MotoGP: Ο Jorge Martin πάει στην Yamaha το 2027

Δεύτερη είδηση για μεταγραφική βόμβα σε μία ημέρα
jorge
Από τον

Παύλο Καρατζά

29/1/2026

Είναι δεδομένο πως ο Jorge Martin ήθελε να φύγει από την Aprilia από την περσινή χρονιά, όταν κυκλοφόρησε η πληροφορία πως έψαχνε τρόπο για να λύσει την συνεργασία τους, χωρίς τελικά να τα καταφέρει. Βέβαια, αυτό φαίνεται να αλλάζει από το 2027.

Συμπληρώνεται πολύ γρήγορα το παζλ όπως φαίνεται, μετά την απόφαση του Fabio Quartararo να αποχωριστεί την Yamaha για την Honda ο Jorge Martin καλύπτει το κενό φεύχοντας από τη Aprilia στο τέλος του 2026, σχηματίζοντας τον βασικό εργοστασιακό αναβάτη στην ομάδα της Yamaha,

Οι διαπραγματεύσεις των δύο πλευρών φαίνεται πως είχαν αίσιο τέλος και μένουν μόνο οι υπογραφές. Να θυμίσουμε πως την προηγουμένη σεζόν ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2024 ήταν σε προχωρημένες συζητήσεις με την Honda, όμως η Aprilia δεν τον αποδέσμευε και η μεταγραφή ναυάγησε.

Jorge_Martin

Οι εργοστασιακές ομάδες λοιπόν προχωρούν σύντομα τις μεταγραφικές εξελίξεις για το 2027 και την εποχή των 850 κυβικών, προτού μάλιστα ξεκινήσει η σεζόν του 2026.

Βέβαια, η απόφαση του Martin προκαλεί και πολλά ερωτηματικά, καθώς αφήνει μία εταιρεία που φαίνεται πλέον έτοιμη να παίξει στα ίσια την Ducati και πάει σε μία Yamaha που είναι αντικειμενικά πολύ πίσω και έχει να διαχειριστεί και το μεγάλο στοίχημα του V4 κινητήρα.

Τέλος, ερωτηματικό αποτελεί και η παραμονή ή όχι του Alex Rins για το 2027.

MotoGP – Honda HRC: Espargaro και Nakagami δοκιμάζουν τη μοτοσυκλέτα των 850 κυβικών

Βρέθηκαν στην πίστα της Sepang σε ιδιωτικό τεστ της Honda
Honda
Από τον

Παύλο Καρατζά

8/4/2026

Ο Aleix Espargaro βρέθηκε στην πίστα της Sepang μαζί με τον Takaaki Nakagami για να συνεχίσουν τις δοκιμές της νέας μοτοσυκλέτας 850 κυβικών που ετοιμάζει η Honda για την επόμενη σεζόν του MotoGP.

Οι δύο αναβάτες δοκιμών της HRC συμμετέχουν σε ιδιωτικό τριήμερο τεστ στη Μαλαισία, κάτι που σημαίνει πως το πρωτότυπο της Honda για το 2027 έχει επιστρέψει στην πίστα.

Η νέα μοτοσυκλέτα των 850cc είχε ήδη κάνει την πρώτη της εμφάνιση στην ίδια πίστα στα τέλη του 2025, με τον Nakagami κάνει τότε τα πρώτα σχόλιά του, λέγοντας πως η μοτοσυκλέτα είναι πολύ ελαφριά, κάτι που τον εξέπληξε, ενώ τη χαρακτήρισε ευχάριστη στην οδήγηση, ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες.

Η παρουσία και των δύο αναβατών στη Sepang δείχνει ότι η Honda συνεχίζει εντατικά την εξέλιξη του project για το 2027, το οποίο βασίζεται στους νέους κανονισμούς που θα μειώσουν τον κυβισμό από 1000 σε 850 κυβικά.