MotoGP: Honda vs Aprilia - Ανταλλαγή μεταγραφών την τελευταία στιγμή! Albesiano για Sterlacchini

Από Ducati σε KTM και τελικά Aprilia αντί για HRC!
MotoGP: Honda vs Aprilia Albesiano vs Sterlacchini
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

4/10/2024

Ο αρχιμηχανικός της Ducati που πήγε στην KTM σε μία πολυσυζητημένη μεταγραφή που είχε στόχο να δώσει στους Αυστριακούς την δυνατότητα να πιάσουν επιτέλους τους Ιταλούς στην ευθεία, έφυγε ξαφνικά το καλοκαίρι μετά από έντονη διαφωνία με την KTM.

Οι λεπτομέρειες υπάρχουν εδώ, ουσιαστικά ο Fabiano Sterlacchini ήταν προγραμματισμένο να ανανεώσει το συμβόλαιό του με την KTM για ακόμη τρία χρόνια όταν την τελευταία στιγμή οι διαπραγματεύσεις ναυάγησαν και η ένταση αυτή δεν έμεινε κρυφή.

Ένα τέτοιο στέλεχος δεν πρόκειται ποτέ να μείνει ελεύθερο και όλοι στο paddock είχαν δει πως συζητούσε με το HRC, δεν ήταν κρυφό και το είχε δηλώσει και ο ίδιος.

Επί 17 χρόνια και 3 μήνες ήταν ο κορυφαίος μηχανικός της Ducati και ένας από τους ανθρώπους που είχαν φέρει την ομάδα σε ανταγωνιστικό επίπεδο, ξεπερνώντας έπειτα τους υπόλοιπους, έχοντας πιστωθεί κομμάτι της επιτυχίας αυτής.

Η μεταγραφή του στην KTM θεωρήθηκε ως μία νίκη για τους Αυστριακούς και ταυτόχρονα δείγμα της αποφασιστικότητας τους να βρεθούν πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου, που είναι η κυριαρχία στα MotoGP.

 

MotoGP - Εκτός ΚΤΜ ο κορυφαίος τεχνικός Fabiano Sterlacchini

Η προ διετίας ελπιδοφόρα μεταγραφή από την Ducati δεν απέδωσε τους αναμενόμενους καρπούς

Αντίστοιχα μία τέτοια ανάγκη και μάλιστα μεγαλύτερη έχει το HRC και από τις ζυμώσεις που γινόντουσαν φάνηκε πως θα έρθουν σύντομα σε συμφωνία με τον Fabiano, με πιο πιθανή έναρξη της συνεργασίας τους τον φετινό Νοέμβριο.

Δεν είναι λοιπόν τυχαίο που αυτές οι δύο φαινομενικά διαφορετικές αλλαγές, στην πράξη συνδέονται μεταξύ τους και ανακοινώνονται ταυτόχρονα.

Ο Fabiano Sterlacchini αντί λοιπόν για την Honda πηγαίνει τώρα στην Aprilia. Η θέση όμως του Τεχνικού Διευθυντή ήταν καλυμμένη από τον Romano Albesiano τα τελευταία 11 χρόνια, ενός ανθρώπου που είναι στο Piaggio Group δύο δεκαετίες και έχει επίσης πιστωθεί την εξέλιξη της Aprilia σε μία ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα.

MotoGP: Honda &Aprilia ανταλλαγή μεταγραφών την τελευταία στιγμή! Albesiano για Sterlacchini
Romano Albesiano, 11 χρόνια Τεχνικός Διευθυντής Arpilia

Η έλευση των Martin και Bezzecchi στην Aprilia από την επόμενη σεζόν είναι επίσης μέρος της εξίσωσης καθώς είναι αναβάτες της μοτοσυκλέτας που αποτελεί πνευματικό παιδί του Sterlacchini. Η Aprilia έχει κάθε λόγο να παλέψει και η ίδια για να τον κερδίσει πράγμα που αφήνει την Honda με ένα εξίσου πολύ έμπειρο στέλεχος, προερχόμενο από μία ομάδα που αυτή την στιγμή είναι πιο ανταγωνιστική στο πρωτάθλημα.

Είναι μία θετική εξέλιξη και για τα δύο εργοστάσια λοιπόν, ενώ στην KTM έχουν ξεκινήσει ήδη τις διαδικασίες για να βρουν το δικό τους πάτημα μετά τις πρόσφατες αλλαγές και όλα δείχνουν πως στις τελευταίες δύο σεζόν πριν την μεγάλη μεταστροφή κυβισμού, η εξέλιξη θα συνεχίσει δυναμικά για όλους όσους έχουν μείνει πίσω, προσπαθώντας να καλύψουν τον χαμένο χρόνο. Όπως έχουν πει και από την πλευρά της Yamaha, το επόμενο βήμα πρέπει να προετοιμαστεί από τώρα…

MotoGP: Honda &Aprilia ανταλλαγή μεταγραφών την τελευταία στιγμή! Albesiano για Sterlacchini

Ετικέτες

ΜotoGP: Και επίσημα Ο Jack Miller στην Prima Pramac Yamaha MotoGP για το 2026

Ανακοινώθηκε ο ομόσταυλος του Toprak Razgatlıoğlu για τη νέα σεζόν
Miller renewed
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

4/9/2025

Η Yamaha και η Prima Pramac Yamaha MotoGP ανακοίνωσαν την ανανέωση της συνεργασίας τους με τον Jack Miller για το 2026, ολοκληρώνοντας έτσι το δίδυμο της ομάδας για τη νέα χρονιά.

Ο Αυστραλός είδε τις πιέσεις που άσκησε να καρποφορούν και τώρα ανακοινώθηκε και επισήμως από την Yamaha πως θα βρεθεί δίπλα στον πρωτοεμφανιζόμενο στο MotoGP και διπλό Παγκόσμιο Πρωταθλητή WorldSBK, Toprak Razgatlıoğlu.

Ο Miller, που επέστρεψε φέτος στα χρώματα της Pramac μετά την πρώτη του θητεία (2018–2020), έχει συμβάλει σημαντικά στο έργο εξέλιξης της Yamaha YZR-M1, καταγράφοντας μέχρι στιγμής καλύτερο αποτέλεσμα την 5η θέση στο GP των ΗΠΑ στο Austin.

Ο Αυστραλός δήλωσε για την ανανέωση της συνεργασίας: “Είμαι πολύ χαρούμενος και ενθουσιασμένος που θα συνεχίσω με τη Yamaha και την Prima Pramac Yamaha MotoGP. Η επιστροφή μου στην Pramac ήταν φανταστική και ανυπομονώ να δουλέψω σκληρά ώστε να βοηθήσω στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας και να κλείσουμε τη διαφορά από τους άλλους κατασκευαστές. Πιστεύω πως τα καλύτερα έρχονται. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τη Yamaha, την Pramac και τους Paolo Pavesio και Paolo Campinoti, για την εμπιστοσύνη τους.”

Την ίδια στιγμή, η ομάδα αποχαιρέτησε τον Miguel Oliveira, ευχαριστώντας τον για την προσφορά του στην πρώτη χρονιά συνεργασίας με τη Yamaha και ευχόμενη καλή συνέχεια στην καριέρα του.

Ο επικεφαλής της ομάδας, Paolo Campinoti, τόνισε, “Ο Jack έχει ιδιαίτερη θέση στην ιστορία της Pramac και η επιστροφή του μας γέμισε χαρά. Πέρα από τον ανθρώπινο παράγοντα, η συμβολή του στην εξέλιξη της YZR-M1 ήταν καθοριστική. Η επιβεβαίωσή του ως επίσημου αναβάτη Yamaha για το 2026 είναι πολύ σημαντική. Θέλω, επίσης, να ευχαριστήσω τον Miguel για την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό του. Ήταν χαρά μας που τον είχαμε στην ομάδα.”

Από την πλευρά του, ο διευθυντής της ομάδας, Gino Borsoi, πρόσθεσε, “Είμαι πολύ ικανοποιημένος που ο Jack θα συνεχίσει μαζί μας. Έχουμε καταλάβει καλύτερα ο ένας τον άλλο και είμαι βέβαιος πως μπορούμε να προχωρήσουμε ακόμα περισσότερο. Δύο χρόνια είναι το ιδανικό διάστημα για να “κουμπώσουν” όλα τα γρανάζια. Την ίδια στιγμή, θέλω να ευχαριστήσω τον Miguel για τη δουλειά του, παρά την ατυχία με τον τραυματισμό. Ελπίζω να δείξει την πραγματική του αξία στους τελευταίους αγώνες.”