MotoGP: Ανανέωσε η Valencia έως 2026 – Αλλά με κενά!

Προωθείται το σενάριο για εναλλάξ αγώνες
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

20/2/2020

Μόλις λίγες ημέρες πριν, ο Ezpeleta δήλωσε πιο ξεκάθαρα αυτό που είχε πει και παλαιότερα πιο επιφανειακά, για αγώνες στην Ιβηρική χερσόνησο με εναλλαγές στις πίστες. Σήμερα το απόγευμα η Valencia, η πίστα που κλείνει όλα τα MotoGP, ανακοίνωσε πως ανανέωσε το συμβόλαιό της με ακριβώς αυτό τον όρο. Κάθε πέντε χρόνια θα πραγματοποιεί τουλάχιστον τρεις αγώνες και πάντοτε στο τέλος της σεζόν. Αυτό σημαίνει πως μία άλλη πίστα, κατά πάσα πιθανότητα το Portimao, περιμένει να κάνει ένα συμβόλαιο που θα λέει πως μέσα σε πέντε χρόνια θα κάνει τουλάχιστον δύο αγώνες.

Το Portimao είναι ιδανική πίστα για MotoGP γιατί είναι βέβαιο πως θα προσφέρει θέαμα. Υπάρχει και αεροδρόμιο σχετικά κοντά και μονάχα η συχνότητα πτήσεων είναι το ζήτημα, αν και ο Ezpeleta ποντάρει στο γεγονός πως απέχει ελάχιστα από τα σύνορα με την Ισπανία…

Η αλλαγή στο καθεστώς της πίστας της Valencia θα ξεκινήσει από το 2023. Μέχρι τότε είναι βέβαιο πως θα έχει τον τελευταίο αγώνα. Από εκεί και πέρα το νέο της συμβόλαιο θα λήξει το 2026 και σε αυτό το διάστημα δεν είναι βέβαιο πόσους αγώνες θα φιλοξενήσει.

Από την πλευρά της πίστας είναι ικανοποιημένοι με την νέα τους συμφωνία, γιατί μπορεί να χάνουν δύο αγώνες στην πενταετία, αλλά εξασφαλίζουν ένα μακρύ συμβόλαιο με την Dorna και το γεγονός πως κάθε πρωταθλητής, ασχέτως αν έχει κερδίσει μαθηματικά το πρωτάθλημα, θα στέφεται στην Valencia.

Για τον κυβερνήτη της Valencia, Ximo Puig, που υπέγραψε με τον Ezpeleta, αυτή η συμφωνία μετρά ως νίκη, γιατί κρατά την επαρχία της Valencia στο κέντρο των εξελίξεων στην μοτοσυκλέτα. Και η μοτοσυκλέτα στην Ισπανία είναι θρησκεία κανονική…

Ακριβώς αυτό τόνισε και ο Υπουργός Αθλητισμού της Επαρχίας, κ. Marza, ενώ δεν παρέλειψε να πει πως και από οικονομικής πλευράς το συμβόλαιο με την Dorna κρατήθηκε στο επίπεδο που ήθελε η πίστα. Από πολιτικής πλευράς ήταν επίσης σημαντικό που κράτησαν τα MotoGP μέχρι το 2022 χωρίς αλλαγές στο υπάρχον καθεστώς…

Ο Ezpeleta θέλησε να διαβεβαιώσει τους ανθρώπους της Valencia πως για πέντε χρόνια θα έχουν τουλάχιστον τρεις αγώνες και καθώς είναι η πρώτη πίστα στην Ιβηρική χερσόνησο που υπογράφει, θα κρατήσει τους όρους που θέλει.

Όλα αυτά, σε μία χώρα που υπάρχουν δεκάδες πίστες και τρεις αγώνες MotoGP που απέχουν λίγες ώρες οδήγησης για την πλειοψηφία των κατοίκων…

Ετικέτες

MotoGP: Εμφύλιος στην Aprilia - Ο Massimo Rivola εξηγεί τις ισορροπίες στη μάχη τίτλου μεταξύ Martin και Bezzecchi

“Υπάρχει ένας απλός κανόνας: αμοιβαίος σεβασμός"
Aprilia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Ο Massimo Rivola της Aprilia Racing μιλά για το πώς θα διαχειριστεί μια πιθανή “εσωτερική” μάχη τίτλου στα MotoGP 2026, με τους Jorge Martin και Marco Bezzecchi να χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη κατάταξη του πρωταθλήματος.

Η Aprilia βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο των MotoGP, όχι μόνο επειδή δείχνει να διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα του grid, αλλά και γιατί οι δύο εργοστασιακοί της αναβάτες, Jorge Martín και Marco Bezzecchi, έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν ως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου για το 2026.

Μετά τη νίκη του Martin στο γαλλικό Grand Prix στο Circuit de la Sarthe της πόλης Le Mans, οι δύο αναβάτες χωρίζονται από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, κάτι που κάνει όλο και πιο πιθανό ένα εσωτερικό showdown μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Aprilia

Ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, μιλώντας στο Le Mans, αποκάλυψε πως έχει ήδη θέσει έναν ξεκάθαρο κανόνα στους δύο αναβάτες: "Eίναι πολύ απλός, πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλον. "Αν το κάνουν, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Αυτός που θα έχει και λίγη περισσότερη τύχη, θα τα καταφέρει. Αν δεν το κάνουν, τότε θα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλειά μου και να τους υπενθυμίσω ότι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλον."

Ο Rivola ξεκαθάρισε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανησυχία μέσα στην ομάδα, "δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να θυμώνουμε. Εγώ θυμώνω μόνο όταν λείπει ο σεβασμός μεταξύ ανθρώπων. Μέχρι τώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν θα χρειαστεί να επέμβουμε".

Aprilia

"Κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος"

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Le Mans, με Martin, Bezzecchi και Ai Ogura να χαρίζουν στο Noale το πρώτο απόλυτο βάθρο στην ιστορία των MotoGP, ο Rivola απέφυγε να χαρακτηρίσει την RS-GP σημείο αναφοράς.

"Δεν θέλω να ακούγομαι σαν χαλασμένος δίσκος, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αν κοιτάξουμε τις διαφορές από τους Pedro Acosta και Fabio Di Giannantonio, μιλάμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα σε διάρκεια αγώνα, ουσιαστικά τίποτα. Στις κατατακτήριες δεν ήταν τρεις Aprilia στις πρώτες θέσεις, επομένως προσωπικά εξακολουθώ να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος."

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός παραδέχθηκε πως τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους,

"Είναι επίσης αλήθεια ότι οι τρεις πρώτοι στον αγώνα ήταν με Aprilia, κάτι που δείχνει ότι τεχνικά ίσως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο.

Aprilia

"Έχουμε δύο γρήγορους αναβάτες, αλλά και δύο επαγγελματίες"

Ο Rivola στάθηκε ιδιαίτερα στον χαρακτήρα των δύο διεκδικητών του τίτλου, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας: "Έχουμε δύο αναβάτες που, πέρα από το ότι είναι γρήγοροι, είναι και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν ο ένας τον άλλον."

Με τα MotoGP να μεταφέρονται πλέον στη Βαρκελώνη και τη μάχη του τίτλου να παίρνει φωτιά, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και την εσωτερική ισορροπία για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Aprilia