MotoGP: Ο γιος του Wayne Gardner στην KTM!

Ο Remy Gardner γίνεται πορτοκαλί!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/9/2020

Άδειασε η… πορτοκαλί πηγή της KTM από νέους δικούς της αναβάτες με την άνοδο στα MotoGP και προχωρούν γοργά σε νέες συνεργασίες εντός της Moto2. Ο Remy Gardner θα τρέχει από το 2021 με την Red Bull Ajo στην Moto2. Γιος του Αυστραλού Wayne Gardner, του παγκόσμιου πρωταθλητή στα 500ασια το 1987, ο Remy έχει πέντε σεζόν στην Moto2 και ανέβηκε και πρόσφατα στο βάθρο, χωρίς όμως να είναι ένας από τους βασικούς πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος.

Θα πάρει την θέση του Jorge Martin που φεύγει για την Ducati, μία κίνηση που έχει στεναχωρήσει πάρα πολύ την KTM για τον τρόπο που έγινε και ιδιαίτερα για την στιγμή που πάρθηκε η απόφαση. Έχουμε αναλύσει το παρασκήνιο μεταγραφής του Martin εδώ.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για το συμβόλαιό μου με την ομάδα που ονειρευόμουν. Είμαι περήφανος που θα γίνω μέλος της οικογένειας της KTM και θέλω να τους ευχαριστήσω όλους για την ευκαιρία που θα μου δώσουν την επόμενη σεζόν. Θέλω να ευχαριστήσω και όλους όσους με βοήθησαν να φτάσω εδώ. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η επόμενη σεζόν και να δουλέψω με την νέα μου ομάδα.»

Ο Aki Ajo είναι επίσης σίγουρος για τον Gardner: «Χαίρομαι που θα έχουμε παρέα τον Remy από τον επόμενο χρόνο. Είναι ένα νέο ταλέντο αλλά ταυτόχρονα έχει και μεγάλη πείρα στους αγώνες και μάλιστα σε παγκόσμια πρωταθλήματα. Αυτός ο συνδυασμός είναι ιδανικός για την φιλοσοφία της KTM να επενδύει σε αναβάτες που μπορούν να εξελιχθούν σε πρωταγωνιστές. Ελπίζω πως ως ομάδα θα μπορέσουμε να του δώσουμε την ώθηση που χρειάζεται».

Ο Gardner ήταν να πάρει θέση στην KTM πριν τον Lecuona και για αυτό αναφέρθηκε στην KTM ως ομάδα των ονείρων του. Ήταν μία κίνηση που την περιμένει καιρό τώρα…

Το ίδιο ενθουσιώδης ήταν και ο Pit Beirer, που θεωρεί ο Gardner έναν σπέσιαλ αναβάτη που τα επόμενα χρόνια θα μπορέσει να αναπτυχθεί: «Θεωρούμε πως η εμπειρία του Ajo θα βοηθήσει τον Gardner να κάνει το επόμενο σημαντικό βήμα στην καριέρα του», συμπλήρωσε ο κ. Beirer, βασικός πυλώνας της αγωνιστικής εξέλιξης της KTM!

Ετικέτες

MotoGP: Ο Vinales επιστρέφει στη δράση στο GP της Καταλονίας

Μπροστά στους συμπατριώτες του θα αγωνιστεί ο Ισπανός
maverick
Από τον

Παύλο Καρατζά

14/5/2026

Η Red Bull KTM Tech3 επιβεβαίωσε ότι ο Maverick Vinales θα επιστρέψει στη δράση του MotoGP στο GP της Καταλονίας, σηματοδοτώντας την επιστροφή του μετά από μια περίοδο αποθεραπείας λόγω χειρουργικής επέμβασης στον ώμο.

Ο Ισπανός βρίσκεται εκτός δράσης από τότε που αποσύρθηκε από το GP των ΗΠΑ λόγω επιπλοκών που σχετίζονταν με έναν παλαιότερο τραυματισμό στον ώμο. Ο Vinales υποβλήθηκε σε διορθωτική χειρουργική επέμβαση στα τέλη Μαρτίου και στη συνέχεια έχασε τους αγώνες σε Jerez και Le Mans, καθώς επικεντρώθηκε στην πλήρη αποκατάσταση της φυσικής του κατάστασης, με την ομάδα να δίνει προτεραιότητα στην υγεία και απόδοσή του έναντι μιας πρόωρης επιστροφής.

Αφού ολοκλήρωσε ένα εντατικό πρόγραμμα αποκατάστασης και έλαβε το πράσινο φως μετά τις τελικές ιατρικές αξιολογήσεις, ο Vinales είναι πλέον έτοιμος και θα αγωνιστεί μπροστά στους συμπατριώτες του.

Maverick Vinales: “Είμαι χαρούμενος που τελικά επιστρέφω στους αγώνες. Οι τελευταίες εβδομάδες δεν ήταν εύκολες. Δούλεψα σκληρά κάθε μέρα για να αναρρώσω με τη στενή υποστήριξη της Red Bull στο APC (Athletes Performance Center) και επιστρέφω στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Τώρα νιώθω δυνατός και γεμάτος κίνητρα για να ξανά οδηγήσω τη μοτοσυκλέτα. Θέλω να ευχαριστήσω την ομάδα για την υποστήριξη και την υπομονή της, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ενθουσιασμένος που ξεκινάω ξανά στο GP της πατρίδας μου στην Καταλονία.”