Φαίνεται πως η κατάρα που έχει πέσει πάνω στα MotoGP και τους αναβάτες τους δεν έχει τελειωμό. Μετά τους Crutchlow και Rossi, άλλος ένας αναβάτης τραυματίστηκε σε προπόνηση εκτός αγώνα και θα βρεθεί στο κρεβάτι του πόνου.
Πιο συγκεκριμένα, ο Jack Miller της Marc VDS Honda θα χάσει τον επόμενο αγώνα στο Motegi, καθώς θα χειρουργηθεί για να μπει λάμα στην κνήμη του, την οποία έσπασε ενώ οδηγούσε… trial κοντά στο σπίτι του στην Ανδόρα. Ο Αυστραλός έπεσε με μικρή ταχύτητα μεν, αλλά κατάφερε να σπάσει το δεξί του πόδι, θυμίζοντας πολύ το πρόσφατο ατύχημα του Valentino Rossi κατά την διάρκεια προπόνησης με enduro. O Ιταλός κατάφερε να επιστρέψει μετά από τρεις εβδομάδες, οπότε και ο Miller ισχυρίζεται ότι θα μπορέσει να είναι ξανά πάνω στην μοτοσυκλέτα του μετά από αντίστοιχο διάστημα, για το GP της πατρίδας του στο Phillip Island.
"Προφανώς είμαι απογοητευμένος και νευριασμένος που θα χάσω το ιαπωνικό GP εξαιτίας τραυματισμού σε προπόνηση, ειδικά από τη στιγμή που δεν ήταν καν πτώση!", δήλωσε ο Miller. "Έβαλα το πόδι μου κάτω όταν έχασα την πρόσφυση του μπροστινού. Εννιά στις δέκα φορές θα τελείωνε εκεί το θέμα, ειδικά με τόσο χαμηλές ταχύτητες, αλλά αυτή τη φορά πρέπει να πιάστηκε το πόδι μου σε κάτι και κατέληξα με σπασμένη κνήμη."
Το σπάσιμο σταθεροποιήθηκε με μια λάμα και οκτώ βίδες, ενώ ο Michael Bartholomy, το αφεντικό της ομάδας, είπε πως η νεαρή ηλικία του Miller θα βοηθήσει στην γρήγορη ανάρρωση. Στόχος είναι, όπως αναφέραμε και παραπάνω, να επιστρέψει στο grand prix της Αυστραλίας, με τις προγνώσεις των γιατρών να συναινούν γι' αυτό.
ΜotoGP: Ο Francesco Guidotti νέος Team Manager της Trackhouse Racing
Αναλαμβάνει άμεσα δουλειά από το Grand Prix της Τσεχίας
Από τον
Φίλιππο Σταυριδόπουλο
18/6/2026
Η Trackhouse Racing ανακοίνωσε επίσημα την έναρξη της συνεργασίας της με τον Francesco Guidotti, ο οποίος αναλαμβάνει άμεσα καθήκοντα Team Manager της αμερικανικής ομάδας στα MotoGP και θα κάνει ντεμπούτο στον νέο του ρόλο, στο Grand Prix της Τσεχίας στο Brno.
Η επιλογή του έμπειρου Ιταλού έρχεται έπειτα από αξιολόγηση αρκετών υποψηφίων από τη διοίκηση της Trackhouse, η οποία κατέληξε ότι το βιογραφικό, η εμπειρία και η πολυετής παρουσία του στο paddock των MotoGP τον καθιστούν τον ιδανικό άνθρωπο για να ηγηθεί του αγωνιστικού τμήματος της ομάδας.
Η ανακοίνωση σηματοδοτεί ένα νέο κεφάλαιο για την Trackhouse Racing, η οποία συνεχίζει την ανοδική της πορεία στα MotoGP. Η αμερικανική ομάδα, που αποτελεί μέρος της Trackhouse Entertainment Group του Justin Marks, διανύει την τρίτη της χρονιά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα και έχει ήδη καταφέρει να καθιερωθεί ως μία από τις πιο ενδιαφέρουσες και ταχέως εξελισσόμενες παρουσίες του grid.
Η φετινή σεζόν εξελίσσεται ιδιαίτερα θετικά για την ομάδα, καθώς η πρόοδος της Aprilia με τη νέα RS-GP26 έχει επιτρέψει στους Raul Fernandez και Ai Ogura να διεκδικούν σταθερά ανταγωνιστικά αποτελέσματα. Οι εμφανίσεις των δύο αναβατών έχουν ανεβάσει το επίπεδο της ομάδας, η οποία θεωρεί ότι με την προσθήκη του Guidotti μπορεί να κάνει το επόμενο βήμα στην προσπάθειά της να καθιερωθεί ανάμεσα στους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος.
Ο ιδρυτής και ιδιοκτήτης της Trackhouse, Justin Marks, δήλωσε:
“Είναι μια ιδιαίτερα συναρπαστική εξέλιξη για την Trackhouse να ανακοινώνει επίσημα τον Francesco Guidotti ως νέο Team Manager της ομάδας MotoGP. Ο Francesco διαθέτει μια μακρά και επιτυχημένη πορεία στους αγώνες μοτοσυκλέτας, αλλά εξίσου σημαντικό είναι ότι ταιριάζει απόλυτα με την κουλτούρα και το όραμα της εταιρείας μας. Καθώς εισερχόμαστε στην επόμενη φάση της παρουσίας μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP, η ηγεσία μιας αγωνιστικής ομάδας από έναν άνθρωπο του επιπέδου του Francesco προσθέτει ακόμη μεγαλύτερες προοπτικές για το μέλλον.”
Για τον Guidotti, η μετακίνηση στην Trackhouse σηματοδοτεί και την επανένωση με την Aprilia, μια εταιρεία με την οποία συνδέεται στενά από τα πρώτα του βήματα στους αγώνες Grand Prix. Η Aprilia αποτέλεσε τον πρώτο του εργοδότη στο paddock των MotoGP, ενώ αργότερα επέστρεψε στην ιταλική εταιρεία και συνέβαλε στην κατάκτηση του τίτλου στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike το 2010.
Στη συνέχεια ακολούθησαν επιτυχημένες θητείες τόσο σε εργοστασιακές όσο και σε ιδιωτικές ομάδες των MotoGP, με κορυφαία την παρουσία του στην KTM, ενώ μετά από ένα διάστημα αποχής από το paddock επιστρέφει πλέον με έναν νέο και ιδιαίτερα απαιτητικό ρόλο.
Ο ίδιος δήλωσε, “Πρώτα απ’ όλα θέλω να ευχαριστήσω τον Justin Marks για την εμπιστοσύνη του. Είμαι ενθουσιασμένος που επιστρέφω στα MotoGP και δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερη ευκαιρία από αυτή. Η Trackhouse είναι μια νέα αλλά εξαιρετικά επαγγελματική ομάδα, η οποία έχει ήδη πετύχει πολύ σημαντικά πράγματα. Θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για να συμβάλω στην περαιτέρω εξέλιξη της ομάδας και των αναβατών της.
Η επιστροφή μου στη συνεργασία με την Aprilia έχει επίσης ξεχωριστή σημασία για εμένα. Έχω πολλές καλές αναμνήσεις και φίλους εκεί. Ανυπομονώ να ξεκινήσω αυτή τη νέα πρόκληση ως Team Manager της ομάδας MotoGP SuperFile Trackhouse.”
Με τον Guidotti πλέον στο τιμόνι της αγωνιστικής διαχείρισης, η Trackhouse ενισχύει σημαντικά τη δομή της ενόψει της κρίσιμης περιόδου που οδηγεί στους νέους κανονισμούς του 2027. Η αμερικανική ομάδα δείχνει αποφασισμένη να συνεχίσει την ανοδική της πορεία, αξιοποιώντας την εμπειρία ενός εκ των πιο αναγνωρισμένων στελεχών του paddock για να διεκδικήσει περισσότερες επιτυχίες τα επόμενα χρόνια.
O Guidotti αντικαθιστά τον Davide Brivio, ο οποίος έχει ανακοινώσει προ μηνός την αποχώρησή του από την Trackhouse στο τέλος του χρόνου με πιθανότερο προορισμό τη Honda HRC, με τους δύο Ιταλούς να συνεργάζονται για το υπόλοιπο της σεζόν.