MotoGP: Ο γιος του Wayne Gardner στην KTM!

Ο Remy Gardner γίνεται πορτοκαλί!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

16/9/2020

Άδειασε η… πορτοκαλί πηγή της KTM από νέους δικούς της αναβάτες με την άνοδο στα MotoGP και προχωρούν γοργά σε νέες συνεργασίες εντός της Moto2. Ο Remy Gardner θα τρέχει από το 2021 με την Red Bull Ajo στην Moto2. Γιος του Αυστραλού Wayne Gardner, του παγκόσμιου πρωταθλητή στα 500ασια το 1987, ο Remy έχει πέντε σεζόν στην Moto2 και ανέβηκε και πρόσφατα στο βάθρο, χωρίς όμως να είναι ένας από τους βασικούς πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος.

Θα πάρει την θέση του Jorge Martin που φεύγει για την Ducati, μία κίνηση που έχει στεναχωρήσει πάρα πολύ την KTM για τον τρόπο που έγινε και ιδιαίτερα για την στιγμή που πάρθηκε η απόφαση. Έχουμε αναλύσει το παρασκήνιο μεταγραφής του Martin εδώ.

«Είμαι πολύ χαρούμενος για το συμβόλαιό μου με την ομάδα που ονειρευόμουν. Είμαι περήφανος που θα γίνω μέλος της οικογένειας της KTM και θέλω να τους ευχαριστήσω όλους για την ευκαιρία που θα μου δώσουν την επόμενη σεζόν. Θέλω να ευχαριστήσω και όλους όσους με βοήθησαν να φτάσω εδώ. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η επόμενη σεζόν και να δουλέψω με την νέα μου ομάδα.»

Ο Aki Ajo είναι επίσης σίγουρος για τον Gardner: «Χαίρομαι που θα έχουμε παρέα τον Remy από τον επόμενο χρόνο. Είναι ένα νέο ταλέντο αλλά ταυτόχρονα έχει και μεγάλη πείρα στους αγώνες και μάλιστα σε παγκόσμια πρωταθλήματα. Αυτός ο συνδυασμός είναι ιδανικός για την φιλοσοφία της KTM να επενδύει σε αναβάτες που μπορούν να εξελιχθούν σε πρωταγωνιστές. Ελπίζω πως ως ομάδα θα μπορέσουμε να του δώσουμε την ώθηση που χρειάζεται».

Ο Gardner ήταν να πάρει θέση στην KTM πριν τον Lecuona και για αυτό αναφέρθηκε στην KTM ως ομάδα των ονείρων του. Ήταν μία κίνηση που την περιμένει καιρό τώρα…

Το ίδιο ενθουσιώδης ήταν και ο Pit Beirer, που θεωρεί ο Gardner έναν σπέσιαλ αναβάτη που τα επόμενα χρόνια θα μπορέσει να αναπτυχθεί: «Θεωρούμε πως η εμπειρία του Ajo θα βοηθήσει τον Gardner να κάνει το επόμενο σημαντικό βήμα στην καριέρα του», συμπλήρωσε ο κ. Beirer, βασικός πυλώνας της αγωνιστικής εξέλιξης της KTM!

Ετικέτες

MotoGP: H Yamaha με πέντε αναβάτες στην Καταλονία

Ευκαιρία για σημαντικά συμπεράσματα μετά την 6η θέση του Fabio Quartararo
fernandez
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/5/2026

Ο αναβάτης δοκιμών της Yamaha, Augusto Fernandez, επιστρέφει ως wildcard στον αγώνα MotoGP της Καταλονίας αυτό το Σαββατοκύριακο.

Στον προηγούμενο αγώνα, ο Fabio Quartararo πέτυχε το καλύτερο φετινό αποτέλεσμα για τη Yamaha τερματίζοντας στην 6η θέση, 7,7 δευτερόλεπτα από την κορυφή και τον Jorge Martin. Μάλιστα ο Γάλλος αναβάτης δήλωσε μετά τον αγώνα: “Νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε ικανοποιημένοι. Γνωρίζουμε ότι αντιμετωπίσαμε πολλές δυσκολίες στους πρώτους τέσσερις αγώνες, αυτός ήταν ο πρώτος στον οποίο αρχίσαμε να τα πηγαίνουμε λίγο καλύτερα και πιστεύουμε ότι ήταν σαφώς το καλύτερο Σαββατοκύριακο της σεζόν. Νομίζω ότι κάναμε ένα καλό βήμα προόδου. Έδωσα το μέγιστο στην εκκίνηση. Ήξερα ότι ήταν η ευκαιρία μου να βρεθώ μπροστά και έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό. Δυστυχώς, δεν μπόρεσα να παραμείνω για πολύ σε αυτή τη θέση, αλλά νομίζω ότι μπορούμε να φύγουμε ευχαριστημένοι”.

Στον αγώνα της Καταλονίας που διεξάγεται αυτό το Σαββατοκύριακο, θα συμμετέχει και πέμπτος αναβάτης της Yamaha, ο επίσημος δοκιμαστής Augusto Fernandez.

“Είμαι ενθουσιασμένος που θα αγωνιστώ και πάλι στην Ισπανία. Η Βαρκελώνη είναι μια πίστα που μου αρέσει, οπότε ανυπομονώ να περάσω ένα καλό Σαββατοκύριακο και να συνεχίσω το πρόγραμμα ανάπτυξης της μοτοσυκλέτας μας.” Μένει να δούμε αν η εξαιρετική εμφάνιση του Quartararo ήταν “πυροτέχνημα”, ή αν όντως οι Ιάπωνες κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση για τη βελτίωση του V4.