Augusto Fernandez - Από την GASGAS στη Yamaha ως αναβάτης εξέλιξης MotoGP
O Παγκόσμιος Πρωταθλητής Moto2 υπέγραψε μονοετές συμβόλαιο με την Iwata
Από τον
Κώστα Γκαζή
18/12/2024
Στα τέλη του 2022 το μέλλον του Augusto Fernandez έδειχνε ρόδινο. Ο νεαρός Ισπανός είχε μόλις κερδίσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto2 και είχε υπογράψει συμβόλαιο με την GASGAS για τη μεγάλη κατηγορία. Τώρα, δύο χρόνια αργότερα, η κατάσταση είναι πολύ διαφορετική.
Μετά από δυο χρόνια παραμονής του στην εργοστασιακή ομάδα της GASGAS, η έλευση του εξαιρετικά ταλαντούχου Pedro Acosta και η αδυναμία του Fernandez να διακριθεί στο MotoGP, οδήγησαν στη λύση του συμβολαίου του με το Pierer Group.
Για το 2025 ο Augusto κατάφερε μεν να παραμείνει στο MotoGP, όχι όμως ως αγωνιζόμενος, αλλά μόνο ως αναβάτης εξέλιξης, για τη Yamaha.
Στο συμβόλαιό του περιλαμβάνονται πέρα από τη συμμετοχή του στα τεστ του MotoGP και μερικές wildcard εμφανίσεις, που σίγουρα είναι… καλύτερες από το τίποτα, και κρατούν τις όποιες ελπίδες του Fernandez ζεστές -ή χλιαρές τουλάχιστον- για μελλοντική επιστροφή του στη full-time αγωνιστική δραστηριότητα.
Ο νέος του ρόλος ξεκινά στις 31 Ιανουαρίου, από το MotoGP Shakedown test της Μαλαισίας, όπου θα δοκιμάσει το YZR-M1.
MotoGP - Ο Fabio Di Giannantonio είναι έτοιμος να αφήσει τη Ducati
Στα πρόθυρα συμφωνίας με τη Red Bull KTM Factory Racing
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
12/5/2026
Οι μεταγραφικές εξελίξεις στα MotoGP για το 2027 αρχίζουν ήδη να παίρνουν φωτιά και ένα από τα πιο ηχηρά ονόματα που βρίσκονται στο επίκεντρο είναι αυτό του Fabio Di Giannantonio.
Σύμφωνα με πληροφορίες ιταλικών μέσων, ο Ιταλός αναβάτης και μέχρι στιγμής κορυφαίος εκπρόσωπος της Ducati στη βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματος βρίσκεται πολύ κοντά σε συμφωνία με την KTM για τη σεζόν του 2027.
Παρότι ο Di Giannantonio αγωνίζεται με τα χρώματα της ομάδας VR46 του Vanentino Rossi, δεσμεύεται απευθείας με τη Ducati Corse και διαθέτει πλήρως εργοστασιακή Desmosedici. Ωστόσο, όλα δείχνουν πως ο "Diggia" αναζητά πλέον μια θέση σε επίσημη εργοστασιακή ομάδα, κάτι που φαίνεται πως η KTM είναι έτοιμη να του προσφέρει.
Ο 27χρονος Ιταλός έρχεται από ένα εντυπωσιακό ξεκίνημα στη σεζόν 2026, καθώς βρίσκεται τρίτος στο πρωτάθλημα πίσω από τους εργοστασιακούς αναβάτες της Aprilia, Marco Bezzecchi και Jorge Martin. Μετά τον αγώνα στο Le Mans, παραμένει η ταχύτερη Ducati στον τερματισμό, επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική του φόρμα.
Ο Pablo Nieto της VR46 είχε δηλώσει στο γαλλικό GP ότι η ομάδα θέλει ξεκάθαρα να κρατήσει τον Ιταλό: "Θέλουμε να συνεχίσουμε μαζί του. Έχουμε εξαιρετική σχέση και κάθε χρόνο γινόμαστε όλο και πιο δυνατοί."
Παράλληλα ο διευθυντής ομάδας, Alessio Salucci, παραδέχθηκε ότι το ενδιαφέρον από άλλες ομάδες είναι έντονο: "Δεν είναι εύκολο να παραμείνει μαζί μας, γιατί υπάρχουν πολλές προτάσεις από άλλες ομάδες. Μετά τη Βαρκελώνη θα ξέρουμε περισσότερα. Τίποτα δεν έχει κλείσει στο 100% ακόμη."
Το επόμενο κεφάλαιο αναμένεται να γραφτεί στο Grand Prix της Καταλονίας στην Βαρκελώνη, όπου πιθανότατα θα υπάρξουν νεότερες εξελίξεις σε μία από τις πιο σημαντικές μετακινήσεις της αγοράς αναβατών ενόψει της ερχόμενης σεζόν 2027.