MotoGP: Ο Pol Espargaro μετακομίζει στη Honda!

Ξεκινά τρελή καραμπόλα μεταγραφών με “θύμα” την KTM και τον Crutchlow
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

5/6/2020

Η φετινή μεταγραφική περίοδος πρέπει να είναι η πιο τρελή των τελευταίων ετών, καθώς οι ομάδες και οι αναβάτες καλούνται να σχεδιάσουν το μέλλον τους χωρίς να έχουν σαφή δεδομένα για τις επιδόσεις των μοτοσυκλετών και των ίδιων των αναβατών, λόγω απουσίας… αγώνων.  Όμως ο χρόνος τρέχει και τα συμβόλαια πρέπει να υπογραφούν. Πρακτικά μόνο η Suzuki ξέρει ακριβώς ποιους αναβάτες θα έχουν οι μοτοσυκλέτες της πάνω στις σέλες τους την επόμενη χρονιά. Η Yamaha έκλεισε τις θέσεις για τις δύο μοτοσυκλέτες της εργοστασιακής ομάδας, όμως ακόμα εκκρεμεί η “υπόθεση Rossi-Petronas”. Η Aprilia έχει ανοιχτό το θέμα του Iannone και φυσικά η Ducati δεν έχει ανακοινώσει τίποτα για την ανανέωση του συμβολαίου του Dovisiozo. Η Honda και η KTM φαινόταν πως κινούνται σε ήρεμα νερά, όμως τα νέα σύμφωνα με το Motosport.com θέλουν τον Pol Espargaro να φεύγει από την ΚΤΜ στο τέλος της χρονιάς και να υπογράφει συμβόλαιο με το HRC!

Αυτό το γεγονός, όχι μόνο αφήνει μια κενή θέση στην εργοστασιακή ομάδα της ΚΤΜ, αλλά ταυτόχρονα δημιουργεί σοβαρά ερωτηματικά για το μέλλον του Cal Crutchlow!  Τα αδέρφια Marc και Alex Marquez δεν πρόκειται να κουνήσουν βήμα από την Repsol έστω κι αν ο μικρός Alex έχει συμβόλαιο 1+1, ούτε όμως ο Nakagami πρόκειται να φύγει από το HRC, διότι η Honda θέλει οπωσδήποτε έναν Ιάπωνα αναβάτη. Το καμπανάκι χτυπάει για τον Cal Crutchlow, ο οποίος στο παρελθόν είχε κάνει δηλώσεις για πιθανή “συνταξιοδότηση” όμως τελευταία είχε εκφράσει την επιθυμία να συνεχίζει και μετά το 2020. Η φυγή του Pol Espargaro από την KTM, δηλαδή του πιο γρήγορου και αποτελεσματικού αναβάτη της αυστριακής ομάδας δεν θα είναι η μόνη απώλεια. Η Ducati έχει κάνει προχωρημένες επαφές και με τον Jorge Martin, ώστε να πάει στην Pramac από το 2021. Οπότε η καραμπόλα που δημιουργεί η μετακίνηση του Pol Espargaro στην LCR Honda, θα δημιουργήσει τις περισσότερες ανακατατάξεις που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια στο grid των MotoGP.

MotoGP: Η Yamaha φλερτάρει τον Pecco Bagnaia και δεν είναι η μόνη

Το γαϊτανάκι των μεταγραφών ενόψει 2027 εξελίσσεται σε τυφώνα και το όνομα ενός δις παγκόσμιου πρωταθλητή δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από τη συζήτηση.
Pecco Bagnaia
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

2/2/2026

Κανονικά το σημείο αιχμής της σεζόν του 2027 στο MotoGP είναι οι νέες αγωνιστικές μοτοσυκλέτες με κινητήρες 850 cc, αλλά να που μια ξαφνική καταιγίδα μεταγραφών έχει μεταφέρει όλο το ενδιαφέρον στα πρόσωπα. Τις τελευταίες μέρες η επικαιρότητα ταρακουνήθηκε για τα καλά με τις πληροφορίες περί τριών πρωτοκλασάτων αναβατών που αναμένεται να αλλάξουν στρατόπεδα το 2027.

Η αρχή έγινε με τη φερόμενη μετακίνηση του Fabio Quartararo από τη Yamaha στη Honda, κάτι που δεν έχει επιβεβαιωθεί επισήμως, ωστόσο ο ίδιος ο Γάλλος πρωταθλητής του 2021 έχει παραδεχτεί πως μιλά με τη Honda.

Στη συνέχεια ακολούθησε ο Jorge Martin, ο οποίος επίσης φέρεται έτοιμος να αφήσει την Aprilia για να πάει στη Yamaha, ενώ το τρίτο χτύπημα θέλει τον Pedro Acosta να έχει ήδη συμφωνήσει με τη Ducati για μια εργοστασιακή σέλα το 2027 δίπλα στον Marc Marquez που πρόσφατα ανανέωσε το συμβόλαιό του.

Οι παραπάνω μετακινήσεις φέρονται ως σχεδόν τελειωμένες και πρακτικά περιμένουμε τις επίσημες ανακοινώσεις, ωστόσο υπάρχουν και τα απόνερά τους. Αν όντως ο Acosta οδεύει για εργοστασιακός παρτενέρ του Marquez, τότε αυτομάτως ο Pecco Bagnaia θα πρέπει να λογίζεται εκτός ομάδας.

Σύμφωνα με έγκυρα δημοσιεύματα από την Ιταλία, ο παγκόσμιος πρωταθλητής 2022 και 2023 έχει ήδη προσεγγιστεί από τη Yamaha, η οποία τον θέλει για τη δεύτερη εργοστασιακή της μοτοσυκλέτα δίπλα στον Martin. Οι Ιάπωνες μάλιστα λέγεται πως είχαν προσπαθήσει να πάρουν τον Marco Bezzecchi, ωστόσο ο ίδιος εύλογα δεν θέλησε να αφήσει την Aprilia με την οποία κούμπωσε τόσο καλά το 2025 και μόλις έβαλε την υπογραφή του σε νέο συμβόλαιο και μάλιστα για δύο χρόνια.

Ισχυρό χαρτί για τους Ιάπωνες αποδεικνύεται ο Paolo Pavesio, με τον οποίο έχουμε μιλήσει αρκετές φορές απευθείας και είναι ο άνθρωπος που ανέλαβε να τρέξει την ομάδα στη θέση του Lin Jarvis. Ήδη χρεώνεται την επιτάχυνση του προγράμματος V4, καθώς και την άφιξη του Toprak Razgatlioglu στη δεύτερη ομάδα, Pramac Racing.

Έχοντας έναν προϋπολογισμό της τάξης των 10 εκατομμυρίων ευρώ στη διάθεσή του για τη στελέχωση της ομάδας, ο Ιταλός μάνατζερ μπορεί τώρα να φτιάξει ένα πολλά υποσχόμενο δίδυμο με τους Martin και Bagnaia. Το μόνο ερώτημα είναι αν η Yamaha παίζει μόνη της στο κυνήγι του Bagnaia, καθώς ακούγεται πως και η Aprilia ενδιαφέρεται έντονα να τον εντάξει στο δυναμικό της δίπλα στον Bezzecchi, ωστόσο θεωρείται δύσκολο να μπορέσει να χτυπήσει τη Yamaha που φέτος φέρεται να κινείται πολύ επιθετικά στο οικονομικό κομμάτι για να εξασφαλίσει τους αναβάτες που επιθυμεί.