MotoGP: Ο γιος του Wayne Gardner στην KTM!

Ο Remy Gardner γίνεται πορτοκαλί!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/9/2020

Άδειασε η… πορτοκαλί πηγή της KTM από νέους δικούς της αναβάτες με την άνοδο στα MotoGP και προχωρούν γοργά σε νέες συνεργασίες εντός της Moto2. Ο Remy Gardner θα τρέχει από το 2021 με την Red Bull Ajo στην Moto2. Γιος του Αυστραλού Wayne Gardner, του παγκόσμιου πρωταθλητή στα 500ασια το 1987, ο Remy έχει πέντε σεζόν στην Moto2 και ανέβηκε και πρόσφατα στο βάθρο, χωρίς όμως να είναι ένας από τους βασικούς πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος.

Θα πάρει την θέση του Jorge Martin που φεύγει για την Ducati, μία κίνηση που έχει στεναχωρήσει πάρα πολύ την KTM για τον τρόπο που έγινε και ιδιαίτερα για την στιγμή που πάρθηκε η απόφαση. Έχουμε αναλύσει το παρασκήνιο μεταγραφής του Martin εδώ.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για το συμβόλαιό μου με την ομάδα που ονειρευόμουν. Είμαι περήφανος που θα γίνω μέλος της οικογένειας της KTM και θέλω να τους ευχαριστήσω όλους για την ευκαιρία που θα μου δώσουν την επόμενη σεζόν. Θέλω να ευχαριστήσω και όλους όσους με βοήθησαν να φτάσω εδώ. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η επόμενη σεζόν και να δουλέψω με την νέα μου ομάδα.»

Ο Aki Ajo είναι επίσης σίγουρος για τον Gardner: «Χαίρομαι που θα έχουμε παρέα τον Remy από τον επόμενο χρόνο. Είναι ένα νέο ταλέντο αλλά ταυτόχρονα έχει και μεγάλη πείρα στους αγώνες και μάλιστα σε παγκόσμια πρωταθλήματα. Αυτός ο συνδυασμός είναι ιδανικός για την φιλοσοφία της KTM να επενδύει σε αναβάτες που μπορούν να εξελιχθούν σε πρωταγωνιστές. Ελπίζω πως ως ομάδα θα μπορέσουμε να του δώσουμε την ώθηση που χρειάζεται».

Ο Gardner ήταν να πάρει θέση στην KTM πριν τον Lecuona και για αυτό αναφέρθηκε στην KTM ως ομάδα των ονείρων του. Ήταν μία κίνηση που την περιμένει καιρό τώρα…

Το ίδιο ενθουσιώδης ήταν και ο Pit Beirer, που θεωρεί ο Gardner έναν σπέσιαλ αναβάτη που τα επόμενα χρόνια θα μπορέσει να αναπτυχθεί: «Θεωρούμε πως η εμπειρία του Ajo θα βοηθήσει τον Gardner να κάνει το επόμενο σημαντικό βήμα στην καριέρα του», συμπλήρωσε ο κ. Beirer, βασικός πυλώνας της αγωνιστικής εξέλιξης της KTM!

Ετικέτες

MotoGP: Εμφύλιος στην Aprilia - Ο Massimo Rivola εξηγεί τις ισορροπίες στη μάχη τίτλου μεταξύ Martin και Bezzecchi

“Υπάρχει ένας απλός κανόνας: αμοιβαίος σεβασμός"
Aprilia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

13/5/2026

Ο Massimo Rivola της Aprilia Racing μιλά για το πώς θα διαχειριστεί μια πιθανή “εσωτερική” μάχη τίτλου στα MotoGP 2026, με τους Jorge Martin και Marco Bezzecchi να χωρίζονται πλέον από μόλις έναν βαθμό στη κατάταξη του πρωταθλήματος.

Η Aprilia βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο επίκεντρο των MotoGP, όχι μόνο επειδή δείχνει να διαθέτει την πιο ολοκληρωμένη μοτοσυκλέτα του grid, αλλά και γιατί οι δύο εργοστασιακοί της αναβάτες, Jorge Martín και Marco Bezzecchi, έχουν αρχίσει να ξεχωρίζουν ως οι βασικοί διεκδικητές του τίτλου για το 2026.

Μετά τη νίκη του Martin στο γαλλικό Grand Prix στο Circuit de la Sarthe της πόλης Le Mans, οι δύο αναβάτες χωρίζονται από μόλις έναν βαθμό στη βαθμολογία, κάτι που κάνει όλο και πιο πιθανό ένα εσωτερικό showdown μέχρι το τέλος της χρονιάς.

Aprilia

Ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, μιλώντας στο Le Mans, αποκάλυψε πως έχει ήδη θέσει έναν ξεκάθαρο κανόνα στους δύο αναβάτες: "Eίναι πολύ απλός, πρέπει να σέβονται ο ένας τον άλλον. "Αν το κάνουν, δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Αυτός που θα έχει και λίγη περισσότερη τύχη, θα τα καταφέρει. Αν δεν το κάνουν, τότε θα πρέπει να κάνω εγώ τη δουλειά μου και να τους υπενθυμίσω ότι οφείλουν να σέβονται ο ένας τον άλλον."

Ο Rivola ξεκαθάρισε επίσης ότι μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καμία ανησυχία μέσα στην ομάδα, "δεν πιστεύω ότι χρειάζεται να θυμώνουμε. Εγώ θυμώνω μόνο όταν λείπει ο σεβασμός μεταξύ ανθρώπων. Μέχρι τώρα δεν ισχύει κάτι τέτοιο, οπότε δεν μπορώ να σας πω αν θα χρειαστεί να επέμβουμε".

Aprilia

"Κρατάμε τα πόδια μας στο έδαφος"

Παρά το ιστορικό 1-2-3 της Aprilia στο Le Mans, με Martin, Bezzecchi και Ai Ogura να χαρίζουν στο Noale το πρώτο απόλυτο βάθρο στην ιστορία των MotoGP, ο Rivola απέφυγε να χαρακτηρίσει την RS-GP σημείο αναφοράς.

"Δεν θέλω να ακούγομαι σαν χαλασμένος δίσκος, αλλά είναι ακόμη πολύ νωρίς. Αν κοιτάξουμε τις διαφορές από τους Pedro Acosta και Fabio Di Giannantonio, μιλάμε για λίγα μόνο δευτερόλεπτα σε διάρκεια αγώνα, ουσιαστικά τίποτα. Στις κατατακτήριες δεν ήταν τρεις Aprilia στις πρώτες θέσεις, επομένως προσωπικά εξακολουθώ να κρατάω τα πόδια μου στο έδαφος."

Παρόλα αυτά, ο Ιταλός παραδέχθηκε πως τα δεδομένα μιλούν από μόνα τους,

"Είναι επίσης αλήθεια ότι οι τρεις πρώτοι στον αγώνα ήταν με Aprilia, κάτι που δείχνει ότι τεχνικά ίσως αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε καλό επίπεδο.

Aprilia

"Έχουμε δύο γρήγορους αναβάτες, αλλά και δύο επαγγελματίες"

Ο Rivola στάθηκε ιδιαίτερα στον χαρακτήρα των δύο διεκδικητών του τίτλου, επισημαίνοντας ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο πλεονέκτημα της ομάδας: "Έχουμε δύο αναβάτες που, πέρα από το ότι είναι γρήγοροι, είναι και εξαιρετικοί επαγγελματίες. Πιστεύω ότι θα σεβαστούν ο ένας τον άλλον."

Με τα MotoGP να μεταφέρονται πλέον στη Βαρκελώνη και τη μάχη του τίτλου να παίρνει φωτιά, η Aprilia δείχνει να έχει όχι μόνο την ταχύτητα, αλλά και την εσωτερική ισορροπία για να φτάσει μέχρι το τέλος.

Aprilia