BMW - Ενδέχεται να τη δούμε στο MotoGP το 2027!

Ο νέος CEO της BMW Motorrad, Markus Flasch δήλωσε πως όλα είναι πιθανά
motomag BMW – Το ενδεχόμενο να μπει στο MotoGP ολοένα και αυξάνεται
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

1/4/2024

Όχι δεν είναι κάποιο πρωταπριλιάτικο αστείο, το ενδιαφέρον της BMW για να εισέλθει στο MotoGP ολοένα και αυξάνεται ενώ σύμφωνα με τον CEO της BMW Motorrad, Markus Flasch η γερμανική εταιρεία βρίσκεται ήδη σε επαφές με την Dorna.

Ένας κατασκευαστής μοτοσυκλετών που δεν έχουμε δει ποτέ να αγωνίζεται ως εργοστασιακή ομάδα στο MotoGP είναι η BMW, ωστόσο αυτό μπορεί να αλλάξει τα επόμενα χρόνια καθώς η έλευση του νέου CEO, Markus Flasch φέρνει νέες στρατηγικές ενώ έρχονται αλλαγές στους κανονισμούς του MotoGP οι οποίοι θα ισχύσουν από το 2027 οι οποίες θα κάνουν το εγχείρημα αυτό πολύ πιθανό.

Ερωτηθείς σχετικά με το θέμα της συμμετοχής της BMW στο MotoGP ο Markus Flasch δήλωσε στο περιοδικό Motorrad: “Έχω βρεθεί σε αρκετούς αγώνες του MotoGP, είναι σαφές ότι πρέπει να έχει νόημα για εμάς και γι’ αυτό το εξετάζουμε προσεκτικά. Δεν θα το απέκλεια."

BMW – Το ενδεχόμενο να μπει στο MotoGP ολοένα και αυξάνεται

"Είμαστε σε επαφή με την Dorna και είμαστε ενήμεροι για τις αλλαγές στους κανονισμούς. Θα αξιολογήσουμε τις διαφοροποιήσεις που θα ισχύσουν. Η σεζόν του 2027 θα ήταν ίσως η κατάλληλη στιγμή για να εμπλακούμε στο MotoGP. Αλλά αυτό δεν μας πιέζει να πάρουμε την τελική μας απόφαση.

Το κλειδί για μια απόφαση είναι να πείσεις τους ανθρώπους για το project. Είναι απαραίτητη μια στρατηγική ανάλυση. Η χρηματοδότηση είναι μόνο μια πτυχή. Το branding είναι μια άλλη. Εάν η ανάλυση είναι πειστική και έχει εσωτερική υποστήριξη, η απόφαση δεν εξαρτάται από το ποιος είναι ο CEO της BMW Motorrad".

Να θυμίσουμε πως μετά τη φυγή της Suzuki από το MotoGP, η Dorna έχει κρατήσει δύο θέσεις σε περίπτωση που κάποιος νέος κατασκευαστής θελήσει να εισέλθει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών. Να ξεκαθαρίσουμε πως δεν μπορεί κάποιος από τους κατασκευαστής ο οποίος βρίσκεται ήδη στο MotoGP να πάρει αυτές τις δύο θέσεις.

Αναμφίβολα το 2027 θα ήταν μία καλή χρονιά για να μπει η BMW στο MotoGP καθώς θα έχουμε σημαντικές αλλαγές στους κανονισμούς ενώ στο αγωνιστικό στρατόπεδο της γερμανικής εταιρείας υπάρχουν αναβάτες όπως οι Toprak Razgatlioglu, Bradley Smith και Sylvain Guintoli, οι οποίοι μπορούν να βοηθήσουν τα μέγιστα ώστε να πάρει σάρκα και οστά το νέο αυτό φιλόδοξο project.

Ετικέτες

MotoGP: KTM και Binder ποντάρουν στον πρώην crew chief του Razgatlioglu για επιστροφή στις επιτυχίες

Ο Phil Marron της KTM εξηγεί πώς προσπαθούν να επαναφέρουν τον Νοτιοαφρικανό στην κορυφή
phil-marron-brad-binder-ktm-motogp
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/4/2026

Η συνεργασία του Brad Binder με τον Phil Marron βρίσκεται ακόμη σε φάση εξέλιξης, με στόχο τη σταθερότητα και την επιστροφή στα αποτελέσματα και τις θετικές εμφανίσεις στο MotoGP.

Ο Brad Binder μπαίνει στα MotoGP του 2026 με σημαντικές αλλαγές στο γκαράζ της KTM, καθώς δίπλα του βρίσκεται πλέον ο έμπειρος Phil Marron ως νέος crew chief. Μετά από μια χρονιά με σκαμπανεβάσματα, ο Νοτιοαφρικανός στοχεύει στην επιστροφή στις υψηλές επιδόσεις, με τη νέα αυτή συνεργασία να αποτελεί βασικό κομμάτι της προσπάθειας.

Ο Marron, γνωστός από τη μακρόχρονη συνεργασία του με τον Toprak Razgatlıoglu στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, επιστρέφει στα MotoGP μετά από σχεδόν μία δεκαετία. Η τελευταία του παρουσία στη μεγάλη κατηγορία ήταν το 2016, όταν εργαζόταν με τον Eugene Laverty στην ομάδα Aspar.

"Είναι υπέροχο που επέστρεψα μετά από δέκα χρόνια. Υπάρχουν πολλά γνώριμα πρόσωπα και με υποδέχθηκαν πολύ θερμά," ανέφερε ο Marron, τονίζοντας παράλληλα τις τεχνικές αλλαγές που έχουν μεσολαβήσει από τότε.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp

Η συνεργασία του με τον Binder ξεκίνησε από τα τεστ της Βαλένθια τον περασμένο Νοέμβριο και συνεχίστηκε σε προετοιμασία και στους πρώτους αγώνες της χρονιάς. Παρότι η χημεία είναι θετική, ο ίδιος κρατά χαμηλούς τόνους: "Η συνεργασία μας είναι πολύ καλή. Μου δίνει ξεκάθαρο feedback και καταλαβαίνει πολύ καλά τη μοτοσυκλέτα. Αλλά ακόμη δουλεύουμε για να φτάσουμε στο επίπεδο που θέλουμε."

Η σεζόν δεν έχει ξεκινήσει ιδανικά για τον Binder, ο οποίος βρίσκεται μόλις στη 12η θέση της βαθμολογίας. Σύμφωνα με τον Marron, το βασικό ζητούμενο δεν είναι οι μεγάλες αλλαγές, αλλά η συνέπεια: "Πρέπει να βρούμε σταθερότητα και να κάνουμε το πακέτο μας σταθερό. Να έχει εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα σε κάθε στροφή. Το επίπεδο είναι τόσο υψηλό που όλα κρίνονται στις λεπτομέρειες."

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου η KTM έχασε ευκαιρίες, όπως στον αγώνα της Ταϊλάνδης λόγω τεχνικού προβλήματος. "Αν κάνουμε καλή δουλειά στις κατατακτήριες, τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν. Ο Brad είναι οδηγός της Κυριακής, του αρέσουν οι αγώνες," υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp

Όσον αφορά τα προβλήματα chatter που ταλαιπώρησαν την RC16 την περασμένη χρονιά, ο Marron εμφανίζεται καθησυχαστικός, σημειώνοντας ότι οι λύσεις που εφαρμόστηκαν από τα πρώτα τεστ δείχνουν να αποδίδουν.

Κλείνοντας, ο Βορειοϊρλανδός στάθηκε και στο επίπεδο της ομάδας της KTM: "Απολαμβάνω πολύ τη συνεργασία. Είναι μια ομάδα που δουλεύει χρόνια μαζί και αυτό φαίνεται, υπάρχει εξαιρετική οργάνωση και κατανόηση μεταξύ τους."

Το αν αυτή η συνεργασία θα φέρει τον Binder ξανά στις νίκες, θα φανεί στους επόμενους αγώνες. Το μόνο σίγουρο είναι πως η βάση για επιστροφή στις επιτυχίες έχει ήδη τεθεί.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp