MotoGP: Απολογία Vinales για τα γεγονότα που οδήγησαν στην απόφαση της Yamaha

Ζητά συγνώμη ο Vinales
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/8/2021

Σε ένα σύντομο μήνυμα προχώρησε ο Vinales με φανερή τάση να αποκλιμακώσει την κατάσταση και χωρίς να δίνει κάποια εξήγηση για την συμπεριφορά, όπως τουλάχιστον αυτή καταγράφηκε εδώ, ή να αναφερθεί στους λόγους με μεγαλύτερη λεπτομέρεια, πέρα από όλα όσα έχουν ήδη ειπωθεί. Θυμίζουμε πως η Yamaha αποφάσισε με ανακοίνωσή της να τον αποσύρει από αυτό τον αγώνα, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο να μην αγωνιστεί μαζί τους μέχρι το τέλος της σεζόν, όταν και λήγει η συνεργασία τους.

«Όπως ξέρετε αυτή η κατάσταση είναι στενάχωρη, στο τέλος είχα μεγάλη απογοήτευση. Θέλω να απολογηθώ και να ζητήσω συγνώμη από την Yamaha, καθώς όλα ανάγονται στην απογοήτευση που είχα και στον θυμό.

Τους τελευταίους γύρους οδήγησα την μοτοσυκλέτα με διαφορετικό τρόπο, υπήρχε μία μεγάλη έκπληξη συναισθημάτων απογοήτευσης και θυμού, σε κάθε περίπτωση δεν θα ήθελα ποτέ να υπάρξει ο παραμικρός κίνδυνος για κάποιον άλλο ή και για εμένα και στο τέλος της ημέρας είμαι πολύ λυπημένος με την τροπή των πραγμάτων.

Ήταν, και είναι, δύσκολο να βλέπω τους συναθλητές μου να οδηγούν και να είμαι θεατής, είμαι μαχητής, θέλω να δίνω μάχη σε κάθε γύρο, αλλά σε κάθε περίπτωση είναι μία απόφαση της Yamaha που την σέβομαι. Είμαι ακόμη οδηγός της Yamaha και σέβομαι την απόφασή τους.»

Η Yamaha δεν έχει πάρει ακόμη κάποια απόφαση, τουλάχιστον επίσημα, ωστόσο παρά την συγνώμη του Vinales είναι μικρό το ενδεχόμενο να επιστρέψει στην ενεργό δράση με δική τους μοτοσυκλέτα αυτή την σεζόν.

Ετικέτες

MotoGP: Ο Maverick Vinales χάνει και τον αγώνα στην Jerez

Θα μείνει χωρίς αντικαταστάτη η KTM Tech3 - τραυματίας είναι και ο Pol Espargaro
vinales
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/4/2026

Το MotoGP επιστρέφει από τις ΗΠΑ και κατευθύνεται στην Ισπανία αυτό το Σαββατοκύριακο, 24–26 Απριλίου, όμως δεν θα είναι παρών ούτε και σ’ αυτόν τον αγώνα ο Maverick Vinales.

Ο τραυματισμός στον ώμο του Vinales προκλήθηκε τον περασμένο Ιούλιο στο GP της Γερμανίας, όταν είχε πτώση κατά τη διάρκεια των προκριματικών. Ο τραυματισμός του Ισπανού αναβάτη φαίνεται να είναι αρκετά επίμονος, αφού τον ταλαιπωρεί ακόμη 9 μήνες μετά το συμβάν.

Ο Vinales χαρακτήρισε απογοητευτικό το γεγονός, όμως θεωρεί πως αυτή είναι η σωστή απόφαση για το σώμα του: Είναι προφανώς απογοητευτικό να μην αγωνιστώ στη Jerez αυτό το Σαββατοκύριακο. Είναι ένα τεράστιο γεγονός για μένα και ο πρώτος από τους αγώνες στην πατρίδα μου αυτή τη σεζόν. Γνωρίζω όμως καλά το σώμα μου και αυτή τη στιγμή προτεραιότητα είναι να αναρρώσω σωστά και να βεβαιωθώ ότι θα επιστρέψω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση για το υπόλοιπο της σεζόν. Όλα κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση και ο στόχος είναι να είμαι έτοιμος για το Le Mans.

Ο Nicolas Goyon, διευθυντής της ομάδας Red Bull KTM Tech3, πρόσθεσε ότι δεν ήταν δυνατό να αντικατασταθεί ο Vinales, καθώς και ο Pol Espargaro είναι τραυματίας.

“Το πιο σημαντικό για εμάς είναι η ανάρρωση του Maverick. Το κενό στο πρόγραμμα του έδωσε πολύτιμο χρόνο για να επικεντρωθεί στην αποκατάστασή του και ελπίζουμε ότι αυτό σημαίνει ότι θα χάσει μόνο αυτόν τον αγώνα. Φαίνεται να είναι σε καλό δρόμο για να επιστρέψει στο Le Mans, κάτι που είναι πολύ θετικό.

Είναι επίσης λυπηρό το γεγονός ότι ο Pol, ο αναπληρωματικός μας αναβάτης, τραυματίστηκε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, καθώς τον γνωρίζουμε καλά και θα αποτελούσε μια ισχυρή προσθήκη στην ομάδα για το Σαββατοκύριακο στο Jerez.

Με τον περιορισμένο χρόνο που είχαμε στη διάθεσή μας πριν από τον αγώνα, αξιολογήσαμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές, αλλά τελικά αποφασίσαμε να επικεντρωθούμε στη σωστή λειτουργία μιας μοτοσυκλέτας για αυτόν τον γύρο.”