Δεν θα τρέξει ο Vinales στο GP του Austin!

Αποσύρεται λόγω πένθους
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/9/2021

Η Aprilia ανακοίνωσε πριν από λίγο, ότι ο Maverick Vinales δεν θα συμμετέχει στο COTA MotoGP, λόγω του πένθους για τον θάνατο του ξαδέρφου του στον αγώνα των WorldSSP300 το περασμένο Σάββατο στην πίστα της Jerez.

Ο Dean Berta Vinales, ο οποίος ήταν μόλις 15 ετών και έτρεχε με την ομάδα που διηύθυνε ο πατέρας του Maverick Vinales, σκοτώθηκε όταν χτυπήθηκε από άλλους αναβάτες μετά από πτώση που είχε.

Η δήλωση που έδωσε στην δημοσιότητα η Aprilia, κάνει λόγο για το μικρό διάστημα που έχει περάσει μετά την τραγωδία και ότι ο Vinales, με την υποστήριξη της ομάδας του, "αποφάσισε να κάνει ένα διάλλειμα… Θα υπάρξουν άλλες ευκαιρίες και αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί". Αναλυτικά όλη η δήλωση:

Ο Maverivk Vinales δεν θα στηθεί στην σχάρα εκκίνησης του GP of Americas το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Austin. Έχει περάσει λιγότερο από μία εβδομάδα μετά το ατύχημα του νεαρού ξαδέρφου του Maverick, Dean Berta Viñales, και αυτό το διάστημα δεν είναι αρκετό για να ανακτήσει την ηρεμία που χρειάζεται για να αγωνιστεί. Ο Maverick με την αμέριστη και απεριόριστη υποστήριξη της Aprilia Racing, αποφάσισε να απέχει για λίγο από την διαδικασία του να μάθει καλύτερα την μοτοσυκλέτα και της ομάδα του Noale."

"Ολόκληρη η οικογένεια της Aprilia Racing υποστηρίζει αυτή την απόφαση και στέκεται πλάι στον Maverick και την οικογένειά του. Θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες και άλλοι αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί. Ένα ταξίδι που θα πρέπει να σέβεται τους ανθρώπους που εμπλέκονται και τα συναισθήματά τους".

Το GP στο Austin είναι ο δεύτερος αγώνας που θα έχει χάσει ο Vinales, μετά τον αποκλεισμό του από την Yamaha στην Αυστρία. Μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί αν η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον test rider Lorenzo Savadori, ο οποίος αποχώρησε από την ομάδα μετά την έλευση του Vinales, για τον αγώνα της Αμερικής.

Marco Bezzecchi: Έβαλε στοίχημα την Aprilia RS-GP και την κέρδισε!

Χαμένος ο Massimo Rivola! - Ποιο ήταν το στοίχημα που είχαν βάλει οι δύο άντρες
marco-bezzecchi
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/11/2025

Ο Marco Bezzecchi πήρε στο σπίτι του την Aprilia RS-GP του 2025 μετά από ένα στοίχημα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Aprilia Racing, Massimo Rivola, κερδίζοντας το Grand Prix της Βαλένθια.

Η νίκη στο MotoGP της Βαλένθια είχε για τον Marco Bezzecchi μια ιδιαίτερη σημασία, καθώς του χάρισε την μοτοσυκλέτα του, την ίδια με την οποία κατέκτησε την τρίτη του νίκη σε grand prix μέσα στη χρονιά και όλα αυτά, χάρη σε ένα στοίχημα.

Ο 27χρονος Ιταλός είχε ήδη εξασφαλίσει την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα στο sprint του Σαββάτου, αν και όπως παραδέχτηκε, έμεινε δυσαρεστημένος που δεν κατάφερε να παλέψει για το βάθρο ξεκινώντας από την pole position.

Ωστόσο, την Κυριακή, ο Bezzecchi οδήγησε αλάνθαστα από την εκκίνηση μέχρι την καρό σημαία, αντιμετωπίζοντας σημαντική πίεση από τον Raul Fernandez στα τελευταία στάδια του αγώνα, για να πετύχει την τρίτη του νίκη σε κύριο αγώνα για το 2025.

Κατά τον γύρο πανηγυρισμού, σταμάτησε για να κάνει... πρόταση γάμου στην RS-GP του. Όταν ρωτήθηκε για αυτό, εξήγησε πως το στιγμιότυπο συνδέεται με ένα στοίχημα που είχε βάλει με τον Rivola, ότι εάν κέρδιζε τρεις αγώνες, η μοτοσυκλέτα θα του ανήκε.

"Ας πούμε πως τώρα είναι πολύ της μόδας να παντρεύεσαι, και ήθελα να είμαι κι εγώ λίγο μέσα στα πράγματα, γιατί συνήθως δεν τα ακολουθώ αυτά", είπε αστειευόμενος. "Αγαπώ τη μοτοσυκλέτα μου. Ήταν φοβερό".

"Κέρδισα αυτή τη μοτοσυκλέτα σε ένα στοίχημα. Είχα πει στον Massimo 'αν κερδίσω τρεις αγώνες, τότε η μοτοσυκλέτα έρχεται σπίτι”. Και την κέρδισα. Οπότε έπρεπε να τη ρωτήσω αν θέλει να παντρευτούμε, και ευτυχώς, είπε ναι".

Όσο για το πού θα την τοποθετήσει, ο Bezzecchi ήταν ξεκάθαρος: "Όχι στο υπνοδωμάτιό μου, αλλά έχω το τέλειο μέρος. Στο σαλόνι. Έχω κρατήσει έναν μεγάλο χώρο άδειο όλη τη σεζόν, και είναι το πρώτο πράγμα που βλέπω όταν μπαίνω στο σπίτι. Έτσι, όταν επιστρέφω από την προπόνηση, θυμάμαι πολύ καλά τι πρέπει να πετύχω".

Ο Bezzecchi παραδέχτηκε ότι η δυσκολία στο sprint λειτούργησε σαν "χαστούκι" που τον κινητοποίησε για τη νίκη στον αγώνα: "Χτες, μετά την pole position, είχα πολλή αυτοπεποίθηση. Αλλά στο sprint πήρα ένα χαστούκι, επειδή δεν μπόρεσα να διεκδικήσω το βάθρο. Αυτό με θύμωσε και με έκανε να θέλω περισσότερο τη νίκη σήμερα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος".