Η Ducati θα κατασκευάζει τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες για την MotoE!

Επίσημη ανακοίνωση της συνεργασίας Ducati-Dorna για την περίοδο 2023-2026
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

21/10/2021

Λίγες ώρες μετά την ανακοίνωση πως η Energica πως σταματά να είναι ο αποκλειστικός προμηθευτής ηλεκτρικών μοτοσυκλετών για την MotoE, έρχεται η επίσημη ανακοίνωση της Ducati να ταράξει τα νερά, ενημερώνοντάς μας πως την περίοδο 2023-2026 θα κατασκευάζει εκείνη της ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες της MotoE.

Τα λόγια του προέδρου της Ducati κύριου Claudio Domenicali δεν αφήνουν περιθώρια για παρερμηνείες: Αυτή η συμφωνία (με την Dorna) είναι ιστορικής σημασίας για την εταιρεία μας… Ξεκινάμε την κατασκευή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών από την κορυφαία κατηγορία της MotoE ώστε οι τεχνολογίες που θα χρησιμοποιήσουμε και που θα αναπτύξουμε στο απαιτητικό περιβάλλον των αγώνων και μετά θα φτιάξουμε ποθητά από τους Ducatisti μοντέλα παραγωγής… Υποσχόμαστε στους αναβάτες και τις ομάδες της MotoE πως οι μοτοσυκλέτες μας θα χαρακτηρίζονται από τις υψηλές επιδόσεις και το πολύ χαμηλό βάρος… Ως μέλος του Ομίλου της Volkwagen που ήδη πρωτοπορεί τεχνολογικά στον τομέα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, έχουμε τη δυνατότητα να μοιραζόμαστε εξειδικευμένες τεχνολογικές λύσεις στο χώρο της ηλεκτροκίνησης…

Όπως βλέπουμε δηλαδή, η Ducati ακολουθεί τον μοναδικό δρόμο που είχε για να γίνει αποδεκτή μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα από το σκληροπυρηνικό κοινό της… την επιτυχία στους αγώνες! Το έκανε και πέτυχε με τους V4 κινητήρες και ελπίζει να κάνει το ίδιο με τις αγωνιστικές ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες. 

MotoGP: Πήγε ανάποδα στην πίστα και έφαγε πρόστιμο ο Jack Miller

Ο Αυστραλός τιμωρήθηκε για επικίνδυνη κίνηση στην πίστα, λίγο μετά τον τερματισμό στο San Marino
MotoGP Miller Gloves Fine
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

15/9/2025

Μια γενναιόδωρη κίνηση προς τους φιλάθλους κατέληξε να κοστίσει στον Jack Miller 2.000 ευρώ, μετά τον τερματισμό του Grand Prix στο Misano.

Ο Miller, που τερμάτισε 12ος στον αγώνα, είχε προσέξει μια πινακίδα στις κερκίδες κατά την παρέλαση των αναβατών πριν την εκκίνηση. Έγραφε ότι ήθελαν τα γάντια του “σε αντάλλαγμα για μία μπύρα”. Ο Αυστραλός κράτησε την δική του μεριά της συμφωνίας στον γύρο επιστροφής, βγάζοντας τα γάντια για να τα χαρίσει στους φιλάθλους.

Ωστόσο, όταν κατάλαβε ότι τους είχε προσπεράσει, έκανε αναστροφή μέσα στην πίστα για να τους βρει. Παρότι πέτυχε τον στόχο του και έδωσε τα γάντια, η ενέργεια παραβιάζει ξεκάθαρα τον κανονισμό 1.21.11, που απαγορεύει την κίνηση αντίθετα με τη φορά της πίστας, εκτός αν δοθεί οδηγία από αξιωματούχο.

Έτσι του επιβλήθηκε πρόστιμο 2.000 ευρώ, για “πιθανό κίνδυνο προς τον εαυτό του και σε άλλους αναβάτες που ακόμη ολοκλήρωναν τον γύρο επιστροφής”.

Για κακή του τύχη, ο Miller τελικά δεν πήρε ούτε τη μπύρα που του είχαν υποσχεθεί οι φίλαθλοι! Ο Αυστραλός βρίσκεται και σήμερα στο Misano για τις επίσημες δοκιμές, όπου θα δοκιμάσει ξανά την νέα πρωτότυπη Yamaha V4.