MotoGP Aragon: Έραψε κάθε στόμα! Νίκη Marc Marquez σε ρεκόρ δεκαετίας

Απόλυτα πιο γρήγορος σε κάθε ημέρα
MotoGP Aragon: Έραψε κάθε στόμα! Νίκη Marc Marquez σε ρεκόρ δεκαετίας
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

8/6/2025

Ακριβώς δέκα χρόνια είχαμε να δούμε έναν αναβάτη να είναι ο απόλυτα ταχύτερος κάθε ημέρας, ξεκινώντας από τις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής. Την τελευταία φορά δεν υπήρχε μάλιστα ο αγώνας Sprint και ο αναβάτης αυτός ήταν ο Marc Marquez.

Θα είχε σπάσει και νωρίτερα φέτος αν δεν είχε σημειώσει συγκεκριμένες πτώσεις, αλλά σήμερα, ανεξαρτήτως αν πάρει τον φετινό τίτλο, που κακά τα ψέματα είναι ήδη δικός του, ο Marc Marquez δίδαξε σήμερα ένα μεγάλο μάθημα σε κάθε έναν εκεί έξω τα προηγούμενα χρόνια που είχε βιαστεί να μιλήσει για αυτόν.

Από το πιο “light” όπως το «μη μας ενημερώνετε για την υγεία του, δεν θα επιστρέψει», μέχρι τα πιο επιθετικά που έλεγαν πως έτσι και αλλιώς δεν θα τα καταφέρει απέναντι στους νεότερους αναβάτες, ο Marc Marquez τους κέρασε τσιχλίτσα. Το είχα γράψει πολλές φορές με τον πιο απλό τρόπο: «Γιατί η βιασύνη;» Ασχέτως αν τον συμπαθεί κανείς ή όχι, δεν μπορείς να ξεγράψεις έναν τέτοιο αναβάτη τόσο εύκολα.

Αυτός είναι και ο λόγος που κρατιούνται τώρα με τον Martin, γιατί απλά κατάλαβαν το λάθος του να βιάζεσαι να μιλήσεις.

Σήμερα ο Marc Marquez ξεκίνησε καλύτερα και μαζί και ο Bagnaia σε μία αντίστροφη εικόνα από τον Sprint, έκανε πολύ γρήγορα την διαφορά με τον αδερφό του στην δεύτερη θέση και το βάθρο για τις θέσεις 1-2 κλείδωσε από την εκκίνηση.

Ο Bagnaia είχε δρόμο μπροστά του, θα έπρεπε να παλέψει περισσότερο.

Για αρχή οι δύο KTM που εχθές πάλεψαν με τις VR46, σήμερα έκαναν φανταστική εκκίνηση και βρέθηκαν πίσω από το βάθρο να πιέζουν για να ανέβουν.

Με την σκληρή γόμα και με μπόλικη πίεση στον Bagnaia, βάζοντας συνέχεια μούρη στα φρένα για να βρεθεί ο Acosta να δυσκολεύεται να μαζέψει μετά την γραμμή του και τον Bagnaia να ξανά κερδίζει, ήταν σίγουρο πως κάνουν σκληρότερη χρήση των ελαστικών.

Στο μεταξύ ο Binder πίσω από τον Acosta είχε να αντικρούσει τις επιθέσεις του Morbidelli που είχε παλέψει και εχθές για το βάθρο και είχε σκοπό σήμερα να μην το χάσει έτσι εύκολα. Χαρακτηριστική στιγμή όταν ο Morbidelli προσπάθησε να περάσει τον Binder την στιγμή που ο Acosta έκανε επίθεση στον Bagnaia!

Την μάχη αυτή με την πρόσφυση οδηγώντας κολλημένοι στον μπροστινό τους ενώ η άσφαλτος είχε 51 βαθμούς, θα την έχανε πρώτος ο Binder σημειώνοντας πτώση στην μέση του αγώνα.

Ο Aldeguer έδινε επίσης πολύ καλή μάχη, ξεκαθαρίζοντας πως είναι πολύ δυνατός Rookie, ξεχωρίζοντας παράλληλα με την απουσία του Ai Ogura βέβαια…

Στο δεύτερο μισό του αγώνα η μάχη του Aldeguer με τον Morbidelli μας κράτησε στον αγώνα που έτσι και αλλιώς η απονομή του βάθρου ήταν σαν να είχε τελειώσει, από την στιγμή που και ο Bangnaia είχε αρχίσει να κερδίζει την μάχη.

Η πτώση του Vinales, παρόλο που ξανά μπήκε στον αγώνα, έβαλε σκέψεις για το αν ο Acosta θα καταφέρει να μείνει εμπρός, τελικά όμως πήρε την 4η θέση.

Είχε προηγηθεί και η πτώση του Zarco που πήγαινε για σερί καλύτερων εμφανίσεων με βάση το προσωπικό ρεκόρ που έχει η Honda φυσικά, ιδιαίτερα χαμηλό τις τελευταίες σεζόν. Και φυσικά στην αρχή η ατυχία του Quartararo που έφερε συνολικά 3 απουσίες από την συνολική δράση.

Ο Morbidelli πήρε τελικά την μάχη από τον Aldeguer, τον θυμωμένο Aldeguer μετά από κάτι τόσο έντονο και ταυτόχρονα τους ευχαριστούμε γιατί μας έδιναν το έναυσμα να παροακολουθούμε την πίστα πιο συγκεντρωμένα.

Ο ρυθμός των πρώτων ήταν καταπληκτικός για τις συνθήκες, ο Bagnaia κατάφερε στο τέλος να κάνει τον ταχύτερο χρόνο και ο Marc Marquez έπρεπε να οδηγεί αλάνθαστα για να διατηρήσει την απόστασή του και το έκανε.

Ένας καταπληκτικός αγώνας για την οικογένεια Marquez!

 

Θέση

Βαθμοί

Αναβάτης

Ομάδα

Χρόνος

1

 

93M. Marquez

Ducati Lenovo Team

41:11.19

2

 

73A. Marquez

BK8 Gresini Racing MotoGP

+1.107

3

 

63F. Bagnaia

Ducati Lenovo Team

+2.029

4

 

37P. Acosta

Red Bull KTM Factory Racing

+7.657

5

 

21F. Morbidelli

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

+10.363

6

 

54F. Aldeguer

BK8 Gresini Racing MotoGP

+11.889

7

 

36J. Mir

Honda HRC Castrol

+14.938

8

 

72M. Bezzecchi

Aprilia Racing

+16.022

9

 

49F. Di Giannantonio

Pertamina Enduro VR46 Racing Team

+18.321

10

 

25R. Fernandez

Trackhouse MotoGP Team

+19.190

11

 

42A. Rins

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

+19.646

12

 

23E. Bastianini

Red Bull KTM Tech3

+24.624

13

 

7A. Fernandez

Yamaha Factory Racing

+25.986

14

 

43J. Miller

Prima Pramac Yamaha MotoGP

+26.761

15

 

88M. Oliveira

Prima Pramac Yamaha MotoGP

+27.122

16

 

35S. Chantra

IDEMITSU Honda LCR

+37.117

17

 

32L. Savadori

Aprilia Racing

+43.588

18

 

12M. Viñales

Red Bull KTM Tech3

+86.319

Πτώσεις / Εγκαταλείψεις

   

20F. Quartararo

Monster Energy Yamaha MotoGP Team

 
   

33B. Binder

Red Bull KTM Factory Racing

 
   

5J. Zarco

CASTROL Honda LCR

 

 

Ετικέτες

MotoGP: KTM και Binder ποντάρουν στον πρώην crew chief του Razgatlioglu για επιστροφή στις επιτυχίες

Ο Phil Marron της KTM εξηγεί πώς προσπαθούν να επαναφέρουν τον Νοτιοαφρικανό στην κορυφή
phil-marron-brad-binder-ktm-motogp
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/4/2026

Η συνεργασία του Brad Binder με τον Phil Marron βρίσκεται ακόμη σε φάση εξέλιξης, με στόχο τη σταθερότητα και την επιστροφή στα αποτελέσματα και τις θετικές εμφανίσεις στο MotoGP.

Ο Brad Binder μπαίνει στα MotoGP του 2026 με σημαντικές αλλαγές στο γκαράζ της KTM, καθώς δίπλα του βρίσκεται πλέον ο έμπειρος Phil Marron ως νέος crew chief. Μετά από μια χρονιά με σκαμπανεβάσματα, ο Νοτιοαφρικανός στοχεύει στην επιστροφή στις υψηλές επιδόσεις, με τη νέα αυτή συνεργασία να αποτελεί βασικό κομμάτι της προσπάθειας.

Ο Marron, γνωστός από τη μακρόχρονη συνεργασία του με τον Toprak Razgatlıoglu στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, επιστρέφει στα MotoGP μετά από σχεδόν μία δεκαετία. Η τελευταία του παρουσία στη μεγάλη κατηγορία ήταν το 2016, όταν εργαζόταν με τον Eugene Laverty στην ομάδα Aspar.

"Είναι υπέροχο που επέστρεψα μετά από δέκα χρόνια. Υπάρχουν πολλά γνώριμα πρόσωπα και με υποδέχθηκαν πολύ θερμά," ανέφερε ο Marron, τονίζοντας παράλληλα τις τεχνικές αλλαγές που έχουν μεσολαβήσει από τότε.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp

Η συνεργασία του με τον Binder ξεκίνησε από τα τεστ της Βαλένθια τον περασμένο Νοέμβριο και συνεχίστηκε σε προετοιμασία και στους πρώτους αγώνες της χρονιάς. Παρότι η χημεία είναι θετική, ο ίδιος κρατά χαμηλούς τόνους: "Η συνεργασία μας είναι πολύ καλή. Μου δίνει ξεκάθαρο feedback και καταλαβαίνει πολύ καλά τη μοτοσυκλέτα. Αλλά ακόμη δουλεύουμε για να φτάσουμε στο επίπεδο που θέλουμε."

Η σεζόν δεν έχει ξεκινήσει ιδανικά για τον Binder, ο οποίος βρίσκεται μόλις στη 12η θέση της βαθμολογίας. Σύμφωνα με τον Marron, το βασικό ζητούμενο δεν είναι οι μεγάλες αλλαγές, αλλά η συνέπεια: "Πρέπει να βρούμε σταθερότητα και να κάνουμε το πακέτο μας σταθερό. Να έχει εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα σε κάθε στροφή. Το επίπεδο είναι τόσο υψηλό που όλα κρίνονται στις λεπτομέρειες."

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου η KTM έχασε ευκαιρίες, όπως στον αγώνα της Ταϊλάνδης λόγω τεχνικού προβλήματος. "Αν κάνουμε καλή δουλειά στις κατατακτήριες, τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν. Ο Brad είναι οδηγός της Κυριακής, του αρέσουν οι αγώνες," υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp

Όσον αφορά τα προβλήματα chatter που ταλαιπώρησαν την RC16 την περασμένη χρονιά, ο Marron εμφανίζεται καθησυχαστικός, σημειώνοντας ότι οι λύσεις που εφαρμόστηκαν από τα πρώτα τεστ δείχνουν να αποδίδουν.

Κλείνοντας, ο Βορειοϊρλανδός στάθηκε και στο επίπεδο της ομάδας της KTM: "Απολαμβάνω πολύ τη συνεργασία. Είναι μια ομάδα που δουλεύει χρόνια μαζί και αυτό φαίνεται, υπάρχει εξαιρετική οργάνωση και κατανόηση μεταξύ τους."

Το αν αυτή η συνεργασία θα φέρει τον Binder ξανά στις νίκες, θα φανεί στους επόμενους αγώνες. Το μόνο σίγουρο είναι πως η βάση για επιστροφή στις επιτυχίες έχει ήδη τεθεί.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp