MotoGP: Ο Alberto Puig εξηγεί την απόφαση της Honda για τον Alex Marquez

Σίγουρα είναι μία κατάσταση που προκαλεί απορίες
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

18/11/2019

Ο αρχηγός της ομάδας της Repsol Honda, Alberto Puig, εξήγησε την απόφαση της Honda να προσκαλέσει τον Alex Marquez στο HRC και τα MotoGP, δίνοντάς του την πιο ποθητή καρέκλα αυτή την στιγμή (ο Zarco την έχει χαρακτηρίσει έτσι). Μετά την ανακοίνωση του HRC για το γεγονός πως ο Alex Marquez θα αγωνιστεί δίπλα στον μεγαλύτερο αδερφό του, ο κ. Puig είπε:

- Αμέσως μετά την ανακοίνωση του Lorenzo, σκεφτόμασταν – σκεφτόμασταν και αποφασίσαμε να πράξουμε με αυτό τον τρόπο.

- Είναι ένα ρίσκο αυτό που πήρατε

- Όλοι οι αγώνες είναι ένα ρίσκο! Το να αγωνίζεσαι σημαίνει πως ρισκάρεις!

- Γιατί επιλέξατε τον Alex;

- Ήταν μία επιλογή που στηρίχθηκε στην απόδοσή του. Στο γεγονός πως είναι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Moto2. Είναι νέος, είναι παγκόσμιος πρωταθλητής και αυτό ήταν το πρώτο που είδαμε. Η Honda θέλει νέους αναβάτες και κοιτά το μέλλον, θέλαμε να του δώσουμε την ευκαιρία, ο χρόνος αυτός θα ήταν χαμένος για εμάς και βασιζόμενοι στα αποτέλεσματά του θέλαμε να του δώσουμε την ευκαιρία.

- Ποια μοτοσυκλέτα θα οδηγήσει αύριο στις δοκιμές, την 2019 ή την επόμενη;

- Την 2019

- Γιατί δεν επιλέξατε κάποιον πιο έμπειρο όπως τον Cal;

- Για όλα όσα είπα πιο πάνω αν ακούσατε. Κι ανεξάρτητα από όλα αυτά, κάθε αναβάτης που κερδίζει παγκόσμιο πρωτάθλημα του αξίζει η θέση. Ο μόνος λόγος (για αυτή την ερώτηση) είναι το επίθετό του…

- Είναι ετήσιο συμβόλαιο και αμέσως μετά ξεκινά η “silly season” δεν θα πιεστεί έτσι περισσότερο ο Alex;

- Το θέμα δεν είναι η πίεση, το θέμα είναι η δυσκολία αυτής της κατηγορίας. Η πίεση είναι εκεί για αυτόν που κυνηγά τον τίτλο. Το θέμα με τον Alex είναι τώρα να μάθει την κατηγορία, να καταλάβει τα ελαστικά, να βελτιώσει την οδήγησή του για αυτές τις μοτοσυκλέτες. Η πίεση (για το αποτέλεσμα) έρχεται δεύτερη.

- Πρέπει οι αναβάτες της ίδιας ομάδας να είναι ανταγωνιστές ή να είναι αδέρφια;

- Είναι στο χέρι τους. Νομίζω πως αυτές δεν είναι συνηθισμένες καταστάσεις, νομίζω πως δεν το έχουμε δει στους αγώνες. Είναι μία περίεργη κατάσταση που θα δούμε πως θα εξελιχθεί. Αν ο Alex δεν είχε πάρει τον τίτλο, δεν θα τον είχαμε προωθήσει ποτέ. Όμως το έκανε και είναι αδέρφια. Οπότε την επόμενη χρονιά θα είναι και αδέρφια και ανταγωνιστές…

- Σκεφτήκατε να πάτε τον Alex στην LCR και να φέρεται έναν από τους δύο, δίπλα στον Marquez;

- Αν το δεις απλά, ένας αναβάτης του HRC θέλησε να σταματήσει. Οπότε αν θέλεις να το κάνεις απλά αντικαθιστάς τον αναβάτη που έφυγε (δεν ανακατεύεις όλη την τράπουλα)

- Επηρέασε ο Marquez την απόφαση;

- Θα σας πω πως ο Marquez δεν αναμίχθηκε καθόλου. Φυσικά όταν τον ρωτήσαμε αν θέλει τον αδερφό του μαζί, είπε ναι, τίποτα περισσότερο. Που είναι και φυσιολογικό, αυτό θα κάνατε κι εσείς στην θέση του. Η κουβέντα όμως δεν ήταν με τον Marc ήταν με τον Alex και τον Emilio τον μάνατζέρ του.

- Είναι πιο εύκολο που είναι αδέρφια στην ομάδα ή όχι;

- Ειλικρινά μιλώντας για τον εαυτό μου και τον χαρακτήρα μου δεν με νοιάζει καθόλου. Είναι δύο αναβάτες και κάθε ένας πρέπει να αντιμετωπιστεί ξεχωριστά. Άλλους πρέπει να τους πιέσεις και άλλους να τους πας πιο μαλακά. Θα συμπεριφερθώ στον Alex όπως πιστεύω πως πρέπει να του συμπεριφερθώ. Κάθε αναβάτης είναι διαφορετικός και ο αρχηγός της ομάδας πρέπει να αντιληφθεί τί είναι αυτό που χρειάζεται ο καθένας.

- Θα αποτελέσουν απόσπαση προσοχής για τον Marc τα αποτελέσματα του Alex;

- Όχι, η προσοχή του Marc δεν θα είναι στον Alex αλλά στο να κερδίσει ο ίδιος…

 

Αύριο ο Alex Marquez δεν θα οδηγήσει για πρώτη φορά μία αγωνιστική MotoGP της Honda, γιατί χρόνια πριν η Honda τον είχε προσκαλέσει να την δοκιμάσει ως δώρο για τον τίτλο του στην Moto3. Θα είναι όμως η πρώτη φορά που το κάνει ως εργοστασιακός αναβάτης, ζητώντας και τις αλλαγές που θέλει σε εκείνη...

Ετικέτες

MotoGP: Η Ducati χωρίς αντικαταστάτη του Marc Marquez στη Βαρκελώνη

Μόνος ο Bagnaia στην εργοστασιακή Ducati Lenovo Team
Marquez no replacement
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Η εργοστασιακή ομάδα της Ducati επιβεβαίωσε επίσημα ότι δεν θα υπάρξει αντικαταστάτης του Marc Márquez στο προσεχές Grand Prix της Καταλονίας, μετά τον τραυματισμό που υπέστη ο Ισπανός στον αγώνα Sprint του Γαλλικού GP στο Le Mans και τη διπλή χειρουργική επέμβαση στην οποία υποβλήθηκε με επιτυχία την Κυριακή στη Μαδρίτη.

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής έχει ξεκίνησει ήδη την αποθεραπεία του, έπειτα από επέμβαση στο δεξί πόδι και ώμο, ωστόσο το ιδιαίτερα πιεσμένο πρόγραμμα μεταξύ Le Mans και Βαρκελώνης δεν αφήνει περιθώρια για συμμετοχή ή την επιλογή αναπληρωματικού αναβάτη.

Επιπλέον, η συνύπαρξη αγώνα WSBK στην τσέχικη πίστα Most το ίδιο σαββατοκύριακο εξαφανίζει κάθε ελπίδα να ερχόταν ο Nicolo Bulega για μια wildcard εμφάνιση στη θέση του πρωταθλητή.

Marquez

Αυτό σημαίνει πως στο εργοστασιακό γκαράζ της Ducati στο Grand Prix της Καταλονίας για τον έκτο γύρο του πρωταθλήματος θα αγωνιστεί μόνο ο Francesco Bagnaia.

Η ιταλική ομάδα δεν έδωσε ακόμη χρονοδιάγραμμα επιστροφής για τον Marquez, με όλους στο paddock να περιμένουν τα επόμενα ιατρικά νέα για το πότε ο εννιάκις πρωταθλητής θα μπορέσει να επιστρέψει.

Έτσι η Ducati θα παραταχθεί στη Βαρκελώνη με μία μόνο εργοστασιακή Desmosedici.

Marquez no replacement