MotoGP 2020: Ανανέωσε με Suzuki ο Rins!

Μαζί μέχρι και το 2022
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

3/2/2020

Με τον χορό των ανανεώσεων και των μεταγραφών να ανοίγει απ’ τη Yamaha, που γρήγορα-γρήγορα εξασφάλισε τους εργοστασιακούς της αναβάτες για το 2021 (μπορείτε να θυμηθείτε τις τελευταίες εξελίξεις της Yamaha εδώ, εδώ και εδώ), ήρθε η σειρά της Suzuki να ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Alex Rins για άλλα δύο χρόνια.

H ανακοίνωση έρχεται απ’ το εργοστάσιο του Hamamatsu, που θα συνεχίσει την πολυετή πορεία του με τον Rins μέχρι και το 2022. Ο 25χρονος Ισπανός έχει στεφθεί δύο φορές Rookie of the Year, μια το 2012 στη Moto3 όπου πρωτοεμφανίστηκε και μια το 2015 στη Moto2. Το 2017 ανέβηκε στη μεγάλη κατηγορία υπό την αιγίδα της εργοστασιακής ομάδας της Suzuki, που όπως η ίδια δηλώνει, πέρα απ’ τις νίκες που είναι ο βασικός της στόχος, έχει αναλάβει να εκπαιδεύει και να σμιλεύει νέα ταλέντα στα MotoGP όπως έκανε πέρσι με τον Mir.

Αυτό επιβεβαιώνεται και από την πορεία του Rins, που κάθε χρόνο είναι ανοδική. Το 2017 ο Ισπανός αναβάτης τερμάτισε μέσα στην πρώτη πεντάδα αρκετές φορές, παρά τους τραυματισμούς που είχε. Την επόμενη σεζόν είδε τους κόπους του να ανταμείβονται και να ανεβαίνει συνολικά πέντε φορές στο βάθρο, βάζοντας τα θεμέλια για την πολυπόθητη νίκη, που ήρθε το 2019. Ο αγώνας στο Texas ήταν απ’ αυτούς που έχουν μείνει ανεξίτηλοι στην μνήμη μας. Το Austin ήταν το “κάστρο” του Marquez, αφού από το 2013 που εντάχθηκε στο πρόγραμμα δεν είχε χάσει ποτέ εκεί, τουλάχιστον μέχρι πέρσι που… έπεσε και εγκατέλειψε τον αγώνα. Τότε, ο Rins και ο Γιατρός μας πρόσφεραν έναν επικό αγώνα, με τον Ισπανό να κερδίζει στα ίσα τον Rossi και να κόβει τα φτερά όλων όσων πίστευαν ότι θα δουν τον Ιταλό να ανεβαίνει μετά από πολλούς αγώνες, στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.

Ο Γιατρός δίνει συγχαρητήρια στον Rins μετά την παρθενική του νίκη στο Texas

 

Ο Alex Rins έφερε άλλη μια νίκη στη Suzuki, σε έναν εξίσου θεαματικό αγώνα στο Silverstone. Μάλιστα ο αγώνας αποτελεί ακλόνητο πειστήριο πως δεν χρειάζεται να έχεις την πιο δυνατή σε ιπποδύναμη μοτοσυκλέτα για να κερδίσεις έναν αγώνα, αλλά αυτήν με την πιο ομοιογενή συμπεριφορά. Η GSX-RR ήταν πραγματικά άπιαστη μέσα στις στροφές, την ώρα που ο Marquez πάσχιζε να τιθασεύσει τη δύστροπη RC-213V και να την κάνει να στρίψει. Ο Iσπανός της Suzuki μάλιστα, πραγματοποίησε μια φοβερή προσπέραση απ’ την εξωτερική στον Marquez, ενώ κέρδισε τον αγώνα με μια ανάσα να τον χωρίζει απ’ τον περσινό πρωταθλητή που τον καταδίωκε!

Το 2019 ο Rins χάρισε 11 τερματισμούς μέσα στην πρώτη πεντάδα στη Suzuki, εκ των οποίων οι δύο ήταν νίκες και ο ένας ήταν στη δεύτερη θέση. Ήρθε τέταρτος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος με μόλις έξι βαθμούς να τον χωρίζουν απ’ την τρίτη θέση του “Top Gun” της Yamaha.

Ετικέτες

MotoGP: KTM και Binder ποντάρουν στον πρώην crew chief του Razgatlioglu για επιστροφή στις επιτυχίες

Ο Phil Marron της KTM εξηγεί πώς προσπαθούν να επαναφέρουν τον Νοτιοαφρικανό στην κορυφή
phil-marron-brad-binder-ktm-motogp
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/4/2026

Η συνεργασία του Brad Binder με τον Phil Marron βρίσκεται ακόμη σε φάση εξέλιξης, με στόχο τη σταθερότητα και την επιστροφή στα αποτελέσματα και τις θετικές εμφανίσεις στο MotoGP.

Ο Brad Binder μπαίνει στα MotoGP του 2026 με σημαντικές αλλαγές στο γκαράζ της KTM, καθώς δίπλα του βρίσκεται πλέον ο έμπειρος Phil Marron ως νέος crew chief. Μετά από μια χρονιά με σκαμπανεβάσματα, ο Νοτιοαφρικανός στοχεύει στην επιστροφή στις υψηλές επιδόσεις, με τη νέα αυτή συνεργασία να αποτελεί βασικό κομμάτι της προσπάθειας.

Ο Marron, γνωστός από τη μακρόχρονη συνεργασία του με τον Toprak Razgatlıoglu στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, επιστρέφει στα MotoGP μετά από σχεδόν μία δεκαετία. Η τελευταία του παρουσία στη μεγάλη κατηγορία ήταν το 2016, όταν εργαζόταν με τον Eugene Laverty στην ομάδα Aspar.

"Είναι υπέροχο που επέστρεψα μετά από δέκα χρόνια. Υπάρχουν πολλά γνώριμα πρόσωπα και με υποδέχθηκαν πολύ θερμά," ανέφερε ο Marron, τονίζοντας παράλληλα τις τεχνικές αλλαγές που έχουν μεσολαβήσει από τότε.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp

Η συνεργασία του με τον Binder ξεκίνησε από τα τεστ της Βαλένθια τον περασμένο Νοέμβριο και συνεχίστηκε σε προετοιμασία και στους πρώτους αγώνες της χρονιάς. Παρότι η χημεία είναι θετική, ο ίδιος κρατά χαμηλούς τόνους: "Η συνεργασία μας είναι πολύ καλή. Μου δίνει ξεκάθαρο feedback και καταλαβαίνει πολύ καλά τη μοτοσυκλέτα. Αλλά ακόμη δουλεύουμε για να φτάσουμε στο επίπεδο που θέλουμε."

Η σεζόν δεν έχει ξεκινήσει ιδανικά για τον Binder, ο οποίος βρίσκεται μόλις στη 12η θέση της βαθμολογίας. Σύμφωνα με τον Marron, το βασικό ζητούμενο δεν είναι οι μεγάλες αλλαγές, αλλά η συνέπεια: "Πρέπει να βρούμε σταθερότητα και να κάνουμε το πακέτο μας σταθερό. Να έχει εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα σε κάθε στροφή. Το επίπεδο είναι τόσο υψηλό που όλα κρίνονται στις λεπτομέρειες."

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου η KTM έχασε ευκαιρίες, όπως στον αγώνα της Ταϊλάνδης λόγω τεχνικού προβλήματος. "Αν κάνουμε καλή δουλειά στις κατατακτήριες, τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν. Ο Brad είναι οδηγός της Κυριακής, του αρέσουν οι αγώνες," υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp

Όσον αφορά τα προβλήματα chatter που ταλαιπώρησαν την RC16 την περασμένη χρονιά, ο Marron εμφανίζεται καθησυχαστικός, σημειώνοντας ότι οι λύσεις που εφαρμόστηκαν από τα πρώτα τεστ δείχνουν να αποδίδουν.

Κλείνοντας, ο Βορειοϊρλανδός στάθηκε και στο επίπεδο της ομάδας της KTM: "Απολαμβάνω πολύ τη συνεργασία. Είναι μια ομάδα που δουλεύει χρόνια μαζί και αυτό φαίνεται, υπάρχει εξαιρετική οργάνωση και κατανόηση μεταξύ τους."

Το αν αυτή η συνεργασία θα φέρει τον Binder ξανά στις νίκες, θα φανεί στους επόμενους αγώνες. Το μόνο σίγουρο είναι πως η βάση για επιστροφή στις επιτυχίες έχει ήδη τεθεί.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp