Marc Marquez-Misano test: H Ducati δουλεύει ήδη για την επόμενη σεζόν

Ο Ισπανός 6ος ταχύτερος, με το βλέμμα στο 2026
H Ducati κοιτάζει ήδη την επόμενη σεζόν
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

16/9/2025

Η Ducati επικεντρώνει την προσοχή της ολοένα και περισσότερο στην επόμενη σεζόν, όπως φαίνεται και από τις δηλώσεις του Marc Márquez μετά το τεστ στο Misano, αλλά και από την ψαλίδα που έχει κλείσει έως έναν βαθμό στους τελευταίους αγώνες αναφορικά με την απόδοση των μοτοσυκλετών της.

Η Ducati ακολουθεί πιστά την στρατηγική που θέλει τον κατασκευαστή που κυριαρχεί σε μια μορφή αγώνα να στρέφει το βάρος της εξέλιξης στην επόμενη σεζόν κερδίζοντας έτσι πολύτιμο χρόνο έναντι των ανταγωνιστών του, παρά το γεγονός ότι με αυτόν τον τρόπο δίνει τη δυνατότητα στους υπόλοιπους να την πλησιάσουν.

Όταν μάλιστα έχουμε να κάνουμε με τον M.Marquez αυτό γίνεται ακόμη πιο δύσκολο για τους υπόλοιπους αφού ο Καταλανός, έχει χτίσει τεράστια διαφορά από τους διώκτες του με 11 νίκες σε Grand Prix και 14 σε Sprint και θα μπορούσε να καπαρώσει τον τίτλο ακόμη και στον επόμενο γύρο, στην Ιαπωνία αφού χρειάζεται να αυξήσει τη διαφορά που έχει από τον αδερφό του Alex μόλις τρεις βαθμούς. 

"Ήταν μια μεγάλη μέρα. Μετά τον απαιτητικό χθεσινό αγώνα, το σώμα μου δεν ήταν στο 100% και αποφασίσαμε να σταματήσουμε λίγο νωρίτερα", είπε ο Márquez στο Sky Italia.
"Ξαναδοκίμασα μερικά πράγματα, όπως το fairing και διαφορετικά ψαλίδια, με διάφορες τροποποιήσεις που μας βοήθησαν να καταλάβουμε πού ήταν καλύτερα και πού χειρότερα. Έτσι δουλέψαμε για να δούμε ποια κατεύθυνση να πάρουμε για το μέλλον και να φτάσουμε στη Βαλένθια ένα βήμα μπροστά".

Ο Márquez ήταν έκτος στον συνδυασμό χρόνων, με τον Pedro Acosta της KTM να ηγείται στην κατάταξη δοκιμάζοντας νέα set up για την Ducati του και να καταλάβει ακόμη περισσότερα πράγματα: "Συγκεντρωθήκαμε περισσότερο στο πίσω μέρος της μοτοσυκλέτας παρά στο εμπρός, γιατί με την απίστευτα υψηλή πρόσφυση που είχαμε σήμερα είναι δύσκολο να καταλάβεις πράγματα...Γι’ αυτό τα πιο σημαντικά πράγματα τα δοκιμάσαμε νωρίς το πρωί, όταν οι συνθήκες ήταν πιο κοντά σε αυτές του αγώνα".

Σχολιάζοντας τη διαφορά μεταξύ του fairing του 2024 και εκείνου του 2025, ο Márquez αποκάλυψε ότι μπορούσε να πετύχει τον ίδιο χρόνο, αλλά με διαφορετικό στιλ οδήγησης: "Με το ένα έχουμε περισσότερη ταχύτητα στη στροφή, με το άλλο περισσότερη σταθερότητα στο φρενάρισμα. Και τα δύο δουλεύουν καλά".

Θετικά κύλισε το τεστ και για τον Francesco Bagnaia που ολοκλήρωσε το τριήμερο έχοντας τον 8ο ταχύτερο γύρο, με πολλές αλλαγές και δοκιμές στη γεωμετρία και την κατανομή βάρους της GP25.

Τέλος ο αναβάτης εξέλιξης Michele Pirro δοκίμασε νέο αεροδυναμικό πακέτο για το εμπρός μέρος , τερματίζοντας 23ος.

MotoGP: Ο Maverick Viñales θα επιχειρήσει την επιστροφή στο Grand Prix της Αυστρίας

Ο Ισπανός αναβάτης ταξιδεύει στο Red Bull Ring για να δοκιμάσει την τύχη του μετά τον τραυματισμό στον ώμο
MotoGP Viniales to return in Austria
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

12/8/2025

Μετά την απουσία του από τους αγώνες σε Γερμανία και Τσεχία, ο Maverick Viñales θα επιχειρήσει να επιστρέψει στη δράση αυτό το Σαββατοκύριακο στο Grand Prix Αυστρίας, την έδρα της KTM

Ο Ισπανός επέστρεψε στην προπόνηση την προηγούμενη εβδομάδα και δούλεψε εντατικά με φυσικοθεραπευτή για να επιταχύνει την αποκατάσταση του ώμου. Ωστόσο, παραμένει αβέβαιο αν θα μπορέσει να είναι ανταγωνιστικός στον αγώνα της Κυριακής.

“Ο τραυματισμός στο Sachsenring ήταν ατυχής, αλλά δουλέψαμε σκληρά με όλους γύρω μου για να μπορέσω να ταξιδέψω στην Αυστρία, μόλις έναν μήνα μετά την πτώση στη Γερμανία”, δήλωσε ο Viñales. “Ξεκίνησα προπόνηση την περασμένη εβδομάδα και κάναμε πολλή φυσικοθεραπεία για να επουλωθεί πιο γρήγορα ο ώμος και να δυναμώσει. Έχω να ανέβω σε μοτοσυκλέτα έναν μήνα, οπότε θα περιμένουμε την Παρασκευή για να αξιολογήσουμε τη φόρμα μας και να δούμε αν μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί. Θα είναι σημαντικό να επανέλθουμε σταδιακά. Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να βρεθώ στο Grand Prix Αυστρίας, είναι ο αγώνας εντός έδρας της KTM και ήταν σημαντικό για μένα να είμαι στο Spielberg για να εκπροσωπήσω τα χρώματά μας. Η πίστα είναι υπέροχη, οπότε ανυπομονώ να επιστρέψω στην ομάδα και να συνεχίσουμε από εκεί που σταματήσαμε. Έκαναν εξαιρετική δουλειά με τον Pol (Espargaro) στο Brno κατά την απουσία μου και θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Pol για τη δουλειά του με την ομάδα!”

Ο διευθυντής της KTM Tech3, Nicolas Goyon, πρόσθεσε: “Το MotoGP είναι έτοιμο να επιστρέψει στη δράση μετά το καλοκαιρινό διάλειμμα και το δεύτερο μισό της σεζόν ξεκινά με το πολύ ξεχωριστό Grand Prix Αυστρίας, τον αγώνα στην έδρα του κατασκευαστή μας. Όπως κάθε χρόνο, αυτή η διοργάνωση είναι μια μοναδική ευκαιρία να συναντήσουμε τους Αυστριακούς φιλάθλους μας και πάντα φέρνει επιπλέον κίνητρο στους αναβάτες μας, που θέλουν να αποδώσουν καλά μπροστά στο πορτοκαλί κοινό. Ο Maverick Viñales θα ταξιδέψει στην Αυστρία αυτή την εβδομάδα μετά τον τραυματισμό του στη Γερμανία, που τον ανάγκασε να χάσει τους αγώνες σε Sachsenring και Brno. Η ανάρρωση πήγε καλά και ο Maverick δούλεψε σκληρά τον τελευταίο μήνα για να είναι στο Spielberg. Φυσικά, θα πρέπει να περάσει τον ιατρικό έλεγχο την Πέμπτη και στη συνέχεια να δοκιμάσουμε την φυσική του κατάσταση, πριν σκεφτούμε την απόδοση.”