MotoGP Lorenzo: Βγήκε από το χειρουργείο - Χάνει τις δοκιμές

Απόφαση βασισμένη στο καλύτερο για το πρωτάθλημα
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

21/1/2019

Στους αγώνες το ρίσκο σε οδηγεί πολύ συχνά στην νίκη, όχι όμως όταν παρακούς τους εξειδικευμένους ορθοπεδικούς, κι αυτό φαίνεται πως ο Lorenzo το γνωρίζει πολύ καλά. Μετά τον τραυματισμό του το περασμένο Σάββατο κατά την διάρκεια προπόνησης, όπως διαβάζετε εδώ, επισκέφτηκε άμεσα τοπικό νοσοκομείο στην Ιταλία και χθες Κυριακή ταξίδεψε στην Βαρκελώνη καθώς ο πόνος δεν υποχωρούσε. Εκεί επιλέχθηκε η άμεση χειρουργική αποκατάσταση του κατάγματος για σήμερα το πρωί, Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2019.

Το αριστερό χέρι είναι πρόβλημα για τον Lorenzo έχοντας πρόσφατα χειρουργήσει τον καρπό, οπότε με το νέο κάταγμα στο σκαφοειδές, η κατάσταση κρίνεται σοβαρή για τους γιατρούς, που θέλουν να εγγυηθούν πως στο πρωτάθλημα που τώρα ξεκινά, θα μπορεί να στηριχθεί πάνω του στο 100%

Επιλέχθηκε η μέθοδος της ρομποτικής χειρουργικής για το δυνατόν μικρότερη τομή, και τοποθετήθηκε βίδα τιτανίου. Παραμένει για 24 ώρες στο νοσοκομείο για παρακολούθηση ώστε να είναι βέβαιο πως δεν έχει υπάρξει κάποια ενδονοσοκομειακή μόλυνση κι έπειτα θα περάσει τέσσερις ημέρες με ελάχιστη κίνηση, πριν ξεκινήσει εντατικά φυσιοθεραπείες.

Οι γιατροί είναι εκείνοι που εισηγήθηκαν στην Repsol Honda να αποφύγει τις δοκιμές της Sepang, για να είναι βέβαιο πως μετά από δύο κατάγματα μέσα σε λίγους μήνες, το χέρι του Lorenzo θα είναι έτοιμο να δεχτεί την καταπόνηση στα δεύτερα δοκιμαστικά που είναι στο τέλος Φεβρουαρίου, στις 23 και 25, στο Κατάρ. Ωστόσο δεν θα χάσει την πρεμιέρα της αγωνιστικής ομάδας, στις 23 Ιανουαρίου, παρέα με τον Marc Márquez.

Θυμίζουμε πως ο Lorenzo έχασε δύο αγώνες πέρσι μετά από κάταγμα στο χέρι που είτε δεν είχε διαγνωστεί σωστά, είτε συνέβη στο τραυματισμένο χέρι κατά την έντονη φυσιοθεραπεία, ως κάταγμα κοπώσεως. Αυτό ακριβώς το ενδεχόμενο θέλει να αποφύγει με αυτή την απόφαση…

 

MotoGP: Bagnaia - "Αυτό που έκανε ο Marc Marquez είναι απίστευτο - Είμαι έτοιμος να παλέψω μαζί του"

Ο Pecco επέστρεψε στις νίκες στη Motegi, αλλά παραδέχεται την κυριαρχία του Ισπανού
MotoGP Motegi 2025
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/9/2025

Σε ένα από τα καλύτερα Σαββατοκύριακα της σεζόν του, ο Francesco Bagnaia επέστρεψε στις νίκες, κατακτώντας Pole, Sprint και Grand Prix στην Ιαπωνία. Ωστόσο, όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στον Marc Marquez, ο οποίος εξασφάλισε τον 9ο τίτλο του.

Η χρονιά του 2025 ήταν δύσκολη για τον Bagnaia, με μόλις μία νίκη σε Grand Prix πριν το MotoGP αφήσει την Ευρώπη. Στην πίστα του Motegi όμως, ο Ιταλός έδειξε ξανά τον πραγματικό του εαυτό, ελέγχοντας τον ρυθμό στον αγώνα της Κυριακής παρά το πρόβλημα που παρουσίασε η Ducati του, η οποία άρχισε να βγάζει λευκό καπνό.

MotoGP Motegi 2025

"Ειλικρινά δεν το είδα και δεν ήξερα ότι η μοτοσυκλέτα μου κάπνιζε", είπε ο Bagnaia. "Το μόνο που ένιωσα ήταν στα τελευταία τέσσερα-πέντε περάσματα, όπου είχα λιγότερη επιτάχυνση σε κάποιες εξόδους, αλλά δεν καταλάβαινα το γιατί. Μετά τον αγώνα είδα το βίντεο, και πράγματι κάπνιζε πολύ. Ευτυχώς δεν υπήρξε ποινή, γιατί σε εκείνη την περίπτωση θα ήμουν πολύ θυμωμένος".

Ο Ιταλός τόνισε πως, αν και η δική του απόδοση ήταν εντυπωσιακή, ο πραγματικός πρωταγωνιστής είναι ο Marc Marquez:
"Ήταν μια φανταστική μέρα και ένα φανταστικό Σαββατοκύριακο, αλλά όλοι οι προβολείς πρέπει να πέσουν στον Marc. Έχει κάνει μια απίστευτη σεζόν, ήταν πάντα ανταγωνιστικός, εξαιρετικά γρήγορος και πρακτικά ανίκητος".

MotoGP Motegi 2025

Με τη νίκη του, ο Bagnaia έπρεπε να παρακολουθήσει τον εργοστασιακό του teammate να σφραγίζει τον 9ο Παγκόσμιο Τίτλο του. Ο Pecco δεν κρύβει τον θαυμασμό του για τον Marquez:
"Πέρασε από πολλές δύσκολες στιγμές. Δεν είναι εύκολο να φανταστεί κανείς ότι μετά από όσα έγιναν το 2019 θα μπορούσε να επιστρέψει. Αυτό που έκανε είναι απίστευτο και για μένα ήταν μάθημα φέτος. Θέλω να παλέψω μαζί του, γιατί πιστεύω ότι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μου μπορεί να παλέψει μαζί του. Πρέπει να βρούμε τον τρόπο να έχουμε αυτήν τη μάχη".

MotoGP Motegi 2025