MotoGP Αργεντινής: Πύρινες δηλώσεις Rossi & Marquez

Διαμετρικά αντίθετοι στις τοποθετήσεις τους
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/4/2018

Τοποθετήθηκαν οι δύο αναβάτες για το περιστατικό μεταξύ τους και όπως μπορεί κανείς να μαντέψει, δεν συμφωνούν καθόλου. Πύρινος λόγος από τον Rossi, δεν αναγνωρίζει κατηγορίες ο Marquez:

Ο Rossi μίλησε πρώτος και κατηγόρησε ευθέως τον Marquez ρίχνοντας ευθύνες και στην αρχή του αγώνα:

Σε ερώτηση αν το σημερινό περιστατικό θέτει εμπόδια στην καλυτέρευση των σχέσεων με τον Marquez είπε σε δύο ξεχωριστές δηλώσεις: «Δεν υπάρχει καμία σχέση με τον Marquez για να χαλάσει τώρα. Δεν έχω σχέση μαζί του από το ‘15»

Τόνισε πιο μετά για το γεγονός πως πήγε να του ζητήσει συγνώμη: «Είναι επικοινωνιακό κόλπο και δεν έχει τα κότσια να έρθει μόνος του στο γραφείο μου. Έρχεται με τον μάνατζέρ του, με την Honda και τις κάμερες, γιατί αυτό τον νοιάζει. Δεν πιστεύω τίποτα από όσα λέει, είναι αστείο ότι ήρθε εκεί. Καλύτερα μάλιστα να μην έρθει μόνος του να μιλήσει μαζί μου…» Είπε επίσης σε άλλο σημείο: «Δεν χρειάζεται να έχω σχέση μαζί του, ούτε να προσπαθώ να καλυτερεύσει, δεν θέλω να χάνω τον χρόνο μου».

Για το συμβάν: «Αυτό κάνει πάντα ο Marquez, δεν σέβεται κανέναν μέσα στην πίστα. Το θέμα ξεκινά από την Παρασκευή που έκανε το ίδιο στον Vinales! Ο Vinales τον είδε με την άκρη του ματιού του και την γλίτωσε, έκανε το ίδιο σε εμένα το Σάββατο και φυσικά σήμερα, το κάνει επίτηδες. Βάζει το πόδι του και πέφτει πάνω σου για να σε ρίξει. Έρχεται για να σε ρίξει, έχει στόχο να σε ρίξει εκείνη την στιγμή και όσο δεν αισθάνεσαι προστατευμένος από την αρχή του αγώνα, πρέπει εσύ να προστατεύσεις τον εαυτό σου. Όχι δεν αισθάνομαι προστατευμένος από την οργάνωση και θα το συζητήσω μαζί τους. Γιατί με τον τρόπο που το αντιμετωπίζουν αυτό, θα συνεχίσει να το κάνει. Εγώ φοβάμαι όταν βλέπω Marquez στην πινακίδα, γιατί ξέρω πως όταν είναι πίσω σου θα προσπαθήσει να σε ρίξει. Είναι επικίνδυνος παίζει βρώμικα! Σήμερα έπεσε πάνω σε τέσσερις αναβάτες!

Ήρθε επάνω μου, επάνω σε εμένα και την μοτοσυκλέτα μου, όχι στην γραμμή μου. Αυτό τον αγώνα θέλουμε, να αγωνιζόμαστε με το ποιος θα ρίξει τον άλλο; Τον Espargaro τον χτύπησε με 200 χιλιόμετρα, αν εκείνη την στιγμή ακουμπούσε μία μανέτα τι θα γινόταν; Να βρεθούμε δηλαδή πάνω στους τοίχους για πιο λόγο; Δεν το διασκεδάζω όταν έχω αναμέτρηση μαζί του και δεν το διασκεδάζω γιατί είναι ένα βρώμικο παιχνίδι, δεν είναι καθαρό! Να καταλήξουμε να παίζουμε έτσι; Στο τέλος να μείνει ένας; Πιθανότατα εκείνος γιατί έχει εξασκηθεί σε αυτό…

Σήμερα δεν ήμουν δυνατός, ο Marquez ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορος, αλλά ακόμα χειρότερα, γιατί απλά πέρασέ με στην επόμενη στροφή, γιατί να το κάνεις αυτό; Μα για να με ρίξει έξω, είναι χαρούμενος αν καταλήξεις να πέσεις! Μπήκε με +20 χιλιόμετρα στην στροφή δεν υπήρχε περίπτωση να την καταφέρει, απλά σκεφτόταν ότι θα ρίξει τον άλλο»

Ο Marquez επίσης καταλογίζει ευθύνες στην οργανωτική αρχή και δεν δέχεται καμία από τις κατηγορίες

«Ήταν λάθος να με στείλουν στα pit εκείνη την στιγμή. Πήρα το ΟΚ από κριτή για να παραμείνω στην εκκίνηση, ναι μου είπε βγες, αλλά μετά πήρα το ΟΚ, δηλαδή ξαφνικά απαγορεύεται κάτι μετά από λίγους γύρους όταν έχω πάρει το ΟΚ; Όταν έσβησε ο κινητήρας –που είναι κάτι που δεν συμβαίνει ποτέ- σήκωσα το χέρι αλλά δεν ήταν κανείς εκεί. Την έσπρωξα και ήμουν τυχερός που πήρε. Εκείνη την στιγμή δεν ήξερα τι έπρεπε να κάνω. Αν ο κινητήρας δεν δουλεύει τότε οκ, αλλά αν δουλεύει; Ούτε οι ίδιοι ήξεραν, ρώτησα και πήρα το ΟΚ, θεώρησα πως ήταν ΟΚ πήγαινε στην γραμμή σου.

Μόνο με τον Espargaro έχω δικό μου λάθος. ‘Επεσα επάνω του, αλλά όταν έχεις τόσο μεγάλη διαφορά ταχύτητας, όταν γυρνάς ένα δευτερόλεπτο πιο γρήγορα από τον άλλο, τότε είναι πολύ δύσκολο να υπολογίσεις εκείνη την στιγμή που θα βρεθεί. Είναι όλα πάρα πολλά, και συμβαίνουν πολύ γρήγορα. Σήμερα ήταν ένας πολύ δύσκολος αγώνας, οι συνθήκες ήταν εξαιρετικά δύσκολες και η πίστα είχε πολύ λίγο στεγνό χώρο. Η περίπτωση του Rossi δεν ήταν το ίδιο, με τον Espargaro, όρμηξα για την αγωνιστική γραμμή και έχασα το εμπρός εξαιτίας των συνθηκών της πίστας. Γύρισα πίσω το κεφάλι να δω αν είναι καλά και σήκωσα το χέρι γιατί λυπάμαι που έπεσε, αλλά ως εκεί. Σήμερα ήταν δύσκολα τα πράγματα, δείτε τον Zarco με τον Pedrosa, τον Petrucci με τον Aleix.

– Σου ρίχνει βαριές κατηγορίες για εσκεμμένη συμπεριφορά, βάζεις πόδι και στοχεύεις μοτοσυκλέτες: «Ποτέ στην καριέρα μου δεν έχω κάνει κάτι τέτοιο! Ποτέ! Πάντα σκέφτομαι τον αγώνα μου, και να πάω καλά, όχι να ρίξω τον άλλο. Παρά το όσα έχουν γίνει είμαι χαρούμενος για τον αγώνα, και σαν απόδοση. Γιατί είχαμε τον ρυθμό ως ομάδα, καταφέραμε να αποδώσουμε εξαιρετικά.

Τόνισε επίσης: «Δεν με νοιάζει τι λέει ο Rossi, ειλικρινά. Εγώ έκανα τον αγώνα μου, και υπήρξαν και λάθη. Κάποια από αυτά τα αναγνώρισα, κάποια ήταν της οργάνωσης. Κοιτάω μπροστά και βελτιώνομαι για το μέλλον. Ξέρουμε όλοι πως αγωνιζόταν ο ίδιος ο valentino πριν από 25 χρόνια.. Θυμόμαστε όλοι».

Lin Jarvis: «Η θέση μας είναι αυτή που τόσο παραστατικά τόνισε ο Valentino. Ζητήσαμε από την οργανωτική αρχή να πάρει μέτρα ώστε να σταματήσει αυτό το φαινόμενο. Σχετικά με τις δηλώσεις του Marquez για την ποινή της διέλευσης από την pit lane, είναι πολύ σωστή. Που ακούστηκε να γυρνάς πίσω την μοτοσυκλέτα οδηγώντας ανάποδα στην πίστα; Δεν το έχω δει ποτέ αυτό, σε ολόκληρη την καριέρα μου. Του είπαν βγες έξω και τους αγνόησε».

Ετικέτες

Noah Detwiller – Επιστροφή στην πίστα 139 ημέρες μετά το παραλίγο μοιραίο ατύχημά του!

Το χρονικό ενός απίστευτου comeback
noah dettwiler
Από τον

Παύλο Καρατζά

19/3/2026

Ο νεαρός Ελβετός Noah Dettwiler έγινε δυστυχώς γνωστός σε όλους λόγω του ακραίου ατυχήματος του στο ζέσταμα του αγώνα της Moto3 της Sepang τον περασμένο Οκτώβρη. Ο Noah συγκρούστηκε με τον Jose Antonio Rueda και υπέστη πολλαπλά καρδιακά επεισόδια, του αφαιρέθηκε η σπλήνα και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση στο πόδι.

Μία εβδομάδα αργότερα ο νεαρός αναβάτης ξεπέρασε τον κίνδυνο και ξύπνησε από το κώμα, ενώ λίγες ημέρες αργότερα πήρε εξιτήριο από το νοσοκομείο. Στη συνέχεια ο Noah εστίασε στην αποκατάστασή του και μόλις δύο μήνες μετά το ατύχημα ανακοινώνει την συνεργασία του με την Kuja Racing και τη συμμετοχή του στους αγώνες του ιταλικού πρωταθλήματος CIV στην κατηγορία Supersport.

noah dettwiler

Είναι από τις πολύ ευχάριστες ειδήσεις που σε κάνουν να χαμογελάς - αλλά παράλληλα είσαι και επιφυλακτικός αφού το σενάριο σου φαίνεται υπερβολικά αισιόδοξο - όμως σύντομα ο 20χρονος αναβάτης δείχνει πως κάνει πράξη τις δηλώσεις του και επιστρέφει στην πίστα για προπόνηση με μία Ducati Panigale V2, μόλις 139 ημέρες μετά το ατύχημά του.

Το ιταλικό πρωτάθλημα ταχύτητας CIV ξεκινά τον επόμενο μήνα και από την πλευρά μας θα σας ενημερώνουμε για την εξέλιξη του απίστευτου αυτού comeback που έχει ήδη πετύχει ο Noah Detwiller.

Ετικέτες