MotoGP Casey Stoner: Χάρη στη Yamaha κέρδισα το πρωτάθλημα με την Ducati

Δύο φορές μου πρότειναν να πάω αλλά…
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

28/12/2023

Αποκαλυπτικός ήταν για άλλη μια φορά ο Casey Stoner σχετικά με την αγωνιστική σταδιοδρομία του στα GP και κυρίως στην μεγάλη κατηγορία των MotoGP όπου πήρε συνολικά δύο παγκόσμια πρωταθλήματα με την Ducati και την Honda, αλλά όπως ο ίδιος λέει θα μπορούσε να τα είχε πάρει με την Yamaha η οποία των προσέγγισε δύο φορές. Συγκεκριμένα ο Stoner είπε πως 2005 η Yamaha του πρότεινε μια θέση στη δορυφορική της ομάδα, με προοπτική να ανέβει στην εργοστασιακή ομάδα το 2006. Όμως μετά την συνάντηση και την προφορική συμφωνία πριν πέσει το συμβόλαιο πάνω στο τραπέζι για τις υπογραφές, η Yamaha έκλεισε τα τηλέφωνα! “Ήταν ξεκάθαρο πως με χρησιμοποίησαν για δόλωμα ώστε να πιέσουν κάποιον άλλο αναβάτη να υπογράψει για λιγότερα χρήματα” λέει σήμερα ο Stoner, όπου τελικά υπέγραψε στην Honda LCR. Όμως η ιστορία με την Yamaha δεν σταματά εδώ, καθώς την επόμενη χρονιά επανήλθαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων και του πρότειναν συμβόλαιο για τη σεζόν του 2007. Όμως και πάλι η ιαπωνική εταιρεία έκλεισε τα τηλέφωνα μετά την συνάντηση, με αποτέλεσμα ο Stoner να βρεθεί χωρίς σέλα για την επόμενη χρονιά.

Τότε ήταν που τον προσέγγισε η Ducati. “Σίγουρα οι Ιταλοί με ήθελαν μόνο και μόνο για να καλύψω το κενό μέχρι να λήξει το συμβόλαιο του Marco Melandri. Ήμουν αναβάτης-γέμισμα μέχρι να φτιάξουν το Italian-Dream-Team που ήθελαν να φτιάξουν. Δεν είχαν κανένα πλάνο να με κρατήσουν περισσότερο.  Ήρθε βέβαια η κατάκτηση του πρωταθλήματος και οι ισορροπίες άλλαξαν. Ένα πρωτάθλημα που για να είμαι ειλικρινής το οφείλω στη συμπεριφορά της Yamaha που μου έδωσε κίνητρο, καθώς το μόνο που ήθελα στην αρχή της σεζόν του 2007 ήταν να κερδίσω μερικά βάθρα για να τους δείξω πως έκαναν λάθος που δεν με διάλεξαν!”  

Οι ισχυρισμοί του Stoner επιβεβαιώθηκαν από την ιστορία, καθώς η Ducati πράγματι έδωσε τη θέση του Stoner στους Rossi και Melandri προσπαθώντας να φτιάξει την Italian Dream Team, κάτι που φυσικά δεν έγινε πραγματικότητα μέχρι το 2022 και το πρώτο πρωτάθλημα του Pecco Bagnaia.

MotoGP-Jorge Martin: Χάνει και το Grand Prix της Αυστραλίας λόγω τραυματισμού

Ο Martin συνεχίζει την ανάρρωση μετά το κάταγμα κλείδας στο Grand Prix του Motegi
Martin Misses Phillip Island
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

6/10/2025

Η επιστροφή του Jorge Martin στις πίστες θα καθυστερήσει περισσότερο από το αναμενόμενο, καθώς η Aprilia επιβεβαίωσε ότι ο Ισπανός δε θα δώσει το "παρών" ούτε στο Grand Prix της Αυστραλίας

Ο Martin τραυματίστηκε σοβαρά στον αγώνα Sprint στο Motegi, σπάζοντας την δεξιά κλείδα. Επέστρεψε άμεσα στην Ισπανία, όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση στο Hospital Universitari Dexeus από την ομάδα του Δρ. Xavier Mir. Η επέμβαση κρίθηκε επιτυχής, ωστόσο η ανάρρωση αποδεικνύεται πιο απαιτητική από το αρχικά αναμενόμενο.

Η Aprilia είχε ήδη ανακοινώσει ότι δεν θα αντικαταστήσει τον Martin στον αγώνα της Ινδονησίας, ενώ πλέον ο Team Manager, Paolo Bonora, επιβεβαίωσε ότι ο αναβάτης θα απουσιάσει σίγουρα και από το Phillip Island, "Είναι ένας σοβαρός τραυματισμός. Η επέμβαση πήγε πάρα πολύ καλά, όμως τώρα είμαστε σε επαφή με τον γιατρό για το πρόγραμμα αποθεραπείας. Σίγουρα μπορώ να επιβεβαιώσω ότι στην Αυστραλία δεν θα είναι μαζί μας. Δεν ξέρουμε για το μέλλον, πρέπει να περιμένουμε τις ιατρικές εξετάσεις μέρα με τη μέρα. Το κάταγμα είναι σε δύο σημεία, όχι μια απλή ρωγμή. Χρειάζεται χρόνος. Στέλνουμε μια μεγάλη αγκαλιά στον Jorge και του υπενθυμίζουμε ότι όλη η ομάδα είναι διαρκώς δίπλα του."

Την ίδια γραμμή κράτησε και ο Ιατρικός Διευθυντής του MotoGP, Ángel Charte, ο οποίος τόνισε ότι η χειρουργική επέμβαση ήταν σύνθετη, αφού το κάταγμα είχε τρία τμήματα, που στερεώθηκαν με βίδες και υποστηρικτικές πλάκες. Η αποκατάσταση θα ξεκινήσει άμεσα, όμως το χρονοδιάγραμμα επιστροφής του Martin παραμένει αβέβαιο.

Ο Ισπανός πρωταθλητής καλείται πλέον να ακολουθήσει προσεκτικά το πρόγραμμα αποθεραπείας, με την Aprilia και τους γιατρούς να παρακολουθούν στενά την πορεία της ανάρρωσης του.