Συνήθως, όταν τα υψηλόβαθμα στελέχη των εταιρειών αναφέρονται σε ανταγωνιστικές εταιρείες, αποφεύγουν να χρησιμοποιούν λέξεις και εκφράσεις με αρνητικά συναισθήματα. Θα λέγαμε ότι τις περισσότερες φορές προσπαθούν να δείξουν ότι "σέβονται" τους ανταγωνιστές τους, έστω κι αν αυτό δεν ανταποκρίνεται στην αλήθεια. Καρφιά ο ένας στον άλλον ρίχνουν, αλλά ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχαμε ακούσει αντίστοιχη επίσημη δήλωση, όπως αυτή που έκανε το μεγάλο αφεντικό της KTM, Stefan Pierer για την Honda στα πλαίσια της δημοσιογραφικής παρουσίασης των ομάδων των MotoGP της Αυστριακής εταιρείας.
Αφορμή στάθηκε η ερώτηση σχετικά με την χρήση κινητήρων της Honda σε μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ για την κατηγορία ΜΟΤΟ 2. “Η MOTO 2 έχει μικρότερο κόστος για εμάς διότι οι κινητήρες είναι ενιαίοι για όλους και δεν επιτρέπεται η εξέλιξη και αναβάθμισή τους, όμως αυτοί οι κινητήρες προμηθεύονται από τον πιο μισητό ανταγωνιστή μας την Honda. Πάντως δεν είναι ιδιαίτερο πρόβλημα για εμάς, καθώς μπορέσαμε και δώσαμε τα δικά μας χαρακτηριστικά. Κι απ’ ότι άκουσα από το 2017 θα χρησιμοποιούμε κινητήρες της Triumph. Αυτό ακούγεται πολύ καλύτερα στα δικά μου αυτιά”.
MotoGP Γερμανίας: Pole Position Marc Marquez σε δύσκολες συνθήκες
Φανταστικός Zarco κάθε φορά που βρέχει
Από τον
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
12/7/2025
Όποτε βρέχει ο Zarco και ο Miller είναι από τους πρώτους ύποπτους για την ανατροπή και τον καλύτερο χρόνο. Ο Miller σημείωσε ένα highside βέβαια, στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούσαν, όμως ο Zarco κατάφερε να διαπρέψει.
Πέρασε πρώτα από την Q1 παίρνοντας το πρώτο εισιτήριο και έπειτα συνέχισε στην Q2 όπου μόνο οι Marquez είχαν απάντηση. Ο ένας έχει το πρόσφατο χειρουργείο στα δάχτυλα και ήταν ευχής έργο που κατάφερε μία 6η θέση.
Ο Marc όμως ήταν ήδη έτοιμος να παλέψει για την θέση που δικαιωματικά του ανήκει. Ο Zarco σε κανονικές συνθήκες θα ήταν οριακά στην δεκάδα, όπως δηλαδή ήταν και εχθές. Μπορεί ο Giannantonio να έκανε την διαφορά εχθές με μαλακά ελαστικά αντί των φθαρμένων του Marc, όμως ήταν πολύ δύσκολο να φύγει η pole position από τα χέρια του αναβάτη με τις περισσότερες νίκες στην γερμανική πίστα.
Η βροχή που μάλιστα ήταν στην Q2 εντονότερη από την Q1, μπορούσε κάλλιστα να φέρει τα πάνω, κάτω, όπως άλλωστε συμβαίνει πάντα στα MotoGP όπου εκείνοι που δεν έχουν πολλά να χάσουν κερδίζουν την πολυτέλεια για λίγο μεγαλύτερο ρίσκο.
Η πτώση του Viniales στην προσπάθειά του για την κατάταξη
Ωστόσο σήμερα ο Marc Marquez αισθάνθηκε όπως είπε ο ίδιος, πως μπορούσε να πιέσει για τον καλύτερο χρόνο. Κι αυτό ενώ είχε ήδη δύο δυνατά γλιστρήματα γλιτώνοντας την πτώση. Μία πτώση που αρκετοί σήμερα δεν κατάφεραν να γλιτώσουν, του Vinales επίσης που πήγαινε για κάτι καλύτερο σήμερα. Είχε άλλωστε κερδίσει και το δεύτερο εισιτήριο μετά τον Zarco από την Q1, αφήνοντας τον Oliveira που ήταν κοντά σε χρόνο, μακριά από την Q2.
Τελικά την τρίτη θέση στην γραμμή εκκίνησης πήρε ο Bezzecchi ακολουθούμενος από τον Morbidelli που σημείωσε πτώση την τελευταία στιγμή προσπαθώντας να βελτιώσει. Στην 5η θέση ο Acosta που κάποια στιγμή πηγαίνει για κάτι καλύτερο και έχει πίσω του τον Alex Marquez με τον οποίο μονομάχησε σώμα με σώμα στον προηγούμενο αγώνα. Η εκκίνηση αυτών των δύο θα είναι σίγουρα έντονη σε λίγη ώρα στον Sprint.