Luca Marini - Το απόλυτο δράμα στη σεζόν MotoGP 2024 συνεχίζεται

298 βαθμούς πίσω από τον Marc Marquez, χωρίς ελπίδα καμιά…
Luca Marini, Aragon
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

3/9/2024

Το 2023 στη μεγάλη κατηγορία του MotoGP μετά από 12 γύρους, ο Luca Marini με την Ducati GP23 βρισκόταν στην 7η θέση με 135 βαθμούς, πίσω από τον 1ο Pecco Bagnaia που είχε 283 βαθμούς. Το 2024, μετά από 12 γύρους, με τη Honda RC213V έχει 1 (έναν) βαθμό, πίσω από 1ο Jorge Martin που έχει 299 βαθμούς…

Μάλιστα στην κατάταξη του 2024, μετά το GP του Aragon, ο Marini που βρίσκεται στην 24η θέση, έχει πίσω του με 0 βαθμούς μόνο τους Stefan Bradl (δοκιμαστής Honda), Remy Gardner (wildcard στη θέση του Rins), και Luca Savadori (δοκιμαστής Aprilia). Ουσιαστικά ο αναβάτης της Repsol Honda είναι τελευταίος των τελευταίων, όσον αφορά τους full-time αναβάτες του MotoGP. Περιμένετε, γιατί τα πράγματα είναι ακόμα χειρότερα. Ποιοι βρίσκονται ακριβώς από πάνω του; Ο Pol Espargaro (δοκιμαστής της KTM) με 6 βαθμούς, Dani Pedrosa (δοκιμαστής της KTM) με 7 βαθμούς, και ο ομόσταυλός του, Joan Mir, με 15 βαθμούς.

Το δράμα του Ιταλού δεν δείχνει να έχει τέλος, καθώς στο Sprint του Aragon ο Marini τερμάτισε 16ος, ενώ στον αγώνα της Κυριακής τερμάτισε 17ος και τελευταίος, δυο λεπτά και 12 δευτερόλεπτα πίσω από τον Marquez! Στον συγκεκριμένο αγώνα, η RC213V του Marini “πέθανε” στην εκκίνηση, με τον Ιταλό να ξεκινά από τα pits με τη δεύτερη μοτοσυκλέτα του.

Εκεί, ο 27χρονος ετεροθαλής αδελφός του Rossi, έκανε έναν μοναχικό αγώνα, με κύριο στόχο… να μη φάει γύρο από τον Marc Marquez, κάτι που τελικά κατάφερε. Μάλιστα ο Marini ανέφερε μετά τον αγώνα πως για να βρει κίνητρα να συνεχίσει, υποκρίθηκε πως ο ίδιος βρισκόταν πρώτος, και δεν έπρεπε να αφήσει τον… δεύτερο MM93 να τον προσπεράσει!

“Στο τέλος, νίκησα” δήλωσε ο Luca… που για την ιστορία τερμάτισε 40 δευτερόλεπτα πίσω από τον προτελευταίο Raul Fernandez.

Και το δράμα του Marini συνεχίζεται, με 298 βαθμούς να τον χωρίζουν από τον πρώτο, και 228 από τον Marc Marquez που πέρυσι έτρεχε με την βασανιστικά κακή RC213V, μια μοτοσυκλέτα που τα τελευταία χρόνια δείχνει να καταβροχθίζει καριέρες αναβατών σαν στραγάλια. Μακάρι να δούμε την εμβληματική Honda να ξεκολλά από τις τελευταίες θέσεις, όμως για την ώρα οι προσπάθειες των Ιαπώνων συνεχίζουν να πέφτουν στο κενό.

Ετικέτες

Marco Bezzecchi: Έβαλε στοίχημα την Aprilia RS-GP και την κέρδισε!

Χαμένος ο Massimo Rivola! - Ποιο ήταν το στοίχημα που είχαν βάλει οι δύο άντρες
marco-bezzecchi
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

17/11/2025

Ο Marco Bezzecchi πήρε στο σπίτι του την Aprilia RS-GP του 2025 μετά από ένα στοίχημα με τον αγωνιστικό διευθυντή της Aprilia Racing, Massimo Rivola, κερδίζοντας το Grand Prix της Βαλένθια.

Η νίκη στο MotoGP της Βαλένθια είχε για τον Marco Bezzecchi μια ιδιαίτερη σημασία, καθώς του χάρισε την μοτοσυκλέτα του, την ίδια με την οποία κατέκτησε την τρίτη του νίκη σε grand prix μέσα στη χρονιά και όλα αυτά, χάρη σε ένα στοίχημα.

Ο 27χρονος Ιταλός είχε ήδη εξασφαλίσει την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα στο sprint του Σαββάτου, αν και όπως παραδέχτηκε, έμεινε δυσαρεστημένος που δεν κατάφερε να παλέψει για το βάθρο ξεκινώντας από την pole position.

Ωστόσο, την Κυριακή, ο Bezzecchi οδήγησε αλάνθαστα από την εκκίνηση μέχρι την καρό σημαία, αντιμετωπίζοντας σημαντική πίεση από τον Raul Fernandez στα τελευταία στάδια του αγώνα, για να πετύχει την τρίτη του νίκη σε κύριο αγώνα για το 2025.

Κατά τον γύρο πανηγυρισμού, σταμάτησε για να κάνει... πρόταση γάμου στην RS-GP του. Όταν ρωτήθηκε για αυτό, εξήγησε πως το στιγμιότυπο συνδέεται με ένα στοίχημα που είχε βάλει με τον Rivola, ότι εάν κέρδιζε τρεις αγώνες, η μοτοσυκλέτα θα του ανήκε.

"Ας πούμε πως τώρα είναι πολύ της μόδας να παντρεύεσαι, και ήθελα να είμαι κι εγώ λίγο μέσα στα πράγματα, γιατί συνήθως δεν τα ακολουθώ αυτά", είπε αστειευόμενος. "Αγαπώ τη μοτοσυκλέτα μου. Ήταν φοβερό".

"Κέρδισα αυτή τη μοτοσυκλέτα σε ένα στοίχημα. Είχα πει στον Massimo 'αν κερδίσω τρεις αγώνες, τότε η μοτοσυκλέτα έρχεται σπίτι”. Και την κέρδισα. Οπότε έπρεπε να τη ρωτήσω αν θέλει να παντρευτούμε, και ευτυχώς, είπε ναι".

Όσο για το πού θα την τοποθετήσει, ο Bezzecchi ήταν ξεκάθαρος: "Όχι στο υπνοδωμάτιό μου, αλλά έχω το τέλειο μέρος. Στο σαλόνι. Έχω κρατήσει έναν μεγάλο χώρο άδειο όλη τη σεζόν, και είναι το πρώτο πράγμα που βλέπω όταν μπαίνω στο σπίτι. Έτσι, όταν επιστρέφω από την προπόνηση, θυμάμαι πολύ καλά τι πρέπει να πετύχω".

Ο Bezzecchi παραδέχτηκε ότι η δυσκολία στο sprint λειτούργησε σαν "χαστούκι" που τον κινητοποίησε για τη νίκη στον αγώνα: "Χτες, μετά την pole position, είχα πολλή αυτοπεποίθηση. Αλλά στο sprint πήρα ένα χαστούκι, επειδή δεν μπόρεσα να διεκδικήσω το βάθρο. Αυτό με θύμωσε και με έκανε να θέλω περισσότερο τη νίκη σήμερα. Είμαι πολύ ικανοποιημένος".