίστοιχο με τον Ισπανό και να σπάσει το συμβόλαιό του με την εταιρεία των τριών διαπασών φτάνοντας στα άκρα. Όμως η επόμενη μπορεί να είναι και η τελευταία χρόνια που τον βλέπουμε με Yamaha αν δεν βελτιωθούν άμεσα τα πράγματα με την πρωτότυπη V4 μοτοσυκλέτα.