MotoGP – Ανατριχιάζει η περιγραφή του Johann Zarco για τον τραυματισμό του στη Βαρκελώνη [Video]

Ο Γάλλος έπεσε στην επανεκκίνηση μετά το εξίσου τρομακτικό ατύχημα του Alex Marquez
johann zarco catalunya 2026
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

20/5/2026

Το Καταλανικό Grand Prix του 2026 θα το θυμόμαστε για χρόνια και ο λόγος δεν έχει να κάνει ούτε με το θέαμα, ούτε με τις αγωνιστικές επιδόσεις των αναβατών. Απεναντίας, αυτό που δύσκολα θα ξεχάσουμε είναι τα δύο τρομακτικά συμβάντα που οδήγησαν σε ισάριθμες διακοπές του αγώνα.

Το πρώτο συνέβη όταν η ΚΤΜ του πρωτοπόρου Pedro Acosta έσβησε την ώρα της επιτάχυνσης στην έξοδο από στροφή, με αποτέλεσμα ο Alex Marquez που ακολουθούσε τέρμα γκάζι από πολύ κοντά να πέσει πάνω του και να ξεκινήσει μια αλυσιδωτή αντίδραση που συμπαρέσυρε αρκετούς ακόμη αναβάτες.

Ένας εξ αυτών ήταν και ο Johann Zarco, ο οποίος δέχτηκε θραύσματα από τη Ducati του Alex και είχε πολύ έντονους πόνους στο αριστερό του πόδι.

alex marquez catalunya 2026

Σε συνέντευξη που έδωσε σε γαλλική εφημερίδα, ο Zarco περιέγραψε τι έγινε μεταξύ του πρώτου συμβάντος και της επανεκκίνησης:

"Το αριστερό μου πόδι πονούσε φρικτά. Ήταν ήδη μωβ. Του βάλαμε πάγο και ο πόνος υποχώρησε λίγο. Τότε ήταν που έπρεπε να αποφασίσω να μην ξαναμπώ στον αγώνα. Μεταξύ των εικόνων από το ατύχημα του Alex και του χτυπήματος στο πόδι μου, το ηθικό μου ήταν πεσμένο. Δεν ήμουν πια συγκεντρωμένος όταν επιστρέψαμε στον σχηματισμό εκκίνησης."

Ακολούθησε η πρώτη επανεκκίνηση, λίγο μετά την οποία ήρθε η δεύτερη άσχημη στιγμή του αγώνα και, συνεπεία αυτής, η νέα διακοπή.

"Με ρούφηξε η αεροδυναμική του Marini και δεν μπόρεσα να σταματήσω και να τον αποφύγω. Τότε εκτοξεύτηκα πάνω από τη μοτοσυκλέτα του Bagnaia, όπου το αριστερό μου πόδι παγιδεύτηκε ανάμεσα σε τροχό, σέλα και εξάτμιση.”

Το βίντεο αυτού του ατυχήματος είναι πραγματικά ανατριχιαστικό, καθώς η Ducati του Bagnaia έφερνε τούμπες στην αμμοπαγίδα συμπαρασύροντας μαζί της τον Zarco από το παγιδευμένο του πόδι.

Όταν η μοτοσυκλέτα σταμάτησε τις τούμπες, οι Bagnaia και Marini αντιλήφθηκαν αμέσως τη σοβαρότητα της κατάστασης και άρχισαν αγωνιώδεις εκκλήσεις για βοήθεια.

"Είχα κολλήσει στα χαλίκια και ούρλιαζα από πόνο. Το πόδι μου άρχισε να καίγεται και κανείς τριγύρω μου δεν τολμούσε να με ακουμπήσει από φόβο μήπως χειροτερέψουν τα τραύματά μου.

"Τράβηξα το πόδι μου από τη μοτοσυκλέτα και τότε με βοήθησαν, έκοψαν τη φόρμα και μου έκαναν ένεση για να σταματήσει ο πόνος. Δεν έχω ξανανιώσει ποτέ κάτι τέτοιο, ήταν πραγματικά πολύ τρομακτικό."

Ο Γάλλος αποκόμισε από αυτό το συμβάν αρκετά τραύματα στο αριστερό πόδι, όπως κάταγμα περόνης στην κνήμη και ρήξη μηνίσκου στο γόνατο, αλλά πιο σοβαρές και χρονοβόρες στην αποθεραπεία τους είναι σίγουρα οι δύο ρήξεις συνδέσμων, πρόσθιου και οπίσθιου χιαστού.

Ο Zarco βρίσκεται ήδη πίσω στην πατρίδα του και στην κλινική Centre Orthopédique Santyin Lyon, όπου θα εγχειριστεί από τον παγκοσμίου φήμης ορθοπεδικό χειρούργο Dr. Bertrand Sonnery-Cottet. Ωστόσο αυτό που αναμένεται να καθυστερήσει πολύ την επιστροφή του στη δράση είναι οι ρήξεις των δύο συνδέσμων, καθώς θα χρειαστεί να περιμένει ακόμη περίπου δύο εβδομάδες πριν μπει στο χειρουργείο γι’ αυτές.

Κάτι που σημαίνει πως ο χρόνος επιστροφής του στις πίστες αυτή τη στιγμή είναι αδύνατον να προσδιοριστεί.

MotoGP 2026: O πρώτος βαθμός του Toprak Razgatlioglu – Μικρή παρηγοριά για τη Yamaha

Στις τελευταίες θέσεις και οι τέσσερις Yamaha M1
Toprak 1st Point
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, σε μια εμφάνιση που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα τόσο στον ίδιο όσο και στην ομάδα του.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του WorldSBK ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στον αγώνα, περνώντας τον Fabio Quartararo στους τελευταίους γύρους, με τις τέσσερις M1 να τερματίζουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, η διαφορά από την κορυφή παρέμεινε μεγάλη, καθώς ο νικητής Marco Bezzecchi με Aprilia τερμάτισε περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά.

“Ο πρώτος βαθμός είναι κάτι καλό, αλλά δεν είμαι πραγματικά χαρούμενος, γιατί είμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω,” δήλωσε ο Razgatlioglu. “Μου αρέσει αυτή η πίστα και απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο για τους αναβάτες, ειδικά σε αγώνα 20 γύρων. Πιέζω πάντα στο όριο και τελικά πήρα τον πρώτο μου βαθμό στο MotoGP.”

Ο ίδιος στάθηκε και στη μάχη του με τον Quartararo, τον οποίο ακολούθησε για πολλούς γύρους πριν κάνει την προσπέραση: “Έμαθα πολλά σήμερα. Στο τέλος προσπάθησα να περάσω και να βρω τον ρυθμό μου. Το θετικό είναι ο βαθμός, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων."

Από την πλευρά της ομάδας, ο διευθυντής της Pramac, Gino Borsoi, χαρακτήρισε τον πρώτο βαθμό της νέας M1 V4 ως ψυχολογική ώθηση μετά το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. “Οι φιλοδοξίες μας είναι υψηλότερες, αλλά χρειαζόμασταν μια ώθηση στο ηθικό και είμαστε χαρούμενοι για τον Toprak και τον πρώτο από πολλούς, όπως ελπίζουμε, βαθμούς στην καριέρα του στο MotoGP.”

Παρά το θετικό αυτό βήμα, είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έχει σημαντικό ακόμη δρόμο μπροστά της, καθώς το χάσμα από τους πρωτοπόρους παραμένει μεγάλο. Η συνέχεια της σεζόν, ιδιαίτερα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα δείξει αν η πρόοδος μπορεί να μετατραπεί σε πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα.