CFMOTO Aspar Racing Team – Σε Moto2 και Moto3 το 2024

Μεγαλώνει η παρουσία της CFMOTO στο MotoGP
motomag CFMOTO Aspar Racing Team – Παρουσιάστηκαν τα χρώματα των μοτοσυκλετών για τις Moto2 και Moto3
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

20/2/2024

Είχατε διαβάσει στο MOTO πως η CFMOTO προχώρησε σε συνεργασία με την ισπανική ομάδα Aspar Racing Team ώστε εκτός από τη Moto3 να έχει αγωνιστική παρουσία και στη Moto2 τη φετινή χρονιά.

Λίγο πριν την έναρξη του πρωταθλήματος και του πρώτου αγώνα στο Qatar (9 - 10 Μαρτίου), οι αναβάτες της Aspar Racing Team, Jake Dixon, Izan Guevara (Moto2), David Alonso και Joel Esteban (Moto3) παρουσίασαν στο κοινό τα χρώματα των μοτοσυκλετών με τις οποίες θα τους δούμε κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

CFMOTO Aspar Racing Team – Παρουσιάστηκαν τα χρώματα των μοτοσυκλετών για τις Moto2 και Moto3

Όσον αφορά τον χρωματισμό και οι δύο μοτοσυκλέτες της CFMOTO των κατηγοριών Moto2 και Moto3 είναι βαμμένες κατά κύριο λόγο σε γαλάζιο χρώμα, με το λογότυπο της κατασκευάστριας εταιρείας να είναι βαμμένο σε λευκό χρώμα. Το αγωνιστικό livery ολοκληρώνεται με κάποιες μαύρες και φούξια πινελιές τις οποίες συναντάμε σε διάφορα σημεία στις μοτοσυκλέτες.

Σε όμοιο χρώμα με τις μοτοσυκλέτες είναι βαμμένες και οι αγωνιστικές φόρμες των τεσσάρων αναβατών Jake Dixon, Izan Guevara, David Alonso και Joel Esteban. Οι Dixon και Guevara συνεχίζουν και φέτος με την ομάδα της Aspar όπως το ίδιο ισχύει για τους Alonso και Esteban ωστόσο άπαντες θα αγωνίζονται με μοτοσυκλέτες της CFMOTO και όχι της GASGAS όπως συνέβαινε την περσινή χρονιά!

CFMOTO Aspar Racing Team – Παρουσιάστηκαν τα χρώματα των μοτοσυκλετών για τις Moto2 και Moto3CFMOTO Aspar Racing Team – Παρουσιάστηκαν τα χρώματα των μοτοσυκλετών για τις Moto2 και Moto3
Ετικέτες

MotoGP ΗΠΑ: Ποινή μακρύτερου γύρου στον Marc Marquez

Αναμενόμενο ακόμη και από τον ίδιο
MotoGP ΗΠΑ: Ποινή μακρύτερου γύρου στον Marc Marquez
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

29/3/2026

Ποινή μακρύτερου γύρου επιβλήθηκε στον Marc Marquez για την χθεσινή του επιθετική κίνηση να προσπεράσει τον Di Giannantonio που κατέληξε σε πτώση συμπαρασύροντάς και τον αναβάτη της VR46, χαλώντας τον αγώνα και των δύο.

Ο Marc Marquez αναζήτησε τον Di Giannantonio για να ζητήσει συγνώμη, ενώ αμέσως μετά τον αγώνα δήλωσε πως θα πρέπει να τιμωρηθεί για την κίνησή του αυτή και θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί στον αγώνα, εκτελώντας την όποια ποινή του επιβληθεί.

Από την πλευρά του ωστόσο, τόνισε τόσο προς την διοργάνωση, όσο και απευθείας στον Di Giannantonio πως εκείνη την στιγμή είχε χάσει τον έλεγχο στα φρένα από το slipstreaming περισσότερης από μίας μοτοσυκλέτας και πήγαινε ολοταχώς εκτός πίστας, ελπίζοντας πως δεν θα πέσει πάνω στον Di Giannantonio.

Φαίνεται πως δεν ήθελε να δικαιολογήσει το λάθος του, αλλά να μην δεχθεί την πρόθεση της κίνησης αυτής.

Ο Di Giannantonio τον άκουσε προσεκτικά και απάντησε μόνο με μία φράση:
«έχε το νου σου αύριο», που θα μπορούσε να είναι και προειδοποίηση.

Για να δούμε αν θα προσπαθήσει ο Marc Marquez να κάνει μία πολύ καλή εκκίνηση για να αντισταθμίσει όσο τον δυνατόν περισσότερο, την ποινή που θα πρέπει να εκτελέσει αμέσως μετά.

Ετικέτες