MotoGP: Ο Alberto Puig εξηγεί την απόφαση της Honda για τον Alex Marquez

Σίγουρα είναι μία κατάσταση που προκαλεί απορίες
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/11/2019

Ο αρχηγός της ομάδας της Repsol Honda, Alberto Puig, εξήγησε την απόφαση της Honda να προσκαλέσει τον Alex Marquez στο HRC και τα MotoGP, δίνοντάς του την πιο ποθητή καρέκλα αυτή την στιγμή (ο Zarco την έχει χαρακτηρίσει έτσι). Μετά την ανακοίνωση του HRC για το γεγονός πως ο Alex Marquez θα αγωνιστεί δίπλα στον μεγαλύτερο αδερφό του, ο κ. Puig είπε:

- Αμέσως μετά την ανακοίνωση του Lorenzo, σκεφτόμασταν – σκεφτόμασταν και αποφασίσαμε να πράξουμε με αυτό τον τρόπο.

- Είναι ένα ρίσκο αυτό που πήρατε

- Όλοι οι αγώνες είναι ένα ρίσκο! Το να αγωνίζεσαι σημαίνει πως ρισκάρεις!

- Γιατί επιλέξατε τον Alex;

- Ήταν μία επιλογή που στηρίχθηκε στην απόδοσή του. Στο γεγονός πως είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2. Είναι νέος, είναι παγκόσμιος πρωταθλητής και αυτό ήταν το πρώτο που είδαμε. Η Honda θέλει νέους αναβάτες και κοιτά το μέλλον, θέλαμε να του δώσουμε την ευκαιρία, ο χρόνος αυτός θα ήταν χαμένος για εμάς και βασιζόμενοι στα αποτέλεσματά του θέλαμε να του δώσουμε την ευκαιρία.

- Ποια μοτοσυκλέτα θα οδηγήσει αύριο στις δοκιμές, την 2019 ή την επόμενη;

- Την 2019

- Γιατί δεν επιλέξατε κάποιον πιο έμπειρο όπως τον Cal;

- Για όλα όσα είπα πιο πάνω αν ακούσατε. Κι ανεξάρτητα από όλα αυτά, κάθε αναβάτης που κερδίζει παγκόσμιο πρωτάθλημα του αξίζει η θέση. Ο μόνος λόγος (για αυτή την ερώτηση) είναι το επίθετό του…

- Είναι ετήσιο συμβόλαιο και αμέσως μετά ξεκινά η “silly season” δεν θα πιεστεί έτσι περισσότερο ο Alex;

- Το θέμα δεν είναι η πίεση, το θέμα είναι η δυσκολία αυτής της κατηγορίας. Η πίεση είναι εκεί για αυτόν που κυνηγά τον τίτλο. Το θέμα με τον Alex είναι τώρα να μάθει την κατηγορία, να καταλάβει τα ελαστικά, να βελτιώσει την οδήγησή του για αυτές τις μοτοσυκλέτες. Η πίεση (για το αποτέλεσμα) έρχεται δεύτερη.

- Πρέπει οι αναβάτες της ίδιας ομάδας να είναι ανταγωνιστές ή να είναι αδέρφια;

- Είναι στο χέρι τους. Νομίζω πως αυτές δεν είναι συνηθισμένες καταστάσεις, νομίζω πως δεν το έχουμε δει στους αγώνες. Είναι μία περίεργη κατάσταση που θα δούμε πως θα εξελιχθεί. Αν ο Alex δεν είχε πάρει τον τίτλο, δεν θα τον είχαμε προωθήσει ποτέ. Όμως το έκανε και είναι αδέρφια. Οπότε την επόμενη χρονιά θα είναι και αδέρφια και ανταγωνιστές…

- Σκεφτήκατε να πάτε τον Alex στην LCR και να φέρεται έναν από τους δύο, δίπλα στον Marquez;

- Αν το δεις απλά, ένας αναβάτης του HRC θέλησε να σταματήσει. Οπότε αν θέλεις να το κάνεις απλά αντικαθιστάς τον αναβάτη που έφυγε (δεν ανακατεύεις όλη την τράπουλα)

- Επηρέασε ο Marquez την απόφαση;

- Θα σας πω πως ο Marquez δεν αναμίχθηκε καθόλου. Φυσικά όταν τον ρωτήσαμε αν θέλει τον αδερφό του μαζί, είπε ναι, τίποτα περισσότερο. Που είναι και φυσιολογικό, αυτό θα κάνατε κι εσείς στην θέση του. Η κουβέντα όμως δεν ήταν με τον Marc ήταν με τον Alex και τον Emilio τον μάνατζέρ του.

- Είναι πιο εύκολο που είναι αδέρφια στην ομάδα ή όχι;

- Ειλικρινά μιλώντας για τον εαυτό μου και τον χαρακτήρα μου δεν με νοιάζει καθόλου. Είναι δύο αναβάτες και κάθε ένας πρέπει να αντιμετωπιστεί ξεχωριστά. Άλλους πρέπει να τους πιέσεις και άλλους να τους πας πιο μαλακά. Θα συμπεριφερθώ στον Alex όπως πιστεύω πως πρέπει να του συμπεριφερθώ. Κάθε αναβάτης είναι διαφορετικός και ο αρχηγός της ομάδας πρέπει να αντιληφθεί τί είναι αυτό που χρειάζεται ο καθένας.

- Θα αποτελέσουν απόσπαση προσοχής για τον Marc τα αποτελέσματα του Alex;

- Όχι, η προσοχή του Marc δεν θα είναι στον Alex αλλά στο να κερδίσει ο ίδιος…

 

Αύριο ο Alex Marquez δεν θα οδηγήσει για πρώτη φορά μία αγωνιστική MotoGP της Honda, γιατί χρόνια πριν η Honda τον είχε προσκαλέσει να την δοκιμάσει ως δώρο για τον τίτλο του στην Moto3. Θα είναι όμως η πρώτη φορά που το κάνει ως εργοστασιακός αναβάτης, ζητώντας και τις αλλαγές που θέλει σε εκείνη...

Ετικέτες

MotoGP: Εμφύλιος στην Aprilia - Ο Massimo Rivola εξηγεί τις ισορροπίες στη μάχη τίτλου μεταξύ Martin και Bezzecchi

“Υπάρχει ένας απλός κανόνας: αμοιβαίος σεβασμός"
Aprilia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Ο Massimo Rivola της Aprilia Racing μιλά για το πώς θα διαχειριστεί μια πιθανή “εσωτερική” μάχη τίτλου στα MotoGP 2026, με τους Jorge Martin και Marco Bezzecchi να χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη κατάταξη του πρωταθλήματος.

Η Aprilia βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο των MotoGP, όχι μόνο επειδή δείχνει να διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα του grid, αλλά και γιατί οι δύο εργοστασιακοί της αναβάτες, Jorge Martín και Marco Bezzecchi, έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν ως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου για το 2026.

Μετά τη νίκη του Martin στο γαλλικό Grand Prix στο Circuit de la Sarthe της πόλης Le Mans, οι δύο αναβάτες χωρίζονται από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, κάτι που κάνει όλο και πιο πιθανό ένα εσωτερικό showdown μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Aprilia

Ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, μιλώντας στο Le Mans, αποκάλυψε πως έχει ήδη θέσει έναν ξεκάθαρο κανόνα στους δύο αναβάτες: "Eίναι πολύ απλός, πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλον. "Αν το κάνουν, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Αυτός που θα έχει και λίγη περισσότερη τύχη, θα τα καταφέρει. Αν δεν το κάνουν, τότε θα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλειά μου και να τους υπενθυμίσω ότι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλον."

Ο Rivola ξεκαθάρισε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανησυχία μέσα στην ομάδα, "δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να θυμώνουμε. Εγώ θυμώνω μόνο όταν λείπει ο σεβασμός μεταξύ ανθρώπων. Μέχρι τώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν θα χρειαστεί να επέμβουμε".

Aprilia

"Κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος"

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Le Mans, με Martin, Bezzecchi και Ai Ogura να χαρίζουν στο Noale το πρώτο απόλυτο βάθρο στην ιστορία των MotoGP, ο Rivola απέφυγε να χαρακτηρίσει την RS-GP σημείο αναφοράς.

"Δεν θέλω να ακούγομαι σαν χαλασμένος δίσκος, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αν κοιτάξουμε τις διαφορές από τους Pedro Acosta και Fabio Di Giannantonio, μιλάμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα σε διάρκεια αγώνα, ουσιαστικά τίποτα. Στις κατατακτήριες δεν ήταν τρεις Aprilia στις πρώτες θέσεις, επομένως προσωπικά εξακολουθώ να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος."

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός παραδέχθηκε πως τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους,

"Είναι επίσης αλήθεια ότι οι τρεις πρώτοι στον αγώνα ήταν με Aprilia, κάτι που δείχνει ότι τεχνικά ίσως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο.

Aprilia

"Έχουμε δύο γρήγορους αναβάτες, αλλά και δύο επαγγελματίες"

Ο Rivola στάθηκε ιδιαίτερα στον χαρακτήρα των δύο διεκδικητών του τίτλου, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας: "Έχουμε δύο αναβάτες που, πέρα από το ότι είναι γρήγοροι, είναι και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν ο ένας τον άλλον."

Με τα MotoGP να μεταφέρονται πλέον στη Βαρκελώνη και τη μάχη του τίτλου να παίρνει φωτιά, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και την εσωτερική ισορροπία για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Aprilia