Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές”

O Team Manager της Ducati Lenovo Team ανέφερε πως μόνο καλό κάνει ο εσωτερικός ανταγωνισμός
motomag Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

9/1/2024

Ο Davide Tardozzi σε δηλώσεις του ανέφερε πως η Ducati δεν φοβάται τον εσωτερικό ανταγωνισμό που έχει στο MotoGP και δεν θα εμποδίσει ποτέ τις δορυφορικές ομάδες από το να κερδίζουν τους εργοστασιακούς αναβάτες.

Η εταιρεία από το Borgo Panigale είδε πέρυσι τους Bagnaia, Bastianini, Bezzecchi, Di Giannantonio, Martín και Zarco να κερδίζουν τουλάχιστον έναν αγώνα στο MotoGP, ενώ λίγο έλειψε ο Francesco Bagnaia της Ducati Lenovo Team να χάσει το πρωτάθλημα από τον Jorge Martin της Prima Pramac Racing. Η παντοδυναμία της Ducati την χρονιά που μας πέρασε σφραγίστηκε με 17 νίκες στα 20 GP που διεξήχθησαν, κάτι που της χάρισε και το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Αρκετές φορές ειπώθηκε πως η ιταλική εταιρεία θα έπρεπε να έχει ξεκάθαρη στρατηγική όσον αφορά τον “πρώτο” της αναβάτη ώστε να υπάρχει και “διαχωρισμός” των ρόλων στην ομάδα, ωστόσο κάτι τέτοιο απορρίφθηκε επανειλημμένα ενώ ο Team Manager της Ducati Lenovo Team, Davide Tardozzi ανέφερε με δηλώσεις πως η προσέγγιση θα είναι η ίδια και το 2024.

"Είναι πολύ ξεκάθαρο. Έχουμε οκτώ αναβάτες στους οποίους συμπεριφερόμαστε με ειλικρινή τρόπο, όπως τους αξίζει και υπάρχει όρος στο συμβόλαιο τους ως προς τις παροχές που έχουν. Όλοι τους είναι σε θέση να βλέπουν τα δεδομένα όλων των υπόλοιπων αναβατών της Ducati. Ποτέ, μα ποτέ δεν θα σταματήσουμε μια από τις άλλες μας ομάδες να κερδίζει την εργοστασιακή μας ομάδα.”

Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”

"Έχουν το δικαίωμα να κάνουν το καλύτερο και να έχουν όλες τις πληροφορίες για να μας νικήσουν. Είναι στο χέρι μας να έχουμε τους καλύτερους αναβάτες και την καλύτερη αγωνιστική απόδοση. Είναι στο χέρι της εργοστασιακής ομάδας να κερδίσει, με την εταιρεία να έχει επίσης οκτώ δυνατότητες να κερδίσει κάποιον αγώνα. Εγώ είμαι Team Manager στην Ducati Lenovo Team και έχω δύο αναβάτες για να κερδίσω κάποιον αγώνα. Οπότε, είναι στο χέρι της ομάδας μου να νικήσει τους άλλους.”

"H νοοτροπία του Gigi Dall' Igna, Γενικού Διευθυντή του Ducati Corse, να έχουμε τις κορυφαίες μοτοσυκλέτες είναι η νοοτροπία της Ducati, οπότε είναι κάτι που μας ωθεί να κάνουμε όλο και κάτι καλύτερο, να παρέχουμε καλύτερα πράγματα και να δίνουμε στους αναβάτες μας τις καλύτερες μοτοσυκλέτες. Για παράδειγμα, ο Martin δεν είχε κάποιο εξάρτημα λιγότερο από εμάς φέτος, είχε ακριβώς ό,τι είχαμε και εμείς και ακριβώς στο ίδιο χρονικό διάστημα. Ποτέ δεν φέραμε ένα νέο εξάρτημα χωρίς να έχουμε τη δυνατότητα να δώσουμε το ίδιο εξάρτημα στην Pramac -είναι η ομάδα που χρησιμοποιεί την ίδια μοτοσυκλέτα με την Ducati Lenovo Team, σε αντίθεση με τις δύο άλλες ομάδες της Ducati που χρησιμοποιούν μοτοσυκλέτα περσινών προδιαγραφών."

"Δεν φοβόμαστε για τους αναβάτες μας και τον εσωτερικό ανταγωνισμό μέσα στις ομάδες της Ducati, γιατί διαφορετικά δεν θα παρείχαμε εργοστασιακές μοτοσυκλέτες στην Pramac και νικητήριες μοτοσυκλέτες στις άλλες δύο δορυφορικές ομάδες. Αν φοβόμασταν τον εσωτερικό ανταγωνισμό δεν θα μοιράζαμε τα δεδομένα μεταξύ των αναβατών, ενώ παρέχουμε όλες τις ενημερώσεις των μοτοσυκλετών στους αναβάτες μας γιατί το αξίζουν. Αν φοβόμασταν δεν θα το κάναμε αυτό. Έχουμε μια διαφορετική προσέγγιση. Αυτό σημαίνει ότι πιστεύουμε ότι ο εσωτερικός ανταγωνισμός μεταξύ των ομάδων μας, ανεβάζει το επίπεδο στη Ducati. Είμαστε χαρούμενοι που έχουμε αυτό το είδος εσωτερικού ανταγωνισμού που μας επιτρέπει να αυξάνουμε τα δεδομένα και οι μηχανικοί μας είναι πραγματικά χαρούμενοι που έχουμε οκτώ αναβάτες για να δούμε τι συμβαίνει σε κάθε μοτοσυκλέτα."

Davide Tardozzi – “H Ducati δεν θα βάλει εμπόδια στις δορυφορικές ομάδες της ώστε να μην νικούν τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της”
Ετικέτες

MotoGP: Στην Aprilia ο Bagnaia για τα επόμενα τέσσερα χρόνια

Θα αγωνίζεται από του χρόνου δίπλα στον Marco Bezzecchi
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

25/6/2026

Ο Francesco Bagnaia υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο με την Aprilia Racing με έναρξη το 2027. Ο Ιταλός αναβάτης θα αγωνιστεί με την RS-GP στο πλευρό του Marco Bezzecchi, συμπληρώνοντας την εξ ολοκλήρου ιταλική σύνθεση της Aprilia στο MotoGP.

Η υπογραφή του Bagnaia αποτελεί μια πολύτιμη προσθήκη για την Aprilia Racing, καθώς η άφιξη του τρεις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή θα ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της ομάδας στο MotoGP. Μαζί με τον Bezzecchi θα ηγηθούν της προσπάθειας της Aprilia στη νέα εποχή των 850 κυβικών.

Pecco

Τα στατιστικά του Francesco Bagnaia είναι εξαιρετικά, καθώς έχει κατακτήσει το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα στην Moto2 το 2018 και δύο διαδοχικούς τίτλους στο MotoGP το 2022 και το 2023, έχει επίσης κατακτήσει συνολικά 41 νίκες, 86 θέσεις στο βάθρο και 35 pole positions.

Massimo Rivola: “Ο Michele Colaninno και εγώ μοιραζόμαστε το ίδιο όραμα για τη στήριξη της Ιταλίας, και γι’ αυτό σκεφτήκαμε και οι δύο μαζί τον Marco και τον Pecco για το επόμενο κεφάλαιο της Aprilia Racing. Η άφιξη του Bagnaia αποτελεί επιβεβαίωση της αξίας του ιταλικού αθλητισμού, ο οποίος τους τελευταίους μήνες έχει διακριθεί στη διεθνή σκηνή χάρη στις επιτυχίες του Kimi Antonelli στη Φόρμουλα 1, του Jannik Sinner στο τένις και της Federica Brignone στους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του Μιλάνου-Κορτίνα 2026. Γι’ αυτό το λόγο, το να καλωσορίσουμε τον Pecco μας γεμίζει με υπερηφάνεια και δίνει μια επιπλέον ώθηση στον ιταλικό αθλητισμό σε διεθνές επίπεδο. Θα του προσφέρουμε, καθώς και στην οικογένειά του, ένα θερμό καλωσόρισμα, αλλά πρώτα θα προσπαθήσουμε να τον νικήσουμε! Το να έχουμε έναν Παγκόσμιο πολυπρωταθλητή του κόσμου είναι μια ευθύνη που ανυπομονούμε να αναλάβουμε”.