MotoGP: Το Motegi παραμένει στο αγωνιστικό πρόγραμμα έως το 2030

Επιβεβαιώθηκε η ανανέωση της για πέντε ακόμη σεζόν
MotoGP Motegi til 2030
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/7/2025

Το MotoGP θα περιλαμβάνει στο αγωνιστικό του πρόγραμμα και στο μέλλον το Mobility Resort Motegi έως το 2030 με τους ιθύνοντες της ιαπωνικής πίστας να επεκτείνουν τη συνεργασία τους με το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα για πέντε ακόμη χρόνια.

Με το πλήρες καλεντάρι του 2026 να αναμένεται σύντομα, οι φίλαθλοι μπορούν να υπολογίζουν για ακόμη πέντε χρόνια στο Ιαπωνικό Grand Prix ως ένα από τα κορυφαία αγωνιστικά γεγονότα εκτός Ευρώπης. Δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει ένας αγώνας του MotoGP στη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου από το πρόγραμμα και ήταν μόνο θέμα χρόνου να ανακοινωθεί η ανανέωση της συνεργασίας.

Τσουγιόσι Σάιτο, Πρόεδρος της Honda Mobilityland Corporation:
“Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ανακοινώνουμε ότι θα φιλοξενούμε το MotoGP Ιαπωνίας στο Mobility Resort Motegi και μετά το 2026. Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις ειλικρινείς μας ευχαριστίες προς τον κύριο Carmelo Ezpeleta, τη Dorna Sports και όλους όσους συνέβαλαν καθοριστικά στην επέκταση αυτού του συμβολαίου φιλοξενίας.

Θα συνεχίσουμε να στοχεύουμε στην περαιτέρω ανάπτυξη του μηχανοκίνητου αθλητισμού και στη βιώσιμη διαχείριση των διοργανώσεων. Αξιοποιώντας το πλούσιο φυσικό περιβάλλον του Motegi, θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να παρουσιάζουμε Grand Prix που θα μπορούν να απολαύσουν ακόμη περισσότεροι φίλαθλοι. Σε συνεργασία με τους τοπικούς κατοίκους των επαρχιών Tochigi και Ibaraki, την πόλη Motegi και διάφορες κρατικές υπηρεσίες, ελπίζουμε να προσφέρουμε ακόμη πιο ελκυστικά Grand Prix από ό,τι πριν.”

Carmelo Ezpeleta, CEO της Dorna Sports:
“Η Ιαπωνία είναι σημαντική για το MotoGP. Το Motegi πάντα προσφέρει ένα φανταστικό θέαμα και αποτελεί σημείο αναφοράς στο καλεντάρι για την οργάνωση της διοργάνωσης. Οι Ιάπωνες φίλοι του MotoGP είναι απίστευτα ενημερωμένοι και είμαστε πολύ χαρούμενοι που επιβεβαιώνουμε ότι θα αγωνιζόμαστε μαζί τους έως το 2030.”

MotoGP: Μετά την Ταϊλάνδη και τώρα την Αργεντινή, ο Martin χάνει ΗΠΑ μπορεί και Κατάρ!

Δίνει προτεραιότητα στην αποκατάσταση
MotoGP: Μετά την Ταϊλάνδη και τώρα την Αργεντινή, ο Martin χάνει ΗΠΑ μπορεί και Κατάρ!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/3/2025

Την ασφαλή -και σωστή- οδό επέλεξε ο Martin, δίνοντας προτεραιότητα στην αποκατάσταση από τον τραυματισμό του στην διάρκεια προπόνησης που οδήγησε σε χειρουργείο με επιτυχή, τελικά, εξέλιξη.

Συνδεδεμένος σήμερα με την συνέντευξη Τύπου λίγο πριν την έναρξη του αγώνα της Αργεντινής, ο Martin χαιρέτησε μέσω τηλεδιάσκεψης από την Ισπανία τους Pecco, Marc και Alex μιλώντας απόλυτα ειλικρινά για την πορεία της αποκατάστασης, ξεκαθαρίζοντας πως δεν οδεύει με τον τρόπο που θα ήθελε.

Υποφέρει ακόμη από πόνους που θα έπρεπε να είχαν υποχωρήσει και θα ήθελε πολύ να είναι στις ΗΠΑ, όχι όμως για να αγωνιστεί καθώς η αποκατάσταση δεν προχωρά με τον ρυθμό που θα ήθελε.

Σε αυτό το σημείο να θυμίσουμε πως ο Martin έχει ακολουθήσει τη μέση οδό και δεν πίεσε τους γιατρούς για μείωση του χρόνου, με τον Marquez να είναι από τους πρώτους που του τόνισε να μην κάνει το ίδιο λάθος με εκείνον.

Όπως είπε και ο ίδιος όμως, αρχίζουμε να μπαίνουμε και σε πιο ανησυχητικό ρυθμό αποκατάστασης από την στιγμή που υπάρχει περίπτωση να μην είναι ούτε στον αγώνα του Κατάρ σε ένα μήνα από τώρα, στις 13 Απριλίου.

Ο στόχος πλέον είναι να βρίσκεται τουλάχιστον στον 4ο αγώνα της φετινής σεζόν, έχοντας πραγματοποιήσει πριν μία οδηγική δοκιμή που θα δώσει δεδομένα στους γιατρούς που τον παρακολουθούν αλλά και κουράγιο στον ίδιο, αν ολοκληρωθεί σωστά.

«Οι επευφημίες μου συντροφεύουν την Aprilia και θέλω να την δω να βελτιώνεται και να πλησιάζει ακόμη περισσότερο το βάθρο, σίγουρα ο αγώνας είναι πιο βαρετός χωρίς εμένα στην πίστα αλλά θέλω να πιστεύω πως οι συνήθεις ύποπτοι θα μας χαρίσουν μπόλικο θέαμα αυτό το Σαββατοκύριακο, είμαι βέβαιος πως θα ευχαριστηθώ τον αγώνα».

Ετικέτες