Lorenzo VS Rossi

Νέο επεισόδιο στην κόντρα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

9/3/2017

Ο Jorge Lorenzo δεν χάνει ποτέ την ευκαιρία για να κάνει σχόλια με αρνητική διάθεση για τον Valentino Rossi και φυσικά οι δημοσιογράφοι είναι πάντα έτοιμοι να του δώσουν την αφορμή. Αυτή τη φορά σε συνέντευξή του σε ισπανικό ραδιόφωνο, αναφέρθηκε στην επιστροφή του Rossi στη Yamaha το 2013 μετά από δύο αποτυχημένα χρόνια στην ομάδα της Ducati. Ο Ισπανός αναβάτης είπε ότι ο Rossi δεν είχε μέσα στην ομάδα την ισχύ των προηγούμενων χρόνων καθώς:Στην ομάδα υπήρχε ήδη ένας παγκόσμιος Πρωταθλητής, Εγώ!” Συνέχισε λέγοντας ότι το συμβόλαιο του Rossi ήταν μικρότερο από το δικό του και ότι πριν υπογράψει με την Ducati, η Yamaha του είχε προσφέρει περισσότερα χρήματα από πέρσι. Μάλιστα έκλεισε την αναφορά του σχετικά με τα συμβόλαια, λέγοντας: “Ήμουν ο πιο σημαντικός (για τις ομάδες) αναβάτης στο grid”.  

MotoGP Βραζιλία: Άνοιξε τρύπα στο κέντρο της πίστας πριν τον Sprint!

Μεταφέρθηκαν μετά τον Sprint οι Moto2 και Moto3
MotoGP Βραζιλία: Άνοιξε τρύπα στο κέντρο της πίστας πριν τον Sprint!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/3/2026

Δεν σταματά να δίνει ειδήσεις η μετάβαση των MotoGP εκ νέου στην Βραζιλία και ενώ οι κατακτήτριες δοκιμές των MotoGP κατάφεραν να γίνουν κανονικά, οι ζημιές στο υπέδαφος από την βροχή των προηγούμενων ημερών, βγήκαν αμέσως μετά με τον πιο εμφατικό τρόπο, ανοίγοντας τρύπα στο κέντρο της πίστας.

Οι τεχνικοί σταμάτησαν τις δοκιμές και αμέσως τετραγώνισαν την λακκούβα σκάβοντας κατά μήκος του προβλήματος στο υπόστρωμα, προχωρώντας βήμα, βήμα.

Αναγνώριση του μεγέθους του προβλήματος και έπειτα απόφαση για το πώς θα γίνει η αποκατάσταση. Ήδη το ζήτημα έφερε είκοσι λεπτά καθυστέρηση στον Sprint με την κατάταξη των υπολοίπων να μεταφέρεται για μετά.

Σε κάθε περίπτωση το πρόβλημα αυτό δεν θα έπρεπε να εμφανιστεί, όμως παραμένει εντυπωσιακό το πόσο γρήγορα προχώρησαν στις επισκευές.

UPDATE:
Τελικά θα χρειαστεί ακόμη περισσότερος χρόνος, όμως έχουμε βέβαιη ώρα έναρξης του Sprint:
Στις 21:00 ώρα Ελλάδας ανοίγει η pit lane και 21:20 θα έχουμε εκκίνηση του Sprint!

Ετικέτες