MotoGP - Έκπληκτος ο Miguel Oliveira για την απώλεια της θέσης του στη Pramac Yamaha

Δεν περίμενε να διαλέξουν τον Jack Miller αντί για τον ίδιο -Ένιωθε την πίεση και δεν μπορούσε να αποδώσει
miguel-Oliveira
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

5/9/2025

Λίγο πριν από το Grand Prix της Καταλονίας ανακοινώθηκε ότι η Prima Pramac Racing Yamaha δεν θα ανανεώσει το συμβόλαιο του Oliveira για το 2026. Η ιταλική ομάδα θα κρατήσει τον Miller για δεύτερη σεζόν, με τον Αυστραλό να συνεργάζεται με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSBK, Toprak Razgatlioglu

Ο Oliveira είχε υπογράψει με την δορυφορική ομάδα της Yamaha πριν από τη σεζόν 2025 με συμφωνία 1+1 έτους. Ο Πορτογάλος αναβάτης είχε ρήτρα απόδοσης που θα του επέτρεπε να παραμείνει το 2026 με τα κατάλληλα αποτελέσματα στους αγώνες από την πλευρά του, κάτι που τελικά δεν έγινε ποτέ. Παρόλα αυτά, όπως δήλωσε, η απόφαση τον εξέπληξε.

“Πριν από το Balaton ενημερώθηκα για αυτή την απόφαση”, δήλωσε ο Oliveira που, ίσως λόγω και του τραυματισμού του δεν έχει καταφέρει να τερματίσει φέτος ούτε μία φορά στην πρώτη 10άδα. “Ήταν λίγο έκπληξη. Το 2024 υπέγραψα για 1+1 έτος, ξέραμε ότι το πρώτο έτος θα ήταν προσαρμογής, όπου θα χρειαζόταν προσπάθεια και θα αγωνιζόμασταν για θέσεις που δεν ήταν πολύ σημαντικές. Αλλά αυτό ήταν που υπέγραψα, και δυστυχώς είχα έναν τραυματισμό στην αρχή της σεζόν. Έχασα αρκετούς αγώνες, και όταν επέστρεψα, όλοι γνωρίζαμε για την υπογραφή άλλου αναβάτη [σ.σ. Toprak Razgatlioglu]. Αυτό επίσης ήρθε σαν έκπληξη και πρόσθεσε πίεση, διακόπτοντας μια φάση με περισσότερες δυνατότητες. Αλλά έτσι είναι η ζωή και προχωράμε μπροστά”, είπε ο Πορτογάλος, ο οποίος δήλωσε έμμεσα ότι από ένα σημείο και μετά ένιωθε έντονη ψυχολογική πίεση από τους ανθρώπους της ομάδας να αποδώσει τα δέοντα για να κρατήσει τη θέση του, κάτι που δεν μπόρεσε τελικά να κάνει.

Ο Oliveira μένει χωρίς θέση για τη σεζόν 2026, και σύμφωνα με πληροφορίες έχει επιλογή να παραμείνει στο MotoGP ή να μετακινηθεί στο WorldSBK. Όταν ρωτήθηκε για το μέλλον του πριν από το Grand Prix της Καταλονίας, παρέμεινε συγκρατημένος: “Το μέλλον είναι απολύτως ανοιχτό για μένα προς το παρόν”, δήλωσε και πρόσθεσε ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει τίποτα χειροπιαστό, "μόνο μετέωρες σκέψεις”.

MotoGP: Aνανέωση συνεργασίας με Tech3, επιβεβαιώνει τη δέσμευση της ΚΤΜ στο πρωτάθλημα

Νέο συμβόλαιο συνεργασίας πολυετούς διάρκειας ανακοινώθηκε στο GP της Καταλονίας
ktm tech3 motogp
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

18/5/2026

Από την πρώτη στιγμή που η ΚΤΜ βρέθηκε προ οικονομικών δυσχερειών ξεκίνησαν οι φήμες περί περιστολής αγωνιστικών δραστηριοτήτων και αποχώρηση από το πανάκριβο MotoGP.

Ωστόσο ενδιάμεσα η ΚΤΜ συνέχισε να δηλώνει παρούσα και δίχως πρόθεση να φύγει, υποστηρίζοντας τις δηλώσεις της με έργα, καθώς εμφανώς συνεχίζει την εξέλιξη της νέας αγωνιστικής 850 κυβικών. Αν ήταν να φύγει από το MotoGP, γιατί να ήταν ξανά σε ιδιωτική δοκιμή του 850 στο Mugello με Dani Pedrosa και Jonas Folger μόλις στις αρχές Μαΐου;

Αν υπάρχουν ακόμη αμφισβητίες που θεωρούν πως η ΚΤΜ μπορεί να φύγει από τα Grand Prix στο άμεσο μέλλον πάντως, η νέα είδηση που ήρθε από το Καταλανικό GP μάλλον θα τους απογοητεύσει.

ktm tech3 motogp

Οι ΚΤΜ και Tech3 έδωσαν μια κοινή συνέντευξη Τύπου στο περιθώριο του αγώνα στη Βαρκελώνη, όπου ο διευθύνων σύμβουλος της πρώτης, Gottfried Neumeister, και ο ιδιοκτήτης της δεύτερης, Guenther Steiner, ανακοίνωσαν από κοινού μια νέα πολυετή συμφωνία συνεργασίας στο MotoGP. Αν και η ακριβής της διάρκεια δεν αποκαλύφθηκε, αμφότερες πλευρές τονίζουν στα ανακοινωθέντα τους τη λέξη "πολυετής", επιβεβαιώνοντας πως δεν πρόκειται απλώς για μικρή παράταση, αλλά για μακροπρόθεσμο σχέδιο.

Αυτή η ανακοίνωση βάζει έτσι τέλος σε σενάρια που ήθελαν την Tech3 να ψάχνει νέα συνεργασία, ενώ τον τελευταίο καιρό η ομάδα είχε συνδεθεί και με τη Honda, η οποία φέρεται να αναζητά μια ακόμη ομάδα για να κάνει τις μοτοσυκλέτες της έξι στη μεγάλη κατηγορία, όπως και η Ducati.

Ετικέτες