Marco Bezzecchi - Παραμένει στη Mooney VR46 Racing Team για ακόμη έναν χρόνο - Video

H παρουσία-παρέμβαση του Valentino Rossi στο Grand Prix της Αυστρίας έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφαση του Ιταλού αναβάτη
Bezzechi
Από το

motomag

30/8/2023

Ο Marco Bezzecchi αποφάσισε πως το οικογενειακό περιβάλλον της Mooney VR46 Racing Team αποτελεί σημαντικό συστατικό για αυτόν, με τον ίδιο να υπογράφει νέο συμβόλαιο για ένα ακόμη έτος με την ομάδα του Valentino Rossi. Ως εκ τούτου ανοιχτή παραμένει η θέση της Pramac Racing Team.

Το μεταγραφικό παζάρι του MotoGP εδώ και πολύ καιρό περιείχε το “καυτό” όνομα του Marco Bezzecchi καθώς το συμβόλαιο του Ιταλού αναβάτη έληγε στο τέλος του 2023. Ο Bezzecchi ο οποίος φιγουράρει στην τρίτη θέση της φετινής βαθμολογίας έχοντας πετύχει δύο νίκες είχε τη δυνατότητα να διαλέξει ανάμεσα στην Pramac Racing Team και την Mooney VR46 Racing Team. Από τη μία το δέλεαρ της GP24 της Pramac ήταν μεγάλο, από την άλλη η παραμονή στο οικογενειακό περιβάλλον με ότι αυτό συνεπάγεται -αύξηση του ετήσιου μισθού- έστω και με “υποδεέστερη” Ducati GP23, ήταν κάτι που ο Marco έπρεπε να σκεφτεί καλά πριν υπογράψει το νέο του συμβόλαιο. Ωστόσο καθοριστικό ρόλο όπως φαίνεται στην απόφαση του Ιταλού αναβάτη έπαιξε η παρουσία του ιδιοκτήτη της Mooney VR46 Racing, Valentino Rossi, στο Grand Prix της Αυστρίας. Εκεί με δηλώσεις του ο Rossi έκανε γνωστό πως η ομάδα θέλει όσο τίποτα άλλο να παραμείνει ο Bezzecchi ενώ πρότεινε εμμέσως στην Pramac Racing Team τον Franco Morbidelli, ο οποίος όπως έχετε διαβάσει στο MOTO φεύγει από τη Yamaha στο τέλος της χρονιάς.

Αυτά όλα όπως φάνηκε τα σκέφτηκε καλά ο Bezzecchi και αποφάσισε πως η ομάδα του για το 2024 θα είναι η Mooney VR46 Racing Team. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως η Mooney VR46 Racing Team αποφάσισε να δημιουργήσει ένα βίντεο με πρωταγωνιστή τον Ιταλό αναβάτη. Ο Bezzecchi στο βίντεο βλέπουμε να γράφει ένα γράμμα προς την ομάδα του αποτυπώνοντας όσα σκέφτεται, ενώ στο τέλος ανακοινώνει πως δεν πάει πουθενά και πως θα παραμείνει για ακόμη ένα χρόνο στη Mooney VR46 Racing Team. Μετά την υπογραφή του νέου συμβολαίου του Bezzecchi με την τωρινή του ομάδα, ανοίγει ο δρόμος για τον Morbidelli ώστε να βρει αγωνιστική στέγη στην Pramac Racing Team.

Ο Marco Bezzecchi δήλωσε: "Είμαι πραγματικά χαρούμενος που επιβεβαιώνω ότι το 2024 θα βρίσκομαι στο MotoGP με την Mooney VR46 Racing Team. Αυτή η ομάδα ήταν καθοριστική για την καριέρα μου μέχρι τώρα. Ξεκίνησα με την Mooney VR46 Racing Team το 2020 στη Moto2, ενώ στη συνέχεια πήγαμε μαζί το 2022 στο MotoGP και φέτος έχουμε μια απίστευτη σεζόν μέχρι στιγμής. Το να συνεχίσω να εξελίσσομαι με αυτή την ομάδα με την υποστήριξη της Ducati, είναι η πιο φυσική επιλογή για μένα. Το 2024 φέρνει μαζί του πολλές προσδοκίες, αλλά αυτή τη στιγμή θέλω να επικεντρωθώ στη φετινή σεζόν. Στην τρέχουσα φάση παλεύουμε για τα βάθρα στο πρωτάθλημα, ενώ ανοιχτός είναι ο τίτλος των κατασκευαστών για τον οποίο παλεύουμε μαζί με τον Luca Marini. Είμαι σίγουρος ότι όλοι στην ομάδα θα τα δώσουν όλα, ακόμα περισσότερο από ό,τι έχουν κάνει μέχρι τώρα, για να πετύχουν αυτούς τους στόχους. Ευχαριστώ τον Vale, τον Uccio, τον Pablo, την ακαδημία αναβατών VR46 και όλους όσους έκαναν αυτό δυνατό. Η παραμονή στην ομάδα της Mooney VR46 Racing Team αποτελεί μεγάλο κίνητρο αλλά και υπερηφάνεια".

Bezzechi

O Alessio Salucci, διευθυντής της ομάδας ανέφερε: "Δεν μπορώ να κρύψω την ικανοποίηση που υπέγραψα αυτή τη συμφωνία με τον Marco. Όχι μόνο επειδή αντιπροσωπεύει ένα στοίχημα που κερδήθηκε μέσα σε μια μακρά πορεία ανάπτυξης της ομάδας μας από τη Moto2, καθώς και για όλους τους συνεργάτες μας, τους οποίους ευχαριστούμε για την υποστήριξή τους, και τους οπαδούς που μας ακολουθούν. Ήταν απαραίτητο να μπορέσουμε να συνεχίσουμε για άλλη μια χρονιά και πρέπει να ευχαριστήσω όλους όσους συνεργάζονται με τη διοίκηση της oμάδας, τον Vale και τον Pablo για τη συλλογική δουλειά που μας οδήγησε στην επίτευξη αυτού του στόχου. Είμαι χαρούμενος γιατί ξέρω τι σημαίνει για τον Marco να παραμείνει εδώ στην οικογένειά μας. Ως ομάδα, μαζί με την Ducati, θα του δώσουμε όλους τους διαθέσιμους πόρους και τη δέσμευση για να συνεχίσει να εργάζεται με την ίδια ηρεμία και το ίδιο ομαδικό πνεύμα που μας επέτρεψε να πετύχουμε εξαιρετικούς στόχους αυτή τη σεζόν".

Pablo Nieto, Διευθυντής της ομάδας: "Ως team manager, η ανθρώπινη σχέση μιας ομάδας που περνά το μεγαλύτερο μέρος του έτους μακριά από το σπίτι της ήταν πάντα μια κρίσιμη σχέση που έπρεπε να λαμβάνεται υπόψη. Είναι ο λόγος που μας ώθησε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να καταλήξουμε σε αυτή τη συμφωνία για την επέκταση του συμβολαίου για έναν ακόμη χρόνο με τον Marco. Έναν αναβάτη που έχει πραγματικά εντυπωσιάσει από κάθε άποψη, από το ντεμπούτο του στην κορυφαία κατηγορία το 2022. Η υπογραφή αυτού του συμβολαίου αποτελεί πηγή μεγάλης υπερηφάνειας για μένα, την οποία μπορώ να μοιραστώ με όλους τους ανθρώπους που εργάζονται στην ομάδα, με τον Vale, τον Uccio, την Ducati, η οποία θα μας υποστηρίξει όσο καλύτερα μπορεί, και τους συνεργάτες μας που το έκαναν αυτό δυνατό να συμβεί. Συνεχίζουμε να δουλεύουμε και να παραμένουμε συγκεντρωμένοι, έχουμε δύο σημαντικούς στόχους να πετύχουμε αυτή τη σεζόν πριν σκεφτούμε το 2024".

Ετικέτες

Yamaha V4 MotoGP - Αποκλειστικά στο MOTO ο Paolo Pavesio: «Θα την βγάλουμε το 2026 αν προλάβει να γράψει τους χρόνους της M1»!

Θέλει να προλάβει να έχει δεδομένα πριν το 2027
yamaha_v4
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/7/2025

«Είμαστε οι μόνοι που εξελίσσουμε τρεις διαφορετικές μοτοσυκλέτες για το ίδιο ακριβώς αγώνισμα», μου είπε ο Paolo απαντώντας στην απευθείας ερώτησή μου, για το πότε θα δούμε την νέα V4 σε αγωνιστική δράση.

Πράγματι, αυτή την στιγμή η Yamaha συνεχίζει το πλάνο εξέλιξης της M1 γιατί δεν μπορεί να ξέρει πόσο μακριά θα προλάβει να φτάσει το πείραμα της V4 μοτοσυκλέτας, την ίδια στιγμή που εξελίσσει την V4 για την σεζόν του 2026.

Οι δύο αυτές μοτοσυκλέτες έχουν τελείως διαφορετικά αεροδυναμικά βοηθήματα, τελείως διαφορετικές ανάγκες από το πλαίσιο και τις αναρτήσεις με την V4 να είναι πολύ πιο στενή στο εμπρός τμήμα και απαιτούν από την Yamaha να διατηρεί ένα ξεχωριστό κλαδί εξέλιξης.

Ταυτόχρονα όμως είναι απαραίτητο να εξελίσσουν την μοτοσυκλέτα του 2027 από τώρα, όπως κάνουν όλοι, όπως για παράδειγμα δήλωσε στο MOTO πριν από ένα μήνα και ο Pedrosa, πως συμβαίνει στην KTM αυτή την στιγμή. Κανείς όμως δεν εξελίσσει μία μοτοσυκλέτα μόνο για την σεζόν του 2026 και αυτό ήταν περισσότερο μία αναγκαιότητα για την Yamaha και λιγότερο μία πολυτέλεια.

Συναντήθηκα με τον Paolo Pavesio που πλέον είναι διευθυντής αγωνιστικού τμήματος της Yamaha, στο σπίτι των MotoGP μοτοσυκλετών, στο Yamaha Campus στο Μιλάνο. Είναι η πρώτη φορά που ανοίγουν αυτές οι πόρτες και θα ακολουθήσει ξεχωριστό άρθρο για το μοναδικό μέρος της Yamaha που συναντιούνται τα κέντρα έρευνας και εξέλιξης για όλα τα λογότυπα. Και εκείνο που τα διαπασών πατούν τον κύκλο και εκείνο στα οποίο είναι πιο κοντά και μένουν εντός του.

Αποκαλύφθηκε η νέα Yamaha V4 MotoGP στο Brno! Dovizioso – Fernandez έκαναν δοκιμές!

Με τον Paolo γνωριζόμαστε από την εποχή που οργάνωνε τις δημοσιογραφικές παρουσιάσεις μοτοσυκλετών και υπάρχει αμοιβαία εκτίμηση για την δουλειά του καθενός, οπότε ήταν έτοιμος να απαντήσει εμβαθύνοντας, όταν του είπα πως πλέον δεν γίνεται παρά να δώσει μία σαφέστερη απάντηση για το που βρίσκεται η V4 πορεία τους.

Κι αυτό γιατί το προηγούμενο βράδυ από την συνάντησή μας, είχαμε ανεβάσει εδώ, τις φωτογραφίες από την δοκιμή της μοτοσυκλέτας στο Brno.

Όπως μου είπε ο Paolo, ουσιαστικά άφησαν τις φωτογραφίες να διαρρεύσουν. Δεν μπήκαν στην διαδικασία να το δημιουργήσουν, δεν ήταν δικός τους ο φωτογράφος, αλλά αποφάσισαν να μην τον σταματήσουν όταν είδαν πως βγάζει φωτογραφίες.

Να σας θυμίσω πως βρέθηκαν στην Τσεχία μαζί με το HRC της Honda, στο πλαίσιο της πρόσθετης δοκιμής που έχουν δικαίωμα να κάνουν βάση κανονισμών. Εκεί είχαν την M1 με Rins αλλά και τους αναβάτες εξέλιξης, Dovizioso και Fernandez με την V4, όπου ήταν κατά μέσο όρο 2 δευτερόλεπτα πιο αργή από την M1.

yamaha_v4_motomag
στο κέντρο ο Paolo Pavesio και δεξιά ο CEO της Yamaha στην Ευρώπη, Olivier Prevost

Αυτό τόνισε και ο Paolo:

«Είμαστε αυτή την στιγμή σε πολύ καλό επίπεδο. Προσοχή μη με παρεξηγήσεις πώς το λέω, δεν εννοώ πως έχουμε φτάσει εκεί που θέλαμε σε καμία περίπτωση. Στόχος είναι να είμαστε στην κορυφή, όμως έχουμε κάνει 4 pole position, έχουμε κάνει γύρους σε χρόνους που γυρίζει και η κορυφή και το ηθικό της ομάδας έχει αναπτερωθεί, καμία σχέση με το που βρισκόταν στην αρχή της σεζόν. Αυτό εννοώ ότι είμαστε σε καλό επίπεδο, πως προχωράμε στην πορεία εξέλιξης που έχουμε σχεδιάσει και δεν μένουμε ούτε στάσιμοι, ούτε έχουμε πισωγυρίσματα!

Αυτό είναι ένα πολύ καλό σημείο, δείχνει πως πατάμε στον δρόμο που είχαμε σχεδιάσει και δεν είμαστε εκτός.

Θα το πω ξεκάθαρα: Στόχος είναι η V4 μοτοσυκλέτα να έρθει το 2026. Να αγωνιστούμε με αυτή την επόμενη σεζόν! Βάλαμε αυτό τον στόχο για να δημιουργήσουμε δεδομένα για την σεζόν του 2027. Αυτή τη σεζόν κοιτάμε, για αυτή τη σεζόν εργαζόμαστε και όλοι οι στόχοι για διάκριση είναι για εκείνη την σεζόν και μετά. Το 2026 είναι μία μεταβατική περίοδος αλλά ταυτόχρονα και μία πολύ σημαντική περίοδος για εμάς.

Το ιδανικό θα ήταν να έχουμε έτοιμη την V4 μοτοσυκλέτα, αλλά αυτό είναι ένα πρόγραμμα που εξελίσσεται και κανείς δεν μπορεί να το υπογράψει. Ναι, πάμε καλά, αλλά δεν είμαστε ακόμη σίγουροι πως η V4 θα προλάβει να είναι ταχύτερη της M1 γιατί ο χρόνος δεν είναι μόνο η τελική στην ευθεία αλλά ένα σωρό άλλες πολύ σημαντικές λεπτομέρειες. Μέχρι στιγμής φαίνεται πως θα τα καταφέρουμε, η μετάβαση στην V4 εποχή έχει προχωρήσει με γοργά βήματα.

Σημείωσε πως είμαστε οι μόνοι αυτή την στιγμή που εξελίσσουμε τρεις μοτοσυκλέτες για την ίδια κατηγορία! Είναι ένα πολύ μεγάλο εγχείρημα που χρειάζεται τον χρόνο του, στόχος όμως είναι η επιστροφή στην κορυφή και για να το πετύχουμε έχουμε σαφή ενδιάμεσα βήματα».

Όπως ακριβώς έχω γράψει λοιπόν μήνες πριν, το πλάνο της Yamaha με τον Toprak και με την νέα διάταξη κινητήρα γίνεται κάτω από σοβαρές κινήσεις με μεθοδικότητα και είναι στοχεύει στο 2027!