Δεν θα τρέξει ο Vinales στο GP του Austin!

Αποσύρεται λόγω πένθους
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

30/9/2021

Η Aprilia ανακοίνωσε πριν από λίγο, ότι ο Maverick Vinales δεν θα συμμετέχει στο COTA MotoGP, λόγω του πένθους για τον θάνατο του ξαδέρφου του στον αγώνα των WorldSSP300 το περασμένο Σάββατο στην πίστα της Jerez.

Ο Dean Berta Vinales, ο οποίος ήταν μόλις 15 ετών και έτρεχε με την ομάδα που διηύθυνε ο πατέρας του Maverick Vinales, σκοτώθηκε όταν χτυπήθηκε από άλλους αναβάτες μετά από πτώση που είχε.

Η δήλωση που έδωσε στην δημοσιότητα η Aprilia, κάνει λόγο για το μικρό διάστημα που έχει περάσει μετά την τραγωδία και ότι ο Vinales, με την υποστήριξη της ομάδας του, "αποφάσισε να κάνει ένα διάλλειμα… Θα υπάρξουν άλλες ευκαιρίες και αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί". Αναλυτικά όλη η δήλωση:

Ο Maverivk Vinales δεν θα στηθεί στην σχάρα εκκίνησης του GP of Americas το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στο Austin. Έχει περάσει λιγότερο από μία εβδομάδα μετά το ατύχημα του νεαρού ξαδέρφου του Maverick, Dean Berta Viñales, και αυτό το διάστημα δεν είναι αρκετό για να ανακτήσει την ηρεμία που χρειάζεται για να αγωνιστεί. Ο Maverick με την αμέριστη και απεριόριστη υποστήριξη της Aprilia Racing, αποφάσισε να απέχει για λίγο από την διαδικασία του να μάθει καλύτερα την μοτοσυκλέτα και της ομάδα του Noale."

"Ολόκληρη η οικογένεια της Aprilia Racing υποστηρίζει αυτή την απόφαση και στέκεται πλάι στον Maverick και την οικογένειά του. Θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες και άλλοι αγώνες για να συνεχίσουμε το πολλά υποσχόμενο ταξίδι μας μαζί. Ένα ταξίδι που θα πρέπει να σέβεται τους ανθρώπους που εμπλέκονται και τα συναισθήματά τους".

Το GP στο Austin είναι ο δεύτερος αγώνας που θα έχει χάσει ο Vinales, μετά τον αποκλεισμό του από την Yamaha στην Αυστρία. Μέχρι στιγμής δεν έχει επιβεβαιωθεί αν η Aprilia θα χρησιμοποιήσει τον test rider Lorenzo Savadori, ο οποίος αποχώρησε από την ομάδα μετά την έλευση του Vinales, για τον αγώνα της Αμερικής.

MotoGP-Fabio Quartararo: Προειδοποιεί τη Yamaha κάνοντας τον M.Marquez παράδειγμα

Θαυμάζει τον Ισπανό που έσπασε το τεράστιο συμβόλαιό του με τη Honda για να οδηγήσει Ducati
Fabio
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/11/2025

Ο Γάλλος κατά την διάρκεια συνέντευξής του έκανε δηλώσεις που θα συζητηθούν, καθώς αφήνει υπόνοιες ότι μπορεί να εγκαταλείψει την Yamaha στο μέλλον για χάρη μιας πιο ανταγωνιστικής μοτοσυκλέτας, όπως έκανε και ο M.Marquez με τη Honda.

Ο Quartararo διανύει μία ακόμη μέτρια χρονιά στο MotoGP, αφού βρίσκεται μόλις στην 9η θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας όμως ελπίδες στον τελευταίο αγώνα να σκαρφαλώσει και μία θέση υψηλότερα, καθώς τον χωρίζουν 5 βαθμοί από τον Aldeguer. Ωστόσο ο Γάλλος φέτος έδειξε ακόμη πιο πειστικά το ταλέντο του κατά τη διάρκεια της σεζόν πιέζοντας τη Yamaha του στο όριο για να πάρει τέσσερεις pole positions που δεν μετουσιώθηκαν έπειτα σε νίκες αφού η ταχύτητα μπορεί να είναι εκεί για τη Yamaha -με τη βοήθεια και το Γάλλου- όχι όμως και η διάρκεια.

Σε μία συνέντευξη που θα συζητηθεί, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 αναφέρει μεταξύ άλλων πως θέλει ακόμα να κερδίζει και να βρίσκεται στην κορυφή και πως είναι δύσκολο να βρίσκει την ενέργεια να παλεύει για την 5η ή την 8ή θέση. Μάλιστα τονίζει ότι όταν ήταν Πρωταθλητής όλα ήταν ευκολότερα, ενώ τώρα έχει μάθει να διαχειρίζεται καλύτερα τις καταστάσεις και να δίνει τον καλύτερό του εαυτό.

Στην συνέχεια αναφέρθηκε στους λόγους που ανανέωσε το συμβόλαιό του με την Yamaha έως το τέλος της επόμενης σεζόν, λέγοντας πως υπήρχαν αρκετοί για να το κάνει τότε, αφού η Yamaha θα δημιουργούσε μία ομάδα, με έναν μηχανικό που τον εμπιστευόταν και ότι ακούμπησε επίσης το εγωιστικό του κομμάτι, καθώς ήθελε να επανέλθουν μαζί στην κορυφή, χωρίς να σημαίνει πως τα πολλά χρήματα που του προσφέρθηκαν ήταν κάτι αμελητέο. Παρεμπιπτόντως ο Quartararto δεν έχει να ζηλέψει κανένα για τον μισθό που παίρνει, χωρίς να εξαιρείται από την εξίσωση ο M.Marquez αφού μαζί με αυτόν είναι οι μοναδική που εισπράττουν πάνω από 10 εκατ. ευρώ ετησίως, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτά τα μπόνους και οι χορηγίες.

Έπειτα, είπε πως αυτή η σεζόν ήταν καλύτερη από την προηγούμενη και πως περιμένει να δει την απόδοση της νέας μοτοσυκλέτας, καθώς εστίασαν πολύ σε αυτό το κομμάτι και δεν βελτίωσαν την τωρινή M1.

Τέλος, αναφέρθηκε και στον manager του, που είναι το πρόσωπο που εμπιστεύεται περισσότερο από όλους και καταλαβαίνει πως θέλει ξανά μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει, ενώ ανέφερε στην κουβέντα και τον Marc Marquez,. Ο Quartararo είπε πως ο Marquez έσπασε ένα τεράστιο συμβόλαιο για να έχει μία ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα και αυτό αποτελεί παράδειγμα για εκείνον, αφού ο Marc πήρε ένα ρίσκο -σχετικά μικρό θα λέγαμε εμείς- και του βγήκε σε καλό χωρίς να υπολογίζει το οικονομικό κόστος.

Ο Quartararo στέλνει έτσι ένα έμμεσο μήνυμα προς την διοίκηση της ιαπωνικής εταιρείας, ζητώντας ευθέως μία ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να κερδίσει αγώνες, αλλιώς δεν σκοπεύει θα ανανεώσει το συμβόλαιό του και θα ψάξει την τύχη του αλλού. Βέβαια όπως δείχνουν όλα δεν πρόκειται να κάνει κάτι αντίστοιχο με τον Ισπανό και να σπάσει το συμβόλαιό του με την εταιρεία των τριών διαπασών φτάνοντας στα άκρα. Όμως η επόμενη μπορεί να είναι και η τελευταία χρόνια που τον βλέπουμε με Yamaha αν δεν βελτιωθούν άμεσα τα πράγματα με την πρωτότυπη V4 μοτοσυκλέτα.