Fabio Quartararo “Ξεκίνησα επαφές με άλλες ομάδες, αν θέλει να με κρατήσει η Yamaha πρέπει να βρει λύσεις”

Δεύτερο καμπανάκι από τον Γάλλο στην Yamaha
motomag Fabio Quartararo “Έχω επαφές με άλλες ομάδες, αν θέλει να με κρατήσει η Yamaha πρέπει να βρει λύσεις”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

14/2/2024

O Quartararo έκανε γνωστό πως έχει ξεκινήσει τις επαφές με άλλες ομάδες σχετικά με το αγωνιστικό του μέλλον, με τον Γάλλο να ξεκαθαρίζει πως για να μείνει θα πρέπει η Yamaha να βρει λύσεις ώστε η M1 να είναι πιο ανταγωνιστική.

Η φετινή χρονιά στο MotoGP αναμένεται να είναι συναρπαστική και στο κομμάτι των μεταγραφών. Τα περισσότερα συμβόλαια των αναβατών λήγουν στο τέλος του 2024 και ως εκ τούτου θα δούμε όπως φαίνεται αρκετές ανακατατάξεις το επόμενο διάστημα.

Ένα συμβόλαιο που λήγει φέτος είναι αυτό του Παγκόσμιου Πρωταθλητή του 2021 Fabio Quartararo. Ο Γάλλος αναβάτης της Yamaha έχει κρούσει πολλάκις των κώδωνα του κινδύνου στην ιαπωνική εταιρεία καθώς η έλλειψη ανταγωνιστικότητας της M1 είναι ένας λόγος που ο Quartararo θα μπορούσε να αφήσει τους μπλε.

Fabio Quartararo “Έχω επαφές με άλλες ομάδες, αν θέλει να με κρατήσει η Yamaha πρέπει να βρει λύσεις”

Τα τελευταία δύο χρόνια ο Fabio έχει πει με κάθε τρόπο στην Yamaha πως πρέπει να βρεθεί μία λύση ώστε να επανέλθουν σε ανταγωνιστικό επίπεδο αλλά όπως φαίνεται από τα μέχρι στιγμής αποτελέσματα το αποτέλεσμα είναι... μία τρύπα στο νερό. Πρόσφατα, στην προσπάθεια να πείσει τον Γάλλο να μείνει η Yamaha έφερε στην ομάδα τους μηχανικούς Max Bartolini και Marco Nicotra, οι οποίοι αμφότεροι βρίσκονταν στην Ducati.

Στο τριήμερο τεστ της Sepang που ολοκληρώθηκε πριν από μερικές ημέρες τα πράγματα ήταν λίγο καλύτερα από πλευράς ανταγωνιστικότητας ωστόσο και πάλι σύμφωνα με τον Quartararo η μοτοσυκλέτα δεν είναι όπως θα την ήθελε. Ο Γάλλος σε δηλώσεις τους αναφέρθηκε σε αυτό ενώ δεν έκρυψε πως έχει ξεκινήσει τις συζητήσεις με τις άλλες ομάδες! "Υπήρξε ανταπόκριση στο αίτημα που έκανα -για να γίνει η M1 ανταγωνιστικότερη-, αν και το αποτέλεσμα δεν είναι αυτό που ακριβώς ήθελα. Είχα ήδη τις πρώτες επαφές με άλλες ομάδες, αλλά η Yamaha σίγουρα θα το γνωρίζει ήδη αυτό. Τώρα περιμένω να δω τα επόμενα βήματα της Yamaha. Είμαι ευχαριστημένος με αυτά που έχουν κάνει, αλλά το θέμα είναι να δούμε πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα στο άμεσο μέλλον.

Fabio Quartararo “Έχω επαφές με άλλες ομάδες, αν θέλει να με κρατήσει η Yamaha πρέπει να βρει λύσεις”

Υπήρξε μια μεγάλη αλλαγή στην μοτοσυκλέτα. Είναι ξεκάθαρο ότι δεν μου αρέσει να είμαι τόσο μακριά από τους πρώτους, όταν επιστρέφω στο box της ομάδας θέλω να το κάνω με χαμόγελο. Ο τρόπος με τον οποίο δουλεύουμε τώρα είναι πολύ πιο επιθετικός. Στο παρελθόν, στο paddock έλεγαν ότι οι μηχανικοί της Yamaha ήταν οι πρώτοι που πήγαιναν στο ξενοδοχείο, όμως αυτή τη στιγμή όλοι ουλεύουν πολύ σκληρά. Έχουμε νέους ανθρώπους που έχουν έρθει από έναν κατασκευαστή που κερδίζει και αυτό λέει πολλά.”

Μένει να δούμε τώρα αν οι άνθρωποι της Yamaha πήραν το μήνυμα ή αν ο Quartararo σύντομα θα ψάξει να βρει αλλού επαγγελματική στέγη η οποία θα του προσφέρει ένα περισσόερο ανταγωνιστικό πακέτο.

Ετικέτες

MotoGP 2026: O πρώτος βαθμός του Toprak Razgatlioglu – Μικρή παρηγοριά για τη Yamaha

Στις τελευταίες θέσεις και οι τέσσερις Yamaha M1
Toprak 1st Point
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, σε μια εμφάνιση που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα τόσο στον ίδιο όσο και στην ομάδα του.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του WorldSBK ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στον αγώνα, περνώντας τον Fabio Quartararo στους τελευταίους γύρους, με τις τέσσερις M1 να τερματίζουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, η διαφορά από την κορυφή παρέμεινε μεγάλη, καθώς ο νικητής Marco Bezzecchi με Aprilia τερμάτισε περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά.

“Ο πρώτος βαθμός είναι κάτι καλό, αλλά δεν είμαι πραγματικά χαρούμενος, γιατί είμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω,” δήλωσε ο Razgatlioglu. “Μου αρέσει αυτή η πίστα και απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο για τους αναβάτες, ειδικά σε αγώνα 20 γύρων. Πιέζω πάντα στο όριο και τελικά πήρα τον πρώτο μου βαθμό στο MotoGP.”

Ο ίδιος στάθηκε και στη μάχη του με τον Quartararo, τον οποίο ακολούθησε για πολλούς γύρους πριν κάνει την προσπέραση: “Έμαθα πολλά σήμερα. Στο τέλος προσπάθησα να περάσω και να βρω τον ρυθμό μου. Το θετικό είναι ο βαθμός, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων."

Από την πλευρά της ομάδας, ο διευθυντής της Pramac, Gino Borsoi, χαρακτήρισε τον πρώτο βαθμό της νέας M1 V4 ως ψυχολογική ώθηση μετά το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. “Οι φιλοδοξίες μας είναι υψηλότερες, αλλά χρειαζόμασταν μια ώθηση στο ηθικό και είμαστε χαρούμενοι για τον Toprak και τον πρώτο από πολλούς, όπως ελπίζουμε, βαθμούς στην καριέρα του στο MotoGP.”

Παρά το θετικό αυτό βήμα, είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έχει σημαντικό ακόμη δρόμο μπροστά της, καθώς το χάσμα από τους πρωτοπόρους παραμένει μεγάλο. Η συνέχεια της σεζόν, ιδιαίτερα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα δείξει αν η πρόοδος μπορεί να μετατραπεί σε πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα.