Dunlop ForeverForward: Βραβείο για τις περισσότερες κερδισμένες θέσεις

Θα κριθεί στην Valencia
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

15/11/2019

Στη Valencia θα πέσει η αυλαία του φετινού πρωταθλήματος και παρότι οι πρωταθλητές έχουν ήδη αναδειχθεί, το βραβείο ForeverForward της Dunlop δεν έχει απονεμηθεί ακόμη. Πρόκειται για το βραβείο που δίνεται στους αναβάτες των Moto2 και Moto3 με τις περισσότερες κερδισμένες θέσεις (δηλαδή πόσες θέσεις παραπάνω τερμάτισε κάποιος σε σχέση με την θέση που ξεκίνησε). Σε περίπτωση ισοπαλίας, το βραβείο απονέμεται στον αναβάτη που κέρδισε τις περισσότερες θέσεις σε έναν αγώνα της φετινής χρονιάς.

Ο Dennis Foggia, της Moto3 ηγείται της βαθμολογίας με 114 κερδισμένες θέσεις, ενώ ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος με τους Jakub Kornfeil και Darryn Binder να τον ακολουθούν κατά πόδας έχοντας 106 και 101 αντίστοιχα. Πιο πίσω βρίσκεται και ο Ricardo Rossi με 96, ενώ στη Moto2, που έχει λιγότερη δράση συγκριτικά με τη μικρότερη κατηγορία, ο Dominique Aegerter ηγείται της βαθμολογίας με 101.

Ο Andrea Mingo είχε κερδίσει το βραβείο της Dunlop το 2017 και 2018 στην Moto3, ενώ οι Philipp Oettl και Fabio Di Giannantonio είχαν κάνει το ίδιο το 2015 και το 2016 αντίστοιχα. Ο Oettl, μαθηματικά μπορεί να τα καταφέρει και τώρα, αλλά τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα καθώς θα ξεκινήσει απ’ την τελευταία σειρά του grid της Moto2 και για να το πετύχει θα πρέπει να τερματίσει στο βάθρο.

Ο Motorsport Manger της Dunlop του τμήματος των ελαστικών για μοτοσυκλέτες, Wim Van Achter είπε: “Τόσο η Moto2 όσο και η Moto3 είναι κατηγορίες που μας προσφέρουν μπόλικο θέαμα. Κάθε αναβάτης έχει αποδείξει πως έχει το θάρρος, την αποφασιστικότητα και το σθένος να κάνει πάρα πολλές προσπεράσεις μέσα στη σεζόν. Η Dunlop θέλει να είναι παρούσα σε πρωταθλήματα που κρίνονται στη κόψη του ξυραφιού και μέσα στη δράση. Το βραβείο της Dunlop αντιπροσωπεύει τις ικανότητες και το ταλέντο τους.

Ετικέτες

MotoGP: Celestino Vietti – “Είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου"

Οι πρώτες εντυπώσεις του Vietti πάνω σε μοτοσυκλέτα της μεγάλης κατηγορίας
Vietti Valencia MotoGP Test
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/11/2025

Ο Celestino Vietti κάλυψε το κενό του τραυματία Franco Morbidelli, ανεβαίνωντας για πρώτη φορά πάνω στη Ducati Desmosedici, στο MotoGP Test της Βαλένθια.

Μετά την ολοκλήρωση του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Moto2 για το 2025, ο Celestino Vietti περίμενε να επιστρέψει στην Ιταλία για τις χειμερινές του διακοπές. Ωστόσο, μετά τον τραυματισμό του Franco Morbidelli στον καρπό στην εκκίνηση του Grand Prix της Βαλένθια, προέκυψε ένα κενό στην ομάδα του “γιατρού” Pertamina Enduro VR46 Racing για τις δοκιμές της Τρίτης.

Μετά από συμφωνία μεταξύ των VR46, Ducati και SpeedRS, ο νεαρός Ιταλός είχε την ευκαιρία να δοκιμάσει τη μοτοσυκλέτα MotoGP της Ducati στο Circuit Ricardo Tormo.

"Σίγουρα είναι η καλύτερη μέρα της ζωής μου", δήλωσε ο Vietti μετά τις δοκιμές.

"Θέλω να ευχαριστήσω την VR46, τη Ducati και την ομάδα μου στην VR46, SpeedRS, γιατί μου έδωσαν την ευκαιρία να οδηγήσω την καλύτερη μοτοσυκλέτα στον κόσμο. Απόλαυσα κάθε γύρο που έκανα και ελπίζω στο μέλλον να έχω περισσότερες ευκαιρίες να την οδηγήσω".

Συγκρίνωντας τη Ducati Desmosedici με τη μοτοσυκλέτα Moto2 που οδηγεί συνήθως, ο Vietti εντυπωσιάστηκε κυρίως από τα carbon φρένα της MotoGP. "Η ταχύτητα που φτάνει είναι απίστευτη, αλλά η μεγαλύτερη διαφορά βρίσκεται στο πόσο γρήγορα σταματάει η μοτοσυκλέτα", εξήγησε.

"Το σημείο φρεναρίσματος είναι κοντά σε αυτό μιας MotoGP, αλλά φτάνεις πολύ πιο γρήγορα, είναι πραγματικά εντυπωσιακό. Χρειάζομαι περισσότερους γύρους για να το κατανοήσω καλύτερα".

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο Team Manager της VR46 Pablo Nieto αποκάλυψε ότι ο Vietti θα ολοκλήρωνε μόνο 15 γύρους, αλλά ο Ιταλός δεν είδε το pit board και τελικά συμπλήρωσε 24.

"Μερικές φορές δεν το έβλεπα γιατί έπρεπε να πατήσω το κουμπί για τη συσκευή", είπε ο Vietti, "Ήμουν απόλυτα συγκεντρωμένος σε ό,τι έπρεπε να κάνω και όχι στην πινακίδα. Αλλά, όπως είπα, απόλαυσα κάθε γύρο και κάθε στροφή της πίστας, είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ".