Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.

MotoGP – Πρώτη εμφάνιση του πρωτοτύπου 850cc της Aprilia [Video]

Πρώτη δημόσια δοκιμή του Aprilia RS-GP 850 στη Jerez με τον Lorenzo Savadori
MotoGP Aprilia 850
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

30/4/2026

Από τα τέλη της περασμένης χρονιάς έχουν αρχίσει να εμφανίζονται τα νέα πρωτότυπα αγωνιστικά MotoGP με κινητήρες 850 cc διαφόρων κατασκευαστών, καθώς μέχρι τώρα έχουμε δει – και, σε μερικές περιπτώσεις, ακούσει – τις μοτοσυκλέτες των Ducati, Honda και KTM.

Αμέσως μετά το Jerez Test, που έλαβε χώρα μια μέρα μετά τον αγώνα MotoGP της Κυριακής 25/4, η Aprilia παρέμεινε στην ισπανική πίστα για να δοκιμάσει την υπό εξέλιξη αγωνιστική της επόμενης χρονιάς.

Την Τετάρτη 29/4 ο αναβάτης δοκιμών της Aprilia, Lorenzo Savadori, μπήκε στην πίστα με την RS-GP 850, αν και ο βροχερός καιρός οπωσδήποτε περιόρισε το ωφέλιμο της διαδικασίας αυτής. Παρόλα αυτά, ο Ιταλός αναβάτης έκανε μερικούς γύρους, οι οποίοι δεν ξέρουμε αν αποδείχθηκαν χρήσιμοι για την Aprilia, πάντως για τα δικά μας αυτιά ήταν μια πρώτης τάξης ευκαιρία να απολαύσουμε τον ήχο του V4 850cc κινητήρα της.

Η Aprilia με τον Savadori παρέμειναν στη Jerez και σήμερα, Πέμπτη 30/4, προκειμένου να συνεχίσουν την εξέλιξη με την ελπίδα πως ο καιρός θα τους κάνει το χατίρι με μια στεγνή ημέρα.

Απολαύστε μια πρώτη γεύση από τον ήχο της νέας RS-GP 850 στο βίντεο που έδωσε στη δημοσιότητα η Aprilia, τόσο στο ρελαντί στην pit lane, όσο και με το γκάζι καργαρισμένο στην ευθεία της πίστας.

Ετικέτες