MotoGP: Ai Ogura: “Πιο κοντά στους υπόλοιπους αναβάτες” στο Grand Prix της Μαλαισίας

Ο ταχύτερος αναβάτης της Aprilia στη Sepang τερμάτισε στη 10άδα
MotoGP Ai Ogura
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

31/10/2025

Παρότι έχασε και μαθηματικά τη μάχη για τον τίτλο του Rookie of the Year από τον Fermín Aldeguer, ο Ιάπωνας της Trackhouse σημείωσε σαφή πρόοδο, ανεβαίνοντας από τη 17η θέση  στην εκκίνηση του αγώνα της Μαλαισίας σε έναν αξιόλογο τερματισμό στη 10η.

Ο Ogura είχε τερματίσει 12ος στο Sprint του Σαββάτου, ενώ την Κυριακή πάλεψε για αρκετούς γύρους μέσα στην οκτάδα, για να περάσει τελικά τη γραμμή του τερματισμού δέκατος, μόλις 0,5 δευτερόλεπτο πίσω από τον Luca Marini και μπροστά από τον Marco Bezzecchi.

Ο ίδιος δήλωσε μετά τον αγώνα: “Συνολικά είμαι αρκετά ικανοποιημένος με την εμφάνισή μου. Νομίζω πως αυτό το Σαββατοκύριακο, σε σύγκριση με τα προηγούμενα, ήταν ξεκάθαρο ότι βρίσκομαι πλέον πιο κοντά στους υπόλοιπους αναβάτες. Παρ’ όλα αυτά, έχουμε ακόμα αρκετά να βελτιώσουμε. Το Portimao θα είναι μια δύσκολη πίστα για να κατανοήσουμε τα πάντα, αλλά θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε στους δύο τελευταίους αγώνες της χρονιάς”.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Davide Brivio, επαίνεσε την απόδοση του Ogura, “Είμαστε χαρούμενοι για τον Ai. Είχε μια πολύ καλή ανάκαμψη από τη 17η θέση ως τη δεκάδα. Ειδικά στο τέλος του αγώνα ήταν πολύ γρήγορος, είχε καλό ρυθμό και έκανε μερικές εξαιρετικές προσπεράσεις. Ήταν μια πολύ καλή δουλειά”.

Μετά το GP της Μαλαισίας, ο Ogura βρίσκεται στη 16η θέση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος με 79 βαθμούς, ενώ ο Aldeguer έχει 186. Ο teammate του, Raul Fernandez, νικητής στον προηγούμενο αγώνα του Phillip Island, έπεσε στον 12ο γύρο, λίγο πριν από τον Ogura.

 

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες