MotoGP Κατάρ: Ποινή στον Vinales για τις πιέσεις, 14ος από 2ος! Ανεβαίνει θέση ο Bagnaia!

Σε αντίστοιχη περίπτωση ο Marc Marquez είχε μπει 2ος επίτηδες
MotoGP Κατάρ: Ποινή στον Vinales για τις πιέσεις, 14ος από 2ος! Ανεβαίνει θέση ο Bagnaia!
Από το

motomag

14/4/2025

Όπως γράψαμε και εδώ νωρίτερα όλοι στο grid γνωρίζουν πως ο Vinales ξέρει την πίστα του Κατάρ σαν τη παλάμη του καθώς κάνει τις προπονήσεις του εκεί. Όμως κανείς δεν περίμενε πως ο Vinales θα είναι τόσο ανταγωνιστικός εχτές.

Ο Maverick Vinales ξεκίνησε τον αγώνα από την έκτη θέση και εκμεταλλεύτηκε την δεύτερη σειρά εκκίνησης με τον καλύτερο τρόπο αφού «κρατήθηκε» από την αρχή στο μπροστά group αναβατών με τον Morbidelli που οδήγησε μεγάλο μέρος του αγώνα, Marc Marquez και Bagnaia.

Ο Ισπανός οδηγός ήταν 4ος στον 3ο γύρο, στον 10ο γύρο πέρασε 2ος μπροστά από τις δύο εργοστασιακές Ducati και πίσω από τον Morbidelli και ένα γύρο αργότερα προσπέρασε και τον Ιταλό αναβάτη και οδήγησε τον αγώνα. Μένοντας πρώτος μέχρι και τον 16ο γύρο που δέχτηκε την επίθεση του Marc Marquez με τον Vinales να τερματίζει δεύτερος στην κανονική ροή του αγώνα αλλά να τιμωρείται με ποινή 16 δευτερολέπτων και να παίρνει τελικά την 14η θέση καθώς η πίεση των ελαστικών του δεν ήταν σύμφωνη με τους κανονισμούς.

Highlight του αγώνα ήταν το εκπληκτικό πέρασμα που κάνει ο Ισπανός στον Marc Marquez, με τον Vinales να κρατάει τα φρένα μέχρι πολύ βαθιά στην κορυφή της στροφή και να περνάει καθαρά μπροστά. Μάλιστα ο Marquez μετά το τέλος του αγώνα είπε στον Vinales πως τη στιγμή της προσπέρασης είδε δίπλα του την KTM και πίστεψε πως ήταν ο Acosta, ο άλλος εργοστασιακός οδηγός της KTM, καθώς είχε κάνει ακριβώς την ίδια προσπέραση πέρυσι.

Ενδεχομένως ούτε και η KTM να περίμενε πως ο Vinales θα οδηγούσε τον αγώνα, ώστε να ρυθμίσουν αντίστοιχα τις πιέσεις.

Τα αποτελέσματα διαμορφώνονται ως εξής:

MotoGP Κατάρ: Ποινή στον Vinales για τις πιέσεις, 14ος από 2ος! Ανεβαίνει θέση ο Bagnaia!

MotoGP: KTM και Binder ποντάρουν στον πρώην crew chief του Razgatlioglu για επιστροφή στις επιτυχίες

Ο Phil Marron της KTM εξηγεί πώς προσπαθούν να επαναφέρουν τον Νοτιοαφρικανό στην κορυφή
phil-marron-brad-binder-ktm-motogp
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/4/2026

Η συνεργασία του Brad Binder με τον Phil Marron βρίσκεται ακόμη σε φάση εξέλιξης, με στόχο τη σταθερότητα και την επιστροφή στα αποτελέσματα και τις θετικές εμφανίσεις στο MotoGP.

Ο Brad Binder μπαίνει στα MotoGP του 2026 με σημαντικές αλλαγές στο γκαράζ της KTM, καθώς δίπλα του βρίσκεται πλέον ο έμπειρος Phil Marron ως νέος crew chief. Μετά από μια χρονιά με σκαμπανεβάσματα, ο Νοτιοαφρικανός στοχεύει στην επιστροφή στις υψηλές επιδόσεις, με τη νέα αυτή συνεργασία να αποτελεί βασικό κομμάτι της προσπάθειας.

Ο Marron, γνωστός από τη μακρόχρονη συνεργασία του με τον Toprak Razgatlıoglu στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, επιστρέφει στα MotoGP μετά από σχεδόν μία δεκαετία. Η τελευταία του παρουσία στη μεγάλη κατηγορία ήταν το 2016, όταν εργαζόταν με τον Eugene Laverty στην ομάδα Aspar.

"Είναι υπέροχο που επέστρεψα μετά από δέκα χρόνια. Υπάρχουν πολλά γνώριμα πρόσωπα και με υποδέχθηκαν πολύ θερμά," ανέφερε ο Marron, τονίζοντας παράλληλα τις τεχνικές αλλαγές που έχουν μεσολαβήσει από τότε.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp

Η συνεργασία του με τον Binder ξεκίνησε από τα τεστ της Βαλένθια τον περασμένο Νοέμβριο και συνεχίστηκε σε προετοιμασία και στους πρώτους αγώνες της χρονιάς. Παρότι η χημεία είναι θετική, ο ίδιος κρατά χαμηλούς τόνους: "Η συνεργασία μας είναι πολύ καλή. Μου δίνει ξεκάθαρο feedback και καταλαβαίνει πολύ καλά τη μοτοσυκλέτα. Αλλά ακόμη δουλεύουμε για να φτάσουμε στο επίπεδο που θέλουμε."

Η σεζόν δεν έχει ξεκινήσει ιδανικά για τον Binder, ο οποίος βρίσκεται μόλις στη 12η θέση της βαθμολογίας. Σύμφωνα με τον Marron, το βασικό ζητούμενο δεν είναι οι μεγάλες αλλαγές, αλλά η συνέπεια: "Πρέπει να βρούμε σταθερότητα και να κάνουμε το πακέτο μας σταθερό. Να έχει εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα σε κάθε στροφή. Το επίπεδο είναι τόσο υψηλό που όλα κρίνονται στις λεπτομέρειες."

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου η KTM έχασε ευκαιρίες, όπως στον αγώνα της Ταϊλάνδης λόγω τεχνικού προβλήματος. "Αν κάνουμε καλή δουλειά στις κατατακτήριες, τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν. Ο Brad είναι οδηγός της Κυριακής, του αρέσουν οι αγώνες," υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp

Όσον αφορά τα προβλήματα chatter που ταλαιπώρησαν την RC16 την περασμένη χρονιά, ο Marron εμφανίζεται καθησυχαστικός, σημειώνοντας ότι οι λύσεις που εφαρμόστηκαν από τα πρώτα τεστ δείχνουν να αποδίδουν.

Κλείνοντας, ο Βορειοϊρλανδός στάθηκε και στο επίπεδο της ομάδας της KTM: "Απολαμβάνω πολύ τη συνεργασία. Είναι μια ομάδα που δουλεύει χρόνια μαζί και αυτό φαίνεται, υπάρχει εξαιρετική οργάνωση και κατανόηση μεταξύ τους."

Το αν αυτή η συνεργασία θα φέρει τον Binder ξανά στις νίκες, θα φανεί στους επόμενους αγώνες. Το μόνο σίγουρο είναι πως η βάση για επιστροφή στις επιτυχίες έχει ήδη τεθεί.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp