MotoGP - Έκπληκτος ο Miguel Oliveira για την απώλεια της θέσης του στη Pramac Yamaha

Δεν περίμενε να διαλέξουν τον Jack Miller αντί για τον ίδιο -Ένιωθε την πίεση και δεν μπορούσε να αποδώσει
miguel-Oliveira
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/9/2025

Λίγο πριν από το Grand Prix της Καταλονίας ανακοινώθηκε ότι η Prima Pramac Racing Yamaha δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιο του Oliveira για το 2026. Η ιταλική ομάδα θα κρατήσει τον Miller για δεύτερη σεζόν, με τον Αυστραλό να συνεργάζεται με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSBK, Toprak Razgatlioglu

Ο Oliveira είχε υπογράψει με την δορυφορική ομάδα της Yamaha πριν από τη σεζόν 2025 με συμφωνία 1+1 έτους. Ο Πορτογάλος αναβάτης είχε ρήτρα απόδοσης που θα του επέτρεπε να παραμείνει το 2026 με τα κατάλληλα αποτελέσματα στους αγώνες από την πλευρά του, κάτι που τελικά δεν έγινε ποτέ. Παρόλα αυτά, όπως δήλωσε, η απόφαση τον εξέπληξε.

“Πριν από το Balaton ενημερώθηκα για αυτή την απόφαση”, δήλωσε ο Oliveira που, ίσως λόγω και του τραυματισμού του δεν έχει καταφέρει να τερματίσει φέτος ούτε μία φορά στην πρώτη 10άδα. “Ήταν λίγο έκπληξη. Το 2024 υπέγραψα για 1+1 έτος, ξέραμε ότι το πρώτο έτος θα ήταν προσαρμογής, όπου θα χρειαζόταν προσπάθεια και θα αγωνιζόμασταν για θέσεις που δεν ήταν πολύ σημαντικές. Αλλά αυτό ήταν που υπέγραψα, και δυστυχώς είχα έναν τραυματισμό στην αρχή της σεζόν. Έχασα αρκετούς αγώνες, και όταν επέστρεψα, όλοι γνωρίζαμε για την υπογραφή άλλου αναβάτη [σ.σ. Toprak Razgatlioglu]. Αυτό επίσης ήρθε σαν έκπληξη και πρόσθεσε πίεση, διακόπτοντας μια φάση με περισσότερες δυνατότητες. Αλλά έτσι είναι η ζωή και προχωράμε μπροστά”, είπε ο Πορτογάλος, ο οποίος δήλωσε έμμεσα ότι από ένα σημείο και μετά ένιωθε έντονη ψυχολογική πίεση από τους ανθρώπους της ομάδας να αποδώσει τα δέοντα για να κρατήσει τη θέση του, κάτι που δεν μπόρεσε τελικά να κάνει.

Ο Oliveira μένει χωρίς θέση για τη σεζόν 2026, και σύμφωνα με πληροφορίες έχει επιλογή να παραμείνει στο MotoGP ή να μετακινηθεί στο WorldSBK. Όταν ρωτήθηκε για το μέλλον του πριν από το Grand Prix της Καταλονίας, παρέμεινε συγκρατημένος: “Το μέλλον είναι απολύτως ανοιχτό για μένα προς το παρόν”, δήλωσε και πρόσθεσε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα χειροπιαστό, "μόνο μετέωρες σκέψεις”.

Joan Mir: Ανακοίνωσε την αποχώρησή του από την Honda – Οδεύει προς Gresini

Η μεταγραφολογία καλά κρατεί, ενώ δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα καμία κίνηση
mir
Από τον

Παύλο Καρατζά

18/5/2026

Ο Joan Mir αποκάλυψε ότι θα αποχωρήσει από τη Honda στο τέλος της σεζόν MotoGP του 2026, αφού έφτασε στα όρια της αντοχής του λόγω της σιωπής του κατασκευαστή σχετικά με τα σχέδιά του για την εποχή των 850 κυβικών.

Κατά την διάρκεια του GP που διεξήχθη στην Καταλονία το περασμένο Σαββατοκύριακο, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής MotoGP 2020, δήλωσε: “Αυτό που μπορώ να πω είναι ότι μετά την Jerez αποφάσισα να μην συνεχίσω στην Honda, αυτό είναι αλήθεια, δεν θα συνεχίσω εκεί. Στη Jerez, δεν είχα ακόμα λάβει καμία ενημέρωση από τα υψηλά κλιμάκια της Honda σχετικά με το μέλλον μου. Και είναι σαφές ότι δεν αξίζω να μου συμπεριφέρονται έτσι. Γι' αυτό αποφάσισα να μη συνεχίσω εδώ”.

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως με την Honda έχει ήδη συμφωνήσει ο Fabio Quartararo για την επόμενη χρονιά και ακόμα δεν έχει γίνει κάποια επίσημη κίνηση για τη δεύτερη θέση αναβάτη του 2027, καθώς πληροφορίες θέλουν η ομάδα να μην ανανεώνει ούτε τον Luca Marini.

Σε συνέχεια της μεταγραφολογίας, ο Alex Marquez πάει του χρόνου στην KTM και ο Aldeguer στη VR46, έτσι σύμφωνα με πληροφορίες η Gresini δεν θα έχει κανέναν από τους δύο φετινούς της αναβάτες του χρόνου και την μία θέση θα καλύψει ο Mir.