MotoGP Ducati: Θα αποφασίσουμε για τον Dovizioso μετά την Αυστρία

Βαρύς ο πέλεκυς
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

14/8/2020

Σε μία σωστή κίνηση ώστε να σταματήσουν οι συνεχείς ερωτήσεις και η παραφιλολογία, ο Davide Tardozzi ενημέρωσε πως η απόφαση της Ducati για το μέλλον του Dovizioso θα γίνει μετά τους δύο συνεχόμενους αγώνες στην ίδια πίστα, στην Αυστρία.

Από την άλλη πλευρά αυτό δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα του κόσμου να ακούς, όσο ετοιμάζεσαι για τις πρώτες δοκιμές, αλλά δεν είναι κάτι που και ο ίδιος ο Dovizioso δεν γνώριζε, δεν το ακούει για πρώτη φορά από τον Davide, η ανακοίνωση έγινε ενώ το ήξερε.

Πέρσι ο Dovizioso ήταν άκρως ανταγωνιστικός του Marquez μέσα εδώ και τον κέρδισε οριακά μετά από έντονη μάχη. Σήμερα επίσης βρέθηκε σε πολύ καλή φόρμα και γενικά αυτή η πίστα ευνοεί την Ducati.

Οι κόκκινοι είναι σε θέση που πρέπει να βρουν έναν νέο αναβάτη με τα φόντα να οδηγήσει την μοτοσυκλέτα στην πρώτη γραμμή, αλλά τέτοιος δεν υπάρχει στον ορίζοντα. Ο Dovizioso είναι 35 ετών και έχει ακόμη χρόνια μπροστά του που μπορεί να τα εκμεταλλευτεί και σαν αναβάτης εξέλιξης, ωστόσο αυτό είναι κάτι που ο ίδιος κρατά για αργότερα.

Μέσα στα επόμενα δύο Σαββατοκύριακα, θα κοιτάξει να έχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ώστε να ανεβάσει την διαπραγματευτική του ισχύ, ωστόσο ήδη τα περιθώρια είναι στενά και για τις δύο πλευρές…

UPDATE:


Ο Dovizioso αποφάσισε μόνος του...

Ετικέτες

MotoGP: Τραυματίστηκε ο Ai Ogura στον γύρο του Misano

Τραυματισμοί σε κόκκαλα και μαλακούς ιστούς - Επιστροφή στην Ιαπωνία για ανάρρωση
Ai Ogura Injury
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

16/9/2025

Ο Ai Ogura, αναβάτης της Trackhouse Racing, είχε μια πτώση κατά τον τρίτο γύρο του Grand Prix του San Marino, υποφέροντας από πολλαπλά αιματώματα στο δεξί χέρι και φλεγμονή στον αριστερό αστράγαλο. Ο Ιάπωνας θα επιστρέψει στην πατρίδα του για ανάρρωση πριν από τον αγώνα στο Motegi.

Η πτώση σημειώθηκε στη γρήγορη δεξιά στροφή 12, στον τρίτο γύρο εκ των 27 συνολικά. Ο Ogura ακύρωσε τις υποχρεώσεις του με τα μέσα ενημέρωσης και δεν συμμετείχε στο επίσημο τεστ της Δευτέρας στο Misano. Σύμφωνα με την Trackhouse Racing, ο Ιάπωνας δεν υπέστη σοβαρό τραυματισμό αλλά παρουσίασε αιμάτωμα στη βάση των δαχτύλων 2, 3 και 4 του δεξιού χεριού, με φλεγμονή και περιορισμένη κίνηση, ενώ πρησμένοι μαλακοί ιστοί κάτω από τη φτέρνα του αριστερού ποδιού προκαλούσαν δυσφορία.

Κατόπιν ιατρικών οδηγιών, ο Ogura δεν θα συμμετάσχει στο τεστ της Δευτέρας και θα επιστρέψει στην Ιαπωνία την Τρίτη, ώστε να προετοιμαστεί για τον επόμενο αγώνα στο Grand Prix της Ιαπωνίας, στο Motegi. Ο rookie του MotoGP έχει ήδη αντιμετωπίσει προβλήματα τραυματισμών φέτος, έχοντας χάσει τα GP της Βρετανίας και της Αραγονίας λόγω τραυματισμού στο γόνατο από προηγούμενο ατύχημα.