MotoGP: H Yamaha επιβεβαιώνει το αγωνιστικό ντεμπούτο της V4 στο Misano

H νέα V4 μοτοσυκλέτα της Yamaha θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στον αγώνα του Misano με τον Augusto Fernandez
Yamaha V4 to debut in Misano
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Η Yamaha ανακοίνωσε ότι το πολυαναμενόμενο V4 πρωτότυπο θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε αγώνα στο Grand Prix του San Marino στο Misano τον επόμενο μήνα

Ο διευθυντής της Yamaha Racing, Paolo Pavesio, αποκάλυψε ότι ο δοκιμαστής Augusto Fernandez θα πάρει wild-card συμμετοχή στον αγώνα που θα διεξαχθεί στις 12-14 Σεπτεμβρίου.

Αν και η εμφάνιση του V4 με wild-card αναμενόταν φέτος, το Misano έρχεται νωρίτερα από ό,τι προέβλεπαν πολλοί, με τον αγώνα της Ιαπωνίας στο Motegi να είχε θεωρηθεί θως πιθανότερη πρεμιέρα. Ωστόσο με έδρα των MotoGP της Yamaha στο Μιλάνο που την επισκεφτήκαμε και πρόσφατα, ο αγώνας της Ιταλίας έχει εξίσου νόημα καθώς η μοτοσυκλέτα εξελίσσεται και δοκιμάζεται εκεί και όχι στην Ιαπωνία.

Μιλώντας στο πλαίσιο ανασκόπησης του Grand Prix της Ουγγαρίας, ο Pavesio επιβεβαίωσε:

“Επιτέλους, έχω σημαντικά νέα να μοιραστώ. Στο Misano στοχεύουμε να δούμε τον Augusto Fernandez να αγωνίζεται για πρώτη φορά με την νέα μας V4 μοτοσυκλέτα.

Αυτό είναι ένα απτό δείγμα της δέσμευσής μας για το μέλλον, ενώ συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα για να πάρουμε το μέγιστο από κάθε σαββατοκύριακο.

Ευχαριστούμε όλους για τη συνεχή υποστήριξη και ανυπομονούμε να σας δούμε στη Βαρκελώνη”.

Ο Fabio Quartararo επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι θα οδηγήσει τη νέα μοτοσυκλέτα για πρώτη φορά στις επίσημες δοκιμές της Δευτέρας μετά τον αγώνα.

Δεν έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμη χρόνοι γύρου για το V4, ενώ η Yamaha δηλώνει ότι θα αντικαταστήσει την τρέχουσα μοτοσυκλέτα το 2026, εφόσον η νέα αποδειχθεί πιο γρήγορη.

Ετικέτες

MotoGP: Χωρίς αναβάτες η KTM Tech 3! Μπαίνει στο Brno ο Pol Espargaro

Αυτή θα είναι η πρώτη συμμετοχή του για φέτος!
pol
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/7/2025

Ο Pol Espargaro θα πραγματοποιήσει την πρώτη του εμφάνιση αυτή τη σεζόν στο MotoGP, καθώς θα αντικαταστήσει τον Maverick Vinales στον αγώνα του Brno το προσεχές Σαββατοκύριακο.

Χωρίς αναβάτες έμεινε η KTM Tech 3, ο Vinales είχε μία σφοδρή πτώση κατά την διάρκεια των κατατακτήριων Q2 στο Sachsenring, με αποτέλεσμα κάταγμα στον αριστερό του ώμο. Ο Ισπανός υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση που ήταν επιτυχημένη, όμως δεν θα αγωνιστεί στο GP της Τσεχίας που πραγματοποιείται 18-20 Ιουλίου. Να σημειωθεί εδώ, πως η ομάδα KTM Tech 3 έμεινε χωρίς εκπρόσωπο στο Γερμανικό GP, καθώς ο Enea Bastianini διαγνώστηκε με σκωληκοειδίτιδα και δεν αγωνίστηκε επίσης (περισσότερα εδώ).

Την θέση του Vinales θα πάρει ένας άλλος Ισπανός, ο Pol Espargaro, που θα πραγματοποιήσει την πρώτη του εμφάνιση για φέτος. Ο Espargaro είναι αναβάτης εξέλιξης της KTM και αυτή θα είναι δωδέκατη συνεχόμενη χρονιά που θα αγωνιστεί στο MotoGP. Μάλιστα είναι στην πρώτη δεκάδα της λίστας των αναβατών με τις περισσότερες εμφανίσεις στο MotoGP. Παρακάτω μπορείτε να δείτε και τους αναβάτες με τις περισσότερες εμφανίσεις στο MotoGP.

 

Θέση

Αναβάτης

Συμμετοχές

1

Valentino Rossi

435

2

Andrea Dovizioso

348

3

Aleix Espargaró

348

4

Loris Capirossi

332

5

Simone Corsi

327

6

Thomas Lüthi

323

7

Dani Pedrosa

307

8

Jorge Lorenzo

306

9

Pol Espargaró

300

10

Johann Zarco

294

Μέχρι στιγμής φαίνεται πως ο Bastianini θα καταφέρει να τρέξει στην Τσεχία, με την ομάδα να μην ανακοινώνει και δεύτερη αντικατάσταση.

Ο Pol Espargaro δήλωσε: "Προφανώς, δεν είναι ποτέ καλό να παίρνεις μέρος σε ένα GP γιατί πρέπει να αντικαταστήσεις έναν τραυματισμένο αναβάτη. Έτσι, πρώτα απ' όλα, θέλω να ευχηθώ ταχεία ανάρρωση στον Maverick. Θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό αυτό το Σαββατοκύριακο, προσπαθώντας επίσης να βοηθήσω όσο το δυνατόν περισσότερο τους συναθλητές μου και τους τεχνικούς. Έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία μας επίσκεψη στο Μπρνο, το οποίο είναι μια φανταστική πίστα. Την τελευταία φορά που αγωνιστήκαμε εδώ αισθάνθηκα εξαιρετικά καλά στην καλύτερη περίοδο μου με την ΚΤΜ, οπότε ας δούμε πώς θα είναι με τη νέα επιφάνεια. Δεν έχω καμία προσδοκία πέρα από το να απολαύσω το Σαββατοκύριακο και να έχω μερικές χρήσιμες ημέρες για το πρόγραμμά μας".